Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Exciter

+7
Geten
Sictorment
Sire-Nahvas
Stenberg
Bestial Death
Hammerheart
Carrion
11 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Exciter - Sida 2 Empty Sv: Exciter

Inlägg av Sire-Nahvas lör 7 jan - 12:53:13

Jag tycker att det fungerar asbra, konstigt nog.
Däremot så tycker jag att plattorna utan John Ricci är mindre bra. Scream Bloody Murder är ju riktigt bra, men resten av S/T och Unveiling The Wicked fattas något väsentligt känner jag.

Lite smått irriterad är jag nu faktiskt, så här har ni en låt från var och en av deras fyra fem senaste plattor att lyssna på.
Produktionen är rå, men godkänd.

1997 - Jacques Bélanger


2000 - Jacques Bélanger


2004 - Jacques Bélanger


2008 - Kenny Winter


2010 - Kenny Winter
Sire-Nahvas
Sire-Nahvas
Fast Taker
Fast Taker

Antal inlägg : 2630
Join date : 10-02-02
Age : 32
Ort : Örebro

Till överst på sidan Gå ner

Exciter - Sida 2 Empty Sv: Exciter

Inlägg av MetalManiac87 lör 28 jan - 21:11:13

Första tre plattorna är det jag har och lyssnat på. Första låten jag hörde var en cover på "Pounding metal" sen kollade jag upp dom, tyckte dom var skitbra, glömde sedan lyssna på dom till för ett par år sen. Long Live the Loud och Violence and Force är bästa plattorna, varav sistnämnda är snäppet bättre, men båda är ganska jämna. Väljer dock andra plattan.

Många tycker ju att allt material utan Beehler är skit, men jag tycker att Belanger-skivorna verkar helt ok av det jag hört, men ska kolla in det mer innan jag bildar mig en fullständig uppfattning. Inte lyssnat så mycket på senaste två. Ett par ok låtar, men inte i klass med det tidiga.

MetalManiac87

Antal inlägg : 88
Join date : 10-07-20
Age : 36
Ort : Sollentuna

Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet