Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Patologism - hatisk musik från söder

3 posters

Gå ner

Patologism - hatisk musik från söder Empty Patologism - hatisk musik från söder

Inlägg av Antagonist tor 10 jan - 16:33:08

Jag tror det var omkring '07/'08 när jag, Didrik och en annan god vän till oss planterade det frö som skulle växa att bli Patologism. Det var en sorglös tid, vi var unga och till synes oförstörda.
Det skulle ta år innan Patologism spelade in något att släppa till allmänheten, och under dessa åren genomgick bandet en del förändringar. Bandets basist hoppade av och det enda som återstod av Patologism var ett skal av råa och sönderrostade känslor. Känslor som ska användas för att skriva låtarna till bandets första demo.

Året är 2011, och över de oändliga skånska rapsfälten kan man höra ett genomskärande oljud. Det låter som psykisk tortyr. Det låter som helvetet själv. Det låter som Patologism.
I White Lodge, M-holm, är Patologism i full gång att spela in sin demo, och i början av 2012 har de färdigställt verket. Med en ny basist, och med ett självförtroende likt inget förut, bereder sig Patologism för att ta världen med storm.

Blogg: http://patologism.blogspot.se/
Bandcamp: http://patologism.bandcamp.com/
Här är en schysst recension av demon: http://lukinzine.se/patologism-demo/?fb_action_ids=10151159583597821&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366


Senast ändrad av Antagonist den tor 10 jan - 19:57:13, ändrad totalt 1 gång
Antagonist
Antagonist

Antal inlägg : 1043
Join date : 10-07-21
Age : 32
Ort : skoggen :O

Till överst på sidan Gå ner

Patologism - hatisk musik från söder Empty Sv: Patologism - hatisk musik från söder

Inlägg av patologen tor 10 jan - 16:38:44

di var en lång text di där. köp kassetter av oss så vi får mycket $$$
patologen
patologen

Antal inlägg : 365
Join date : 10-05-10

Till överst på sidan Gå ner

Patologism - hatisk musik från söder Empty Sv: Patologism - hatisk musik från söder

Inlägg av Hammerheart mån 14 jan - 18:26:16

Är ganska säker på att jag plockat på mig en demo i m-holm. Men kan köppa en til
Hammerheart
Hammerheart
The Banhammer

Antal inlägg : 4278
Join date : 10-02-05
Ort : Kristianstad/Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Patologism - hatisk musik från söder Empty Sv: Patologism - hatisk musik från söder

Inlägg av Antagonist mån 14 jan - 21:04:54

Jag stödjer stöld av vår musik. För mig är det inga problem om du stjäl fler på ditt nästa besök.

Är ju inte kapitalist, lixXXXxx.
Antagonist
Antagonist

Antal inlägg : 1043
Join date : 10-07-21
Age : 32
Ort : skoggen :O

Till överst på sidan Gå ner

Patologism - hatisk musik från söder Empty Sv: Patologism - hatisk musik från söder

Inlägg av Hammerheart ons 16 jan - 16:00:26

Har dock för mig att jag betalade för exemplaret. Inte säkert dock.
Hammerheart
Hammerheart
The Banhammer

Antal inlägg : 4278
Join date : 10-02-05
Ort : Kristianstad/Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Patologism - hatisk musik från söder Empty Sv: Patologism - hatisk musik från söder

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet