Bygga egen studio
2 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 1 av 1
Bygga egen studio
Tjenare på er.
Jag vet inte om detta är rätt ställe att skriva det på men efter som att det inte fanns något annat än detta som passade in mest så skriver jag här.
Men som titeln lyder. Jag ska bygga en egen studio i min källare. Så om det finns någon lite mer kunnigare som kan hjälpa mig, jag tänkte köpa några monitorer, men vilket är bäst när det gäller studio inspelning?
Passiva eller aktiva monitorer till ett mixer bord.
Tack på förhand. Om ni har byggt någon studio så ta gärna kort på det för det skulle vara nice att få lite inspiration.
Jag vet inte om detta är rätt ställe att skriva det på men efter som att det inte fanns något annat än detta som passade in mest så skriver jag här.
Men som titeln lyder. Jag ska bygga en egen studio i min källare. Så om det finns någon lite mer kunnigare som kan hjälpa mig, jag tänkte köpa några monitorer, men vilket är bäst när det gäller studio inspelning?
Passiva eller aktiva monitorer till ett mixer bord.
Tack på förhand. Om ni har byggt någon studio så ta gärna kort på det för det skulle vara nice att få lite inspiration.
Petro- Antal inlägg : 2
Sv: Bygga egen studio
De flesta kör på aktiva då de inte behöver drivas externt. När det kommer till märken kan jag rekommendera Phonic.
Torzul- Antal inlägg : 168
Liknande ämnen
» Konsert-tips (som inte behöver en egen tråd)
» Nyöppnad studio i Stockholmsområdet
» Mayhem the studio experience box RARE och diverse!
» Wall Of The Eyeless - Nytt demo Wimfolsfestta (Endarker Studio)
» Mayhem the studio experience box RARE och diverse!
» Wall Of The Eyeless - Nytt demo Wimfolsfestta (Endarker Studio)
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet