Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 34 av 40
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sv: Offtopic
Carrion skrev:Hellbastard skrev:Carrion skrev:Hellbastard skrev:Åh Sleep var så jävla bra!!
Fan att det strulade till sig för min del...
Får hoppas att lirar i närheten igen.
Ja det är fan trist, du hade gillat det! De spelade Dopesmoker som ett genomgående tema, först kanske 15-20 minuter av låten, sen någon låt ifrån Holy Mountain och så vidare. Tyckte jag hörde något nytt material med, spännande. Eftersom de knappt tog några pauser heller så blev hela konserten som en lång låt.
Det märks ju att man missade något...
Helvete! Kunde inte Muskelkuk skitit i Hell och plockat in Sleep istället..?
Exakt! Du missade också en kille i Christiania, jag satt vid en bänk och tog det lugnt. Han cyklar förbi, stannar, drar ett skämt på danska, säger något i stil med "YOU DON'T GIVE A FUCK" uppmuntrande, fistbumpar och sen drar vidare.
Och Carl Sagan filmklippet i början, det var skitcoolt.
Gäst- Gäst
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Heavy Days var haschstinkande härligt. verkade vara en succé också med tanke på allt folk ifrån olika delar av världen som åkt dit. hoppas på att det blir av igen!
En, Två fyra o sextifem.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Svartesmeden skrev:http://www.globaldomination.se/reviews/blaze-bayley-the-king-of-metal
haha blaze alltså
Snubben som gjorde det omslaget spelar ju i Dr. Living Dead
F.ö kan Sleep dra åt helvete i jämförelse med Hell, va.
/Hammarhjärtat.
Atlas Musclecore skrev:F.ö kan Sleep dra åt helvete i jämförelse med Hell, va.
Absolut
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Har just nu utgrävningsvecka och har spenderat min första dag ute i fält, det första vi skulle göra var att röja för att komma allt närmare järnålderslagrena som vi var ute efter. Blev en hel del grävande, skyfflande och även mer försiktig grävning med liten spade. Hittade när det var ca 30 minuter kvar en del av en käke från en gris vilket antagligen är från senare tid kanske 1700-1800-tal, inte det vi var ute efter men känns bra som ett första fynd! Dessutom så beräknas vi inte nå ner till järnålderslagren förens sent imorgon eftermiddag eller på onsdag.
*Stolt* ^^
*Stolt* ^^
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Men det kan väll vara ett vildsvin som har dött där för några år sedan också eller?
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Nja är ingen expert på ben just men vi hade en osteolog som kunde se att det var från en gris. Troligen så är det slaktavfall då det ska ha funnits både slakthus och ett svinahus (som dem kallade det) i närheten..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Har du sett den bilden jag tog på oskar där han står och svingar en gigantisk kaktus?David Junior skrev:
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sire-Nahvas skrev:Har du sett den bilden jag tog på oskar där han står och svingar en gigantisk kaktus?David Junior skrev:
Helt galet ja.
David Junior- Antal inlägg : 189
Scullicon skrev:Atlas Musclecore skrev:F.ö kan Sleep dra åt helvete i jämförelse med Hell, va.
Absolut
Fan heller.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sjukt nice bilder, båda två.David Junior skrev:Helt galet ja.Sire-Nahvas skrev:Har du sett den bilden jag tog på oskar där han står och svingar en gigantisk kaktus?David Junior skrev:
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Hittade tramadol hemma igår (från typ 3 år sedan när mor hade ryggskott).
Tog 200mg och 150mg diklofenat och 2 ipren för ca 50 min sedan. Sitter nu i skolan och känner att det förjar kicka in!
Mycket trevligt!
Tog 200mg och 150mg diklofenat och 2 ipren för ca 50 min sedan. Sitter nu i skolan och känner att det förjar kicka in!
Mycket trevligt!
Countess- Antal inlägg : 1265
Skulle tydligen boosta... Vet inte om det gjorde det.
Har tagit mer under dagen så det slutade väl på 550mg och aningen mer diklofenat.
Har tagit mer under dagen så det slutade väl på 550mg och aningen mer diklofenat.
Countess skrev:Skulle tydligen boosta... Vet inte om det gjorde det.
Du är allt en riktig galning.
David Junior- Antal inlägg : 189
David Junior skrev:Countess skrev:Skulle tydligen boosta... Vet inte om det gjorde det.
Du är allt en riktig galning.
Piller alltså. Varför äventyrade du loss med det? Nyfikenhet? Sug efter något nytt? Slut på brons i smedjan?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Mmmmmmmm, pillertrill.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Sprit och sömntabletter rekommenderas!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Monoliten skrev:Piller alltså. Varför äventyrade du loss med det? Nyfikenhet? Sug efter något nytt? Slut på brons i smedjan?
Nyfikenhet och att jag inte testat det innan antar jag. Livade upp en annars händelselös skoldag.
Stenberg: Har testat valium och sprit, kommer dock inte ihåg så mycket...
Helt jävla otroligt.
Jobbet har inte ringt på över en månad. Jobbade en dag i april och det räcker ju inte långt, så jag biter i det sura äpplet och ringer sockärringen för att få lite kosing. En timme senare ringer jobbet och frågar om jag kan jobba tors-fre. Vafan!!?!?!?!?
Jobbet har inte ringt på över en månad. Jobbade en dag i april och det räcker ju inte långt, så jag biter i det sura äpplet och ringer sockärringen för att få lite kosing. En timme senare ringer jobbet och frågar om jag kan jobba tors-fre. Vafan!!?!?!?!?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sida 34 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet