R.I.P.
+32
Vargr
Scullicon
Mourad
slothmachine
Snikich
patologen
Sictorment
Countess
M-Morbid
Tompus
BIFFonen 666
Carrion
Antagonist
Bestial Death
Karate-Molin
Stenberg
Nihilist
Friberg
ThrashDave
Halonen666
Jon
Svullet_Rektum
Xemtoth
Monoliten
Hammerheart
Jandelin
Naurbereth
Wolvie
Vitus
Sire-Nahvas
Atlas Musclecore
Geten
36 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 2 av 16
Sida 2 av 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Sv: R.I.P.
Vilket nummer hade han?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Länka direkt till artikeln eller inte alls!
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Länka direkt till artikeln eller inte alls!
Hitta själv eller var tyst!
Gäst- Gäst
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Gray_%28American_musician%29
Haha, någon jävel som har jävlats med wikipedia!
"Paul Deadrick Gray (April 8, 1972 - May 24, 2010[1]), also known by his number #2, or "The Pig", was an American homosexual best known as the cumshot of the Faggot Award winning girl-pop band Slipknot."
Haha, någon jävel som har jävlats med wikipedia!
"Paul Deadrick Gray (April 8, 1972 - May 24, 2010[1]), also known by his number #2, or "The Pig", was an American homosexual best known as the cumshot of the Faggot Award winning girl-pop band Slipknot."
Fattar inte va det roliga är, synd på en duktig bassist för fan.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
En del känner väl att det måste vara den rätta reaktionen när det är frågan om en medlem i ett band som "äkta" metalheads aldrig skulle lyssna på. Att de måste skratta/håna för att inte kastas ur gemenskapen! Shun the non-believers! Shuuun! Eller nåt.
Geten- Profeten Geten
Tycker hela den där hata-Slipknotskiten är löjlig. Tror många/de flesta/en rejäl dos har hört lite ur en eller två låtar, inte gillat det de hört eller haft en jävla inställning till det för att man "ska" ha det och sen dömt ut resten av deras verk. Patetiskt tycker ju jag men. Är inget fan men jag diggar fan några låtar på Iowaplattan. Borde jag skämmas för det?
Inte i mina ögon i alla fall. Har deras självbetitlade liggandes i någon bortglömd låda. Var en inkörsport till den hårdare musiken. Idag skulle jag inte lyssna på bandet för det är inte musik som tilltalar mig längre och snubbens bortgång berör mig inte alls. Bryr mig inte men ser heller inget roligt i det.
Geten- Profeten Geten
Nej det berör inte mig heller. Men det är synd på en bra musiker. Såg lite från Roadrunner unitedlivegrejenjävlar och då var han med o lirade där. Det är väl det enda jag sett honom göra live, förutom Slipknot då.
jag har lyssnat på slipknot. pappa hade en skiva med dom faktiskt
slutade lyssna på domför att jag tröttnade på det. insåg att det inte var lika bra som all annan rock å metall som jag lyssnade på.
hade jag fortfarande gillat dom hade jag fortfarande lyssnat på dom. är egentligen ingen sån som "måste vara trüemetall HMJ-warrior" faktiskt...
EDIT
söjer inte hans död
slutade lyssna på domför att jag tröttnade på det. insåg att det inte var lika bra som all annan rock å metall som jag lyssnade på.
hade jag fortfarande gillat dom hade jag fortfarande lyssnat på dom. är egentligen ingen sån som "måste vara trüemetall HMJ-warrior" faktiskt...
EDIT
söjer inte hans död
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Nej vafan du lyssnar ju på glam, det är ju en vidrig företeelse!
ja typ eller va
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Får väl stämma in i kören här då, lyssnade på det tills jag insåg att jag inte tyckte att det var bra längre. Simple as that. Bryr mig inte heller om ifall de är döda eller levande. Sen är det faktiskt lite skrattretande/roligt att de är nio pers och åtminstone fyra av dem knappt gör något överhuvudtaget.
Gäst- Gäst
Bryr mig inte om Slipknot, lyssnat på nån låt när jag var mindre och utforskade men var inte min kopp te.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Slipknot är väl en perfekt inkörsport till tyngre grejer och jag tror musiken är väldigt attraktiv för ungdomar (vilket den också ska vara enligt Slipknot själva). Det är alltid trist när någon dör och inget att skratta åt eller göra sig rolig över bara för att han var med i Slipknot. Det är bara respektlöst.
Jag lyssnade själv väldigt lite på Slipknot när jag gick i högstadiet. Gillar fortfarande några låtar som Surfacing eller Wait and Bleed även om det inte är min musik direkt. Tyvärr så blev de ju mainstreamdynga efter några plattor, vilket alltid är tråkigt.
Jag lyssnade själv väldigt lite på Slipknot när jag gick i högstadiet. Gillar fortfarande några låtar som Surfacing eller Wait and Bleed även om det inte är min musik direkt. Tyvärr så blev de ju mainstreamdynga efter några plattor, vilket alltid är tråkigt.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jag har då aldrig lyssnat på slipknot, och således tänker jag inte ens låtsas att jag vet något om bandet och deras musik heller. Men det är ju synd för dem antar jag.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Peggyfier skrev:Sen är det faktiskt lite skrattretande/roligt att de är nio pers och åtminstone fyra av dem knappt gör något överhuvudtaget.
Efter första skivan var det många röster som höjdes kring det där, sen gav de fingret på andra skivan och visade att alla nio tillför. Sen på lite olika livevideor jag sett så är det ett jävla hålligång på allihop, så nog fan tillför det något.
Jag kallar väl inte riktigt att stå och slå på en tunna ett par gånger i minuten för att tillföra något, särskilt inte när de har en trummis som klarar av det där själv.
Gäst- Gäst
Jag bryr mig inte nämnvärt över slipknot basistens bortgång men jag måste säga att han och hans band har varit en inköpsport för mig till all annan typ av metall.Några enstaka låtar är faktiskt bra men bandet som helhet är inte bra men hursomhelst R.I.P
Jon- Antal inlägg : 67
Peggyfier skrev:Jag kallar väl inte riktigt att stå och slå på en tunna ett par gånger i minuten för att tillföra något, särskilt inte när de har en trummis som klarar av det där själv.
Tillför det inte något för öronen är det i alla fall en visuell effekt. Jag tror inte de hade varit i närheten så stora som de är om det inte varit för allt som händer runt musiken.
Har aldrig gillat dom, alltid tyckt att de var skräp. Visst kanske de tillför en hel del människor vad de menar är bra musik, så varför ska jag bry mig egentligen?
Gäst- Gäst
Sida 2 av 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 2 av 16
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet