Youtube-klipp
+32
M-Morbid
Scullicon
Tompus
ShieldsOfGold
patologen
Sictorment
Naurbereth
Antagonist
Jandelin
zjeveni
Seroth
pissmannen
Nihilist
Vargr
Stenberg
Hammerheart
Bestial Death
piik
Friberg
Xemtoth
pompepg
Halonen666
Monoliten
Svullet_Rektum
Svartesmeden
Johan
Wolvie
Sire-Nahvas
Vitus
Geten
Karate-Molin
Atlas Musclecore
36 posters
Sida 12 av 40
Sida 12 av 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Sv: Youtube-klipp
Det är så mycket förenklingar och plattityder i ditt resonemang så jag vet inte var jag ska börja. Imorgon när jag har sovit så ska jag omintetgöra dina inbillningar.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Catfight!
Garf: Det är inte hälsosamt att bry sig för mycket, jag gjorde det under många år och det ger fan inget, man mår bara kasst. Jag gillar inte heller jänkarna (eller de som styr, folk ska man ju träffa innan man dömer helt och hållet) men fan asså, hold your horses lille man! Annars blir det hamburgare av allting.
Garf: Det är inte hälsosamt att bry sig för mycket, jag gjorde det under många år och det ger fan inget, man mår bara kasst. Jag gillar inte heller jänkarna (eller de som styr, folk ska man ju träffa innan man dömer helt och hållet) men fan asså, hold your horses lille man! Annars blir det hamburgare av allting.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Jag håller med Sebban lite på denna, man kan gå runt och hata och tycka illa om det mesta, men det är så jävla energikrävande. Så länge de dåliga sakerna inte kommer i vägen för mig och det inte är något som stör mig så bryr jag mig inte. För det mesta.
Gäst- Gäst
Håller med lite?
Jag håller med dig Sebban, till 95%.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Mumin.
EDIT: Var jävligt rädd för Morran och häxan när jag var liten.
EDIT: Var jävligt rädd för Morran och häxan när jag var liten.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
zjeveni- Antal inlägg : 54
Pappa Doom skrev:Catfight!
Ja vafan, ju större man tänker desto sämre mår man, det är lika bra att knyta in sig i sin egna lilla bubbla som innefattar hårdrock, skräckfilm och chips. Då är det gött o leva!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
pissmannen skrev:det är lika bra att knyta in sig i sin egna lilla bubbla som innefattar hårdrock, skräckfilm och chips. Då är det gött o leva!
Gäst- Gäst
pissmannen skrev:Pappa Doom skrev:Catfight!
Ja vafan, ju större man tänker desto sämre mår man, det är lika bra att knyta in sig i sin egna lilla bubbla som innefattar hårdrock, skräckfilm och chips. Då är det gött o leva!
Det låter faktiskt som en riktigt bra plan det!
Gäst- Gäst
Som fan! Och jävligt underskattad i.o.m. att den blivit en så vanlig låt som typ alla hört. Folk har tröttnat på den.
Knutte i så fall.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sida 12 av 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Sida 12 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet