Jex Thoth
5 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Doom Metal
Sida 1 av 1
Jex Thoth
Många verkar gilla fröken Jex och hennes kumpaner. Det tog ett tag innan det fastnade för min del.
Ny platta som släpps genom I Hate den 15 juni. Blood Moon Rise heter den tydligen.
Mysfaktorn är hög.
Ny platta som släpps genom I Hate den 15 juni. Blood Moon Rise heter den tydligen.
Mysfaktorn är hög.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sv: Jex Thoth
Köpte den för två dagar sedan. Har inte riktigt haft tillfälle att lyssna på den i lugn och ro men det verkar vara en kanonplatta.
Som sagt, mysfaktorn är hög.
Som sagt, mysfaktorn är hög.
Countess- Antal inlägg : 1265
Inte hört den själv men så som jag förstått så är det helt nya medlemmar jämfört med den första fullängdaren och att det låter mera som sabbath assembly än första plattan. Om det är sant eller inte vet jag ej men det tilltalar mig inte direkt.
Jag måste säga att det var synd man inte stannade längre på deras spelning på muskelrock. Första låten eller introt som de spelade var ju väldigt trevligt.
Lite räligt sådär.
EDIT: Någon som vet vad den hette?
Lite räligt sådär.
EDIT: Någon som vet vad den hette?
Gäst- Gäst
Bandet som gav häxrocktrenden ett ansikte. Ungefär lika intressant som stelnande cement och sockerfri blandsaft. Torrt, superkusligt och så jävla gay. Ett sånt band som gör mig förbannad när jag hör skiten. Varför det är så har med helheten att göra, lite samma stuk som The Devil's Blood, det var ett annat band som var häftigt på samma sätt som att betala för att gå och skita. Fy fan va trött man blir.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
To Bury tror jag det var de började med, sedan The Places You Walk.
pompepg- Antal inlägg : 567
Lyssnade på nya plattan några dagar sedan. Den är helt okej men saknar verkligen tyngden, riffen och den balla orgeln ifrån första plattan. Så det är rätt tråkigt. "helt okej" duger liksom inte, förväntade mig mycket mera.
Liknande ämnen
» Jex Thoth i Stockholm 13/7
» 9 axioms of Tehuti (aka. Thoth)
» Jex Thoth + Anguish, 7:e Maj, Stockholm, Debaser
» 9 axioms of Tehuti (aka. Thoth)
» Jex Thoth + Anguish, 7:e Maj, Stockholm, Debaser
Metalforum Exiles :: Musik :: Doom Metal
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet