Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stor update med ny låt + skivomslag

5 posters

Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee ons 12 maj - 12:48:25

Nu var det ett tag sedan vi gjorde något nys om oss..

Vi kommer antagligen spela in våran skiva strax efter SRF och planerar på släppa den någon gång i höst!

Omslag ligger uppe + en ny låt vid namn Children of Darkness.

Jag lägger även upp omslaget i vårat album på myspace så ni kan se det bättre än på själva profilen.

Våran demo som vi tog med på KIT går att tanka med omslag och allt om ni följer denna länk;
http://www.dimeadozen.org/torrents-details.php?id=303175

Låt + omslag går att beskåda;
http://myspace.com/noctumswe

Kommentera gärna låt + omslag

kontakt för frågor om spelningar etc;
tobiee_@hotmail.com

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Gäst ons 12 maj - 12:52:26

Jag gillade både omslag och låt mycket! Ska bli ballt att höra hela plattan sen.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee ons 12 maj - 13:11:04

Eviscerator skrev:Jag gillade både omslag och låt mycket! Ska bli ballt att höra hela plattan sen.

Tack Tack!

Bara hoppas att plattan tillfredsställer dig

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Gäst ons 12 maj - 13:22:58

Känns som det är sällan man ser ett band med sig själva på omslaget, var rätt kul att se!

(EDIT: Tog för givet att det var ni.)

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee ons 12 maj - 13:27:21

Vinterväsen skrev:Känns som det är sällan man ser ett band med sig själva på omslaget, var rätt kul att se!

(EDIT: Tog för givet att det var ni.)

Jo , jag fick en idé och trodde de skulle bli balt att ha oss själva avbildade med blyerts och nog fan blev det coolt alltid, tack tack.

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Svullet_Rektum ons 12 maj - 13:33:51

Riktigt snyggt omslag.
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee ons 12 maj - 13:56:20

Svullet_Rektum skrev:Riktigt snyggt omslag.

Tacktack! är väldigt nöjd själv

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Sire-Nahvas ons 12 maj - 13:59:04

ja det var snitsigt.
ska lyssna på musiken nästa vecka å kolla vad det är för något...

EDIT
lyssnade nu i stället och det var härlig musik men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om sången.


Senast ändrad av Sire-Nahvas den ons 12 maj - 14:18:45, ändrad totalt 1 gång
Sire-Nahvas
Sire-Nahvas
Fast Taker
Fast Taker

Antal inlägg : 2630
Join date : 10-02-02
Age : 32
Ort : Örebro

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee ons 12 maj - 14:00:50

Sire-Nahvas skrev:ja det var snitsigt.
ska lyssna på musiken nästa vecka å kolla vad det är för något...

gör't

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Xemtoth ons 12 maj - 14:43:41

Fyfan va coolt omslag. Har Linn ritat av ett foto och modiferat lite eller är det en redigerad bild? Jävligt coolt blev det i alla fall!

Fan vad allt har gått frammåt för din del. För ett år sen visste jag inte ens att du kunde spela ett instrument och nu öser det ju på bra mycket för din del!
Xemtoth
Xemtoth
Aspect of Albert
Aspect of Albert

Antal inlägg : 3977
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Gäst ons 12 maj - 14:51:53

Ja jag ska skaffa albumet allt! Detta gillas!

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee ons 12 maj - 23:53:20

Xemtoth skrev:Fyfan va coolt omslag. Har Linn ritat av ett foto och modiferat lite eller är det en redigerad bild? Jävligt coolt blev det i alla fall!

Fan vad allt har gått frammåt för din del. För ett år sen visste jag inte ens att du kunde spela ett instrument och nu öser det ju på bra mycket för din del!

Linn plockade fram lite olika random bilder med oss och jag sa hur allt skulle se ut så måla hon allt med blyerts..helt sjukt duktig!

Jo..haha..konstigt nog har det gått framåt som fan..men så är det..går jag in för något gör jag det till 100%, tack!


@Hellbastard

Tack som fan, hoppas vi får chansen att ta några öl någongång

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Geten tor 13 maj - 2:02:15

Children of Darkness, eh? Liten tribut till Bedemon, månne? Cool
Får förresten Under the Sun / Every Day Comes and Goes-vibbar av den låten. Beror väl på de liknande avslutningarna.
Ptja, vad ska man säga? Helt okej musik, sången går an. Förstår tjusningen trots att jag inte får så mycket ut av det själv.
Geten
Geten
Profeten Geten

Antal inlägg : 4777
Join date : 10-02-01
Ort : In the basement of St. Jerome's

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Tobiee tor 13 maj - 10:41:44

Geten skrev:Children of Darkness, eh? Liten tribut till Bedemon, månne? Cool
Får förresten Under the Sun / Every Day Comes and Goes-vibbar av den låten. Beror väl på de liknande avslutningarna.
Ptja, vad ska man säga? Helt okej musik, sången går an. Förstår tjusningen trots att jag inte får så mycket ut av det själv.

Jag skrev texten för säkert 1 år sedan och då hade jag faktiskt inte hört bedemon ,hehe.

Okej, tack för din kommentar.

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Gäst tor 13 maj - 11:22:10

Tobiee skrev:
Xemtoth skrev:Fyfan va coolt omslag. Har Linn ritat av ett foto och modiferat lite eller är det en redigerad bild? Jävligt coolt blev det i alla fall!

Fan vad allt har gått frammåt för din del. För ett år sen visste jag inte ens att du kunde spela ett instrument och nu öser det ju på bra mycket för din del!

Linn plockade fram lite olika random bilder med oss och jag sa hur allt skulle se ut så måla hon allt med blyerts..helt sjukt duktig!

Jo..haha..konstigt nog har det gått framåt som fan..men så är det..går jag in för något gör jag det till 100%, tack!


@Hellbastard

Tack som fan, hoppas vi får chansen att ta några öl någongång

Det är inte omöjligt fan! Ha det gött

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Stor update med ny låt + skivomslag Empty Sv: Stor update med ny låt + skivomslag

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet