Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 16 av 40
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sv: Offtopic
Vaknade vid 6 ungefär, vet inte varför men har haft en dygnsrytm den senaste tiden, lägger mig mellan 21-23 och sover till 05.30-07.30 ungefär. Jävligt gött faktiskt.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Typ som jag då. Fast jag sover inte så mycket, men vaknar i god tid i allafall! vid 4 idag!
Idag, den 10 februari 2012, har företaget som jag jobbade på tidigare gått i konkurs. Då vart morsan arbetslös! För detta att tacka har vi: Ansvarslösa chefer som hellre residerar sig i Thailand med prostituerade småpojkar som intresse och överlämnar ansvar åt sina söner på 25 år, utan erfarenhet som således helt enkelt kör företaget i botten, för att de är bortskämda snorungar.
Sådan är kapitalismen!
Idag, den 10 februari 2012, har företaget som jag jobbade på tidigare gått i konkurs. Då vart morsan arbetslös! För detta att tacka har vi: Ansvarslösa chefer som hellre residerar sig i Thailand med prostituerade småpojkar som intresse och överlämnar ansvar åt sina söner på 25 år, utan erfarenhet som således helt enkelt kör företaget i botten, för att de är bortskämda snorungar.
Sådan är kapitalismen!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Låter som ett drömföretag?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Det faktum att det är ett callcenter bör väl göra det mesta självklart?
Mardrömföretag it is!
Senast ändrad av Hammerheart den fre 10 feb - 12:17:03, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Mar saknades innan "dröm".)
Ser ett intressant naturfenomen eller vad man ska kalla det. En nästan full cirkel syns runt månen. Typ som en regnbåge fast består av månens vita ljus. Månbåge?
Ser helt sjukt ut. Är inget ljus mellan månen och "cirkeln" dock utan det är bara månen och "cirkeln" som lyser. Intressant att den inte är oval utan verkligen helt cirkulär. Antar att det är molnen eller nåt som gör att detta syns. Aldrig sett detta fenomen tidigare. Får rita en Paint eller nåt senare.
Är det kanske detta som är en Rainbow In The Dark, eh?
EDIT: Aha!
http://en.wikipedia.org/wiki/Moon_ring
Ser helt sjukt ut. Är inget ljus mellan månen och "cirkeln" dock utan det är bara månen och "cirkeln" som lyser. Intressant att den inte är oval utan verkligen helt cirkulär. Antar att det är molnen eller nåt som gör att detta syns. Aldrig sett detta fenomen tidigare. Får rita en Paint eller nåt senare.
Är det kanske detta som är en Rainbow In The Dark, eh?
EDIT: Aha!
http://en.wikipedia.org/wiki/Moon_ring
Carrion- Antal inlägg : 5778
Har också sett det någon gång.
Rätt så nice.
Rätt så nice.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Vad i hela helvetet. Det är lördag idag, jag trodde stenhårt och seriöst att det var torsdag.
På tal om fail i hjärnan; varje gång jag ser en sån här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14356167.ab artikel tänker jag alltid först "oj då" i nån sekund, sen inser jag att jag bor i Säffle. Alltid samma sak, "TERRORN HAR KOMMIT TILL SVERIGE" "oj då" "Nej vänta nu här, Säffle" "Våld på gatorna, ny laserman, upplopp" "oj då" "Nej just det, Säffle". Det största hotet jag står inför här är att nån full raggarjävel ska bli högljudd eller nån förhoppningsvis nykter raggarjävel ska köra på mig när jag går över vägen för att hämta min pizza.
På tal om fail i hjärnan; varje gång jag ser en sån här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14356167.ab artikel tänker jag alltid först "oj då" i nån sekund, sen inser jag att jag bor i Säffle. Alltid samma sak, "TERRORN HAR KOMMIT TILL SVERIGE" "oj då" "Nej vänta nu här, Säffle" "Våld på gatorna, ny laserman, upplopp" "oj då" "Nej just det, Säffle". Det största hotet jag står inför här är att nån full raggarjävel ska bli högljudd eller nån förhoppningsvis nykter raggarjävel ska köra på mig när jag går över vägen för att hämta min pizza.
Sitta med sin farfar som predikar starkt emot narkotika men tycker att sprit är helt okej. Jävligt rolig kväll, tyvärr något berusad just nu.
Men min farfar är cool.
Men min farfar är cool.
Gäst- Gäst
Varför skulle man inte få tycka det liksom.
Det låter bara vettigt tycker jag.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Säger bara att han är en hycklare och trångsynt. Om man själv inte har haft någon erfarenhet av narkotika ska man själv inte säga någonting om det. Med motivationen att sprit går att hantera men all narkotika leder till ett beroende och ett liv i misär är bara rent skitsnack.
Gäst- Gäst
Garfield speaks of truth
Bådera går ju säkert att hantera med lite sunt förnuft, De är folk de e fel på inte ''gifterna'' eller vafan man skal kalla dem, som folk väljer att förbruka av olika anledningar.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Scullicon skrev:Bådera går ju säkert att hantera med lite sunt förnuft, De är folk de e fel på inte ''gifterna'' eller vafan man skal kalla dem, som folk väljer att förbruka av olika anledningar.
Den enda anledningen till att man brukar droger är väl för att man vill bli berusad? Folk som säger något annat lever i förnekelse.
Sen beror det bara på hur berusad man vill bli.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Nej. Man skjuter ju upp för att det smakar så gott!
Antagonist skrev:Scullicon skrev:Bådera går ju säkert att hantera med lite sunt förnuft, De är folk de e fel på inte ''gifterna'' eller vafan man skal kalla dem, som folk väljer att förbruka av olika anledningar.
Den enda anledningen till att man brukar droger är väl för att man vill bli berusad? Folk som säger något annat lever i förnekelse.
Sen beror det bara på hur berusad man vill bli.
Jo precis, De är ju anledningen, Va jag menade var att de i båda fall leder till ''misär'' om man överdriver.
Sen så kanske de blir svårare att ha kontroll om man väl börjat öka intaget?
Jag vet inte egenteligen, har aldrig haft de där riktiga behovet av att bli ''berusad''.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Jovars, då har man flyttat igen...
Jävligt trött på lägenhetsbyten nu alltså.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Jovars, då har man flyttat igen...
Varför måste du byta så ofta?
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Carrion skrev:Jovars, då har man flyttat igen...
Varför måste du byta så ofta?
ja, vart fan är du nu då?
Menar du att man måste ha testat knark, annars kan man inte uttala sig om det?Hellbastard skrev:Om man själv inte har haft någon erfarenhet av narkotika ska man själv inte säga någonting om det.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Tydligen.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sire-Nahvas skrev:Menar du att man måste ha testat knark, annars kan man inte uttala sig om det?Hellbastard skrev:Om man själv inte har haft någon erfarenhet av narkotika ska man själv inte säga någonting om det.
Ja, det är vad jag säger. Hur ska du annars kunna veta effekterna och hur det påverkar dig själv?
Det är vad som är sorgligt med många i detta landet, de tror att de vet allting om droger, trots att de aldrig haft någon kontakt med dem och kan på så sätt bestämma att andra inte ska få alls någon rätt till att bilda egna uppfattningar eller egna upplevelser. Ändå vet de bäst själva, lyssnar inte på nya uppgifter eller ser problemet från olika synsätt, för att de bara blivit uppfödda på statens, samhällets och medias propaganda.
Något som droger är så individuellt att det bara blir ineffektivt och skadligt att hålla en generaliserande politik och en starkt negativ eller starkt positiv konsensus om.
Jag tror att stigmatisering och demoniseringen av droganvändare i detta landet skadar mer än vad enbart drogbruk/drogmissbruk gör.
Gäst- Gäst
Håller med helvetesbastarden!
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sida 16 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet