Jethro Tull
+2
Carrion
ShieldsOfGold
6 posters
Sida 1 av 1
Jethro Tull
Den här tråden ska handla om Jethro Tull.
Tycker det är så härligt att dra igång de och lyssna på hur skickligt de blandar musikstilar som jag skulle säga är hård progressiv rock samt lite folkrock.
Aqualung och Thick as a Brick är väl självklara klassiker men de har ju släppt ännu mer intressant under åren.
Tycker det är så härligt att dra igång de och lyssna på hur skickligt de blandar musikstilar som jag skulle säga är hård progressiv rock samt lite folkrock.
Aqualung och Thick as a Brick är väl självklara klassiker men de har ju släppt ännu mer intressant under åren.
ShieldsOfGold- Antal inlägg : 344
Sv: Jethro Tull
Minstrel In The Gallery tycker jag är fruktansvärt bra och minst lika bra som Aqualung och Thick As A Brick.
De tre folkplattorna Songs From The Wood, Heavy Horses och Stormwatch är helt magiska! Hoppas på att kunna få se dessa live en dag.
De tre folkplattorna Songs From The Wood, Heavy Horses och Stormwatch är helt magiska! Hoppas på att kunna få se dessa live en dag.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Har gjort mycket bra. Stand Up och Aqualung hör till det bättre. Tyckte Thick as a brick pt. II var rätt skaplig också, men jag förstås inte varför han skulle släppa den som en soloplatta
Sictorment- Antal inlägg : 930
Det är bara till att lyssna, helt fantastisk låt
Sictorment- Antal inlägg : 930
Jethro Tull är riktigt bra! Skall dock erkänna att jag bara har lyssnat på två av hans låtar, och borde ta och lyssna på mer. Heavy Horses och Thick as a brick har jag hört!
Tips på mer av hans bästa låtar?
Tips på mer av hans bästa låtar?
SwordOfFire- Antal inlägg : 14
Lyssna på plattorna Aqualung och The beast and the broadsword.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet