Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

+5
Countess
Vitus
Karate-Molin
Sire-Nahvas
Carrion
9 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Sictorment tor 27 okt - 18:07:25

Två timmar alltså, fan vad gött
Sictorment
Sictorment

Antal inlägg : 930
Join date : 10-02-13
Ort : Karlshamn

Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Carrion tor 27 okt - 18:27:23

Kom en hel del för mig oväntade låtar.
Premature Autopsy, Serpent Speech, Eyemaster, Chaos Breed och Like This With The Devil.
Carrion
Carrion

Antal inlägg : 5778
Join date : 10-03-10
Age : 32
Ort : Isle Of Avalon

Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Sire-Nahvas tor 27 okt - 21:53:56

Jävligt härligt liveband faktiskt.
Alltid värt att se bara för att LG ser ball ut.
Sire-Nahvas
Sire-Nahvas
Fast Taker
Fast Taker

Antal inlägg : 2630
Join date : 10-02-02
Age : 32
Ort : Örebro

Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Svartesmeden lör 29 okt - 17:27:07

Ja, LG är en härligt typ. Träffade honom utanför spelningen innan de skulle spela. Bjöd honom på sprit! Och han bjöd på en cigg. Drev också lite med honom och frågade om han skulle se Entombed!
Svartesmeden
Svartesmeden
Svampführern

Antal inlägg : 745
Join date : 10-01-31
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Gäst lör 29 okt - 21:28:16

Vitus skrev:lätt den äckligaste vokalisten som finns alltså, haha. ser alltid ut som han ska DÖ närsomhelst och snoret bara flödade.
Gigget var röjj som fasen. verkligen glad över att man drog på det. fick en jävla öl på mig under left hand path bara så jag stod och var skitförbannad under halva låten men det släppte sen. Entombed lirade i nästan två timmar har ja för mig.

BÄSTA med hela jävla natten var ju dock taxichaffisen som körde mig och marko tillbaka till lägenheten. han satte igång buffalo soldier och ja började sjunga med. så blev han glad som fan och börja fråga mig om ja röker joints o grejer.
så börjar han tjata om hur han kan fixa brass åt mig, att han tänker bli ashög på sina lediga dagar. hur brass är mycket bättre än alkohol för att sprit blir man bara skitförbannad av! hahahaha. drog ju fram en påse gräs och visade den för mig och allt. "why drink and drive when you can smoke and fly!"
bästa taxiresan någonsin.


HAHAHA jag avlider på plats.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Carrion lör 29 okt - 23:07:58

Det kändes inte alls rimligt att han frågade oss detta. Skön kille.
Carrion
Carrion

Antal inlägg : 5778
Join date : 10-03-10
Age : 32
Ort : Isle Of Avalon

Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Gäst lör 29 okt - 23:27:54

Jag hoppas kvällen avslutades tillsammans med den där taxichauffören i en rätt rökig taxi.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Carrion sön 30 okt - 0:25:38

Tyvärr inte. Laughing

Carrion
Carrion

Antal inlägg : 5778
Join date : 10-03-10
Age : 32
Ort : Isle Of Avalon

Till överst på sidan Gå ner

MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober - Sida 2 Empty Sv: MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet