Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

No Hand Path - "An Existence Regained" [2010]

3 posters

Gå ner

No Hand Path - "An Existence Regained" [2010] Empty No Hand Path - "An Existence Regained" [2010]

Inlägg av nhp fre 8 apr - 9:35:13

Hej!

vi är No Hand Path, ett band från Grekland och vi har nyss släppt vår första skiva som heter "An Existence Regained".

"black metal", "atmospheric bm", "progressive bm", "post-bm", "intellectual bm with a traditional feeling" är bara några beskrivningar på recensionerna vi redan har fått. alla recensioner finns HÄR.

Ni kan gärna ladda ner hela skivan från vår webbsida, eller stream alla låtar - antingen från vår webbsida eller från soundcloud.

...och här är en mönster från youtube https://www.youtube.com/watch?v=kwZclmCT7sY

Jag har lämnat några stycken på Sound Pollution i Stockholm, snart kommer skivan säljas från Swedrock och jag försöker ordna så att några Svenska mailorders ska distribuera den i Sverige (det finns inget företag bakom den).
Men ni kan väl beställa den genom att skicka ett mejl till nohandpath _at_ gmail _dot_ com

Hör av er!

nhp

Antal inlägg : 1
Join date : 11-04-08

Till överst på sidan Gå ner

No Hand Path - "An Existence Regained" [2010] Empty Sv: No Hand Path - "An Existence Regained" [2010]

Inlägg av Monoliten fre 8 apr - 9:45:12

Här har ni en annan recension att lägga till på er hemsida:

http://www.globaldomination.se/reviews/no-hand-path-an-existence-regained

Jag gillar musiken alltså, förstår mig inte på bandnamnet alls men musiken sitter fint som fan. Då jag misstänker att du inte kommer vara aktiv på resten av forumet flyttar jag tråden till promotiondelen.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

No Hand Path - "An Existence Regained" [2010] Empty Sv: No Hand Path - "An Existence Regained" [2010]

Inlägg av Xemtoth fre 8 apr - 10:20:51

"No Hand Path" kanske är en betäckning för Ateism? Vad vet jag.
Xemtoth
Xemtoth
Aspect of Albert
Aspect of Albert

Antal inlägg : 3977
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

No Hand Path - "An Existence Regained" [2010] Empty Sv: No Hand Path - "An Existence Regained" [2010]

Inlägg av Monoliten fre 8 apr - 10:34:31

Så mycket kunde jag allt räkna ut själv, men jag menar mer att jag tycker inte namnet är så bra alltså.
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

No Hand Path - "An Existence Regained" [2010] Empty Sv: No Hand Path - "An Existence Regained" [2010]

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet