Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 14 av 40
Sida 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Sv: Offtopic
Har nog aldrig associerat det med frihetskänsla. Kanske ligger nån dålig självkänsla i smeten och sprider dålig stämning. Har inga direkt bekymmer med pungsvett dock, däremot om jag sover med tshirt på brukar jag svettas som fan runt halsen och i nacken.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Ja sådant spelar ju in en hel del. Mja, hatar att vara varm och svettas i sängen iaf. Kan ju'nte sova då.
Vargr skrev:Men vänta nu, DU använder väl inte boxer? Har du övergett y-fronten?!
Fick ett gäng boxers, och eftersom jag inte orkar tvätta kallingar hela ti'n så kör jag dem också.
Att sova naken är ju grejen. För att bryta in i boxer/naken/y-frontsdiskussionen. Har däremot kommit på att jag måste sluta ha på mig halsduk så ofta, blir nästan ett beroende under vinterhalvåret. Sätter på mig den direkt när jag går upp och tar inte av den förrän jag lägger mig igen.
Sitter för övrigt och väntar på att få godis och cola levererat för att jag är sjuk. Livet är bra ibland.
Sitter för övrigt och väntar på att få godis och cola levererat för att jag är sjuk. Livet är bra ibland.
Gäst- Gäst
Tycker det inte är så über najs att sova naken. Fast brukar ju aldrig orka ta på mig kalsongerna igen när man har haft sex. Men annars sover jag ej naken
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Jag sover icke naken och sova i t-shirt känns lite som om man likagärna kunde ha nattlinne=inte ok för en herre som jag.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sova naken?! Njeeee. föredrar att bara ha kallingar på mig
Funkar utmärkt
Funkar utmärkt
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fucking kär för helvete.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sovar i kallingar. Sova naken är räligt. Drulen bara hänger och slänger.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jag var först med en sådan!Atlas Musclecore skrev:Xemtoth skrev:Fucking kär för helvete.
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/402149_340612682627734_100000370158696_1123343_1855407431_n.jpg
Ja, den där kaffekoppen är så jävla snygg!
Kommer ihåg att jag försökte lära mig denna för ett par år sedan.
Jag gav upp ganska snabbt.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Vet inte hur svår den är på bas men den är inte SÅ svår på gitarr som den framstår i videon. De överdriver handrörelserna som fan.
Sjukt hög stränghöjd han har på basen förresten.
Sjukt hög stränghöjd han har på basen förresten.
Tänk avståndet mellan banden på en gura. Tänk sedan ett större avstånd.
Släng på tjocka strängar i smeten också så har man en jävla utmaning.
Släng på tjocka strängar i smeten också så har man en jävla utmaning.
Trummisen i CC är rätt så kass alltså.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Tight som en osthyvel.
CC är ju typ lika intressanta som att räkna Lokets hårstrån på röven.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Jag gav CC en chans en gång i tiden , och visst de har en del intron som inbjuder till att lyssna vidare, men sen förstör dom det oftast efter ungefär 30 sek. Blir totalt intetsägande och lika smakfullt som sand i skorna.
Sista låten på Bloodthirst kan jag dock spela då och då.
Sista låten på Bloodthirst kan jag dock spela då och då.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Då har man återvänt och kämpar på att återvända rutinerna. Mer info imorgon i guess... Har rest i 12 timmar ifrån Düsseldorf till Bromölla, och innan dess 10 sömnlösa timmar på Düsseldorf's centralstation... Ugh.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Välkommen åter.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Fixat din dator ELLER?
Japp, den fixade jag innan jag åkte.
Att det finns folk som gillar Finnar, är för mig helt oförståeligt. Efter en cirkus 38 timmars sömnlöshet, hade jag runt sju i morse lyckats somna enbart för att klockan halv elva bli väckt av hyresvärden och hans finska böghantverkare. "Vi ska renovera sökket". Jag säger åt dem att morsan ej är hemma och att det nog är bäst att de kommer tillbaka i eftermiddag när hon kommit hem. "Det går fort, vi ska bara byta nåra sivor". Happ... Ja, men gör det då, för fan... De har hållt på i två timmar nu. Nog för att bankandet emellanåt kanske väcker mig, men när de även ska sitta och skrika massa grejer till varandra på finska, gör det hela djävligt jobbigare. Nu får de fan ta och lägga av alltså...
Nu sket hunden på golvet också... Typiskt!
Att det finns folk som gillar Finnar, är för mig helt oförståeligt. Efter en cirkus 38 timmars sömnlöshet, hade jag runt sju i morse lyckats somna enbart för att klockan halv elva bli väckt av hyresvärden och hans finska böghantverkare. "Vi ska renovera sökket". Jag säger åt dem att morsan ej är hemma och att det nog är bäst att de kommer tillbaka i eftermiddag när hon kommit hem. "Det går fort, vi ska bara byta nåra sivor". Happ... Ja, men gör det då, för fan... De har hållt på i två timmar nu. Nog för att bankandet emellanåt kanske väcker mig, men när de även ska sitta och skrika massa grejer till varandra på finska, gör det hela djävligt jobbigare. Nu får de fan ta och lägga av alltså...
Nu sket hunden på golvet också... Typiskt!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Sida 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Sida 14 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet