Några rökare här?
+13
Torzul
Vitus
patologen
Antagonist
Halonen666
Svartesmeden
Burschk the Embalmer
skalMan
Karate-Molin
Atlas Musclecore
Sire-Nahvas
Carrion
Amanethes
17 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Några rökare här?
Njuter och blir rörd av all uppmärksamhet/intresse som visas, känns att man betyder något väldigt speciellt.
Jag förväntar mig ett tack.
skalMan- Antal inlägg : 30
Blåser!?
Låter lika skumt som den där fjortisen som en polare såg i Karlstad som började hosta för hon råkade få rök i halsen.
Det finns hur som helst inga skäl till att ha glas i ciggen och även om det vore så finns det ju i regel filter på dem.
Däremot fick jag lära mig som ung och dum att man ska dra ett djupt bloss från en cigarett och sedan inandas en nypa luft (vilket f ö irriterade min första flickvän).
Låter lika skumt som den där fjortisen som en polare såg i Karlstad som började hosta för hon råkade få rök i halsen.
Det finns hur som helst inga skäl till att ha glas i ciggen och även om det vore så finns det ju i regel filter på dem.
Däremot fick jag lära mig som ung och dum att man ska dra ett djupt bloss från en cigarett och sedan inandas en nypa luft (vilket f ö irriterade min första flickvän).
Torzul- Antal inlägg : 168
skalMan skrev:Sätter på mig Uppfinnarjockes hatt !
Oppfinnar-Jocke heter han för helvete!
Burschk the Embalmer- Fistmeister Büsk
- Antal inlägg : 120
skalMan skrev:Njuter och blir rörd av all uppmärksamhet/intresse som visas, känns att man betyder något väldigt speciellt.
Jaså?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
De där nya medlemmarna känns djävligt life metal.
David Junior- Antal inlägg : 189
Den som skapade denna tråden är totalt jävla dum i huvudet.
Fyfan.
Fyfan.
Snedseglare- Antal inlägg : 211
Fåglen har stor visdom. Den vet hur saker och ting fungerar i livet.
Burschk the Embalmer- Fistmeister Büsk
- Antal inlägg : 120
denna tråden är
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Vet inte om du tror på det eller inte, men det finns inte glasbitar i snus och definitivt inte kräkmedel i systembolagets alkohol. Alkoholen dem får in kommer direkt från bryggerierna/tillverkarna till Systembolagets varudepå, så i så fall skulle tillverkarna sitta och peta in kräkmedel i deras sprit innan dem förseglade flaskorna och skickade iväg för leverens. Makes no sense, det är en jävla myt.Sire-Nahvas skrev:Glasbitarna i snus är dock lika verkligt som kräkmedel i systembolagets alkohol.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Glassugarens barn
Torzul- Antal inlägg : 168
Xemtoth skrev:Vet inte om du tror på det eller inte, men det finns inte glasbitar i snus och definitivt inte kräkmedel i systembolagets alkohol. Alkoholen dem får in kommer direkt från bryggerierna/tillverkarna till Systembolagets varudepå, så i så fall skulle tillverkarna sitta och peta in kräkmedel i deras sprit innan dem förseglade flaskorna och skickade iväg för leverens. Makes no sense, det är en jävla myt.Sire-Nahvas skrev:Glasbitarna i snus är dock lika verkligt som kräkmedel i systembolagets alkohol.
Var det inte precis vad han skrev?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Xemtoth skrev:Vet inte om du tror på det eller inte, men det finns inte glasbitar i snus och definitivt inte kräkmedel i systembolagets alkohol. Alkoholen dem får in kommer direkt från bryggerierna/tillverkarna till Systembolagets varudepå, så i så fall skulle tillverkarna sitta och peta in kräkmedel i deras sprit innan dem förseglade flaskorna och skickade iväg för leverens. Makes no sense, det är en jävla myt.Sire-Nahvas skrev:Glasbitarna i snus är dock lika verkligt som kräkmedel i systembolagets alkohol.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
sigareter e eklit
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Han skrev ju bara att det var lika troligt, jag skrev ju också "Vet inte om du tror på det eller inte". Dock så var jag jävligt trött så kan ha läst fel.Karate-Molin skrev:Xemtoth skrev:Vet inte om du tror på det eller inte, men det finns inte glasbitar i snus och definitivt inte kräkmedel i systembolagets alkohol. Alkoholen dem får in kommer direkt från bryggerierna/tillverkarna till Systembolagets varudepå, så i så fall skulle tillverkarna sitta och peta in kräkmedel i deras sprit innan dem förseglade flaskorna och skickade iväg för leverens. Makes no sense, det är en jävla myt.Sire-Nahvas skrev:Glasbitarna i snus är dock lika verkligt som kräkmedel i systembolagets alkohol.
Var det inte precis vad han skrev?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet