Kreator
+20
Atlas Musclecore
MetalManiac87
M-Morbid
Tompus
Countess
Sire-Nahvas
Stenberg
Carrion
Sictorment
Bobbafett
Hammerheart
ThrashDave
Slakt
Beerzuul
Vitus
Halonen666
Bestial Death
Geten
Jandelin
Karate-Molin
24 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Kreator
David han har koll på grejerna hör jag.
Sictorment- Antal inlägg : 930
Witchryder skrev:Mest Medioker skulle jag nog vilja kalla Hordes of Chaos... Lyssnade igenom plattan en gång (köpte den aldrig) det var verkligen så att INGENTING fastnade... Väldigt lätt platta att se förbi, om man säger så.
Flög inte heller i taket av den, men ett par käftsmällar finns det ju! WAAAAAAAAR CUUUUURSE!
MetalManiac87- Antal inlägg : 88
Men jag menar liksom. Även fast Enemy of God och Violent Revolution höll väldigt låg standard i förhållande till tidigare material, så fanns det ändå partier i diverse låtar som verkligen fångade ens uppmärksamhet och som man vill pumpa lite med fisten till. Men Hordes of Chaos... Det var som om jag inte ens lyssnade på någonting.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
The Patriarch är ett så jävla mäktigt intro, och låten Violent Revolution är ju faktiskt jävligt bra! Resten har jag inte orkat lyssna på, men visst är Pleasure To Kill och Extreme Aggression två favvisar när vi snakcar thrash men nog verkar Mille ha tappat pondusen i sin röst alltid
Nirusu666- Antal inlägg : 23
Fan... Jag gillar ändå sättet Mille sjunger på nu. Låter lite mer sur!
Witchryder skrev:Fan... Jag gillar ändå sättet Mille sjunger på nu. Låter lite mer sur!
Tja, det blir väl så när man passerat 40 och börjar bli tunnhårig. Vem hade inte blivit sur då?
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Hahahahaha det var fan dagens skratt Stenberg!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
"We just revealed the cover art of our highly anticipated new album „Phantom Antichrist“. The piece has been created by iconic artworker Wes Benscoter who has worked for heavyweights such as SLAYER, DIO or BLACK SABBATH before.
„Phantom Antichrist“ marks the bands debut for Nuclear Blast and is set to be released June 1, 2012 (Europe), June 5, 2012 (North America)"
Snyggt omslag iaf! Musiken dock lär ju vara måttligt medioker.
„Phantom Antichrist“ marks the bands debut for Nuclear Blast and is set to be released June 1, 2012 (Europe), June 5, 2012 (North America)"
Snyggt omslag iaf! Musiken dock lär ju vara måttligt medioker.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Jo men måttligt medioker från Kreator brukar ha högre standard än de flesta ur samma åldersgrupp.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Deras produktion har varit bedrövlig de senaste plattorna. Detsamma gäller Destruction.
Sodoms senaste plattor har piskat Destruction och Kreator tillsammans.
Jag har aldrig brytt mig om produktion så länge den inte är helt åt helvete,
Och jag värderar oxå Kreator snäppet högre än de 2 andra nämda.
Och jag värderar oxå Kreator snäppet högre än de 2 andra nämda.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Om man ska dömma efter omslaget så ser det rätt så bra ut!
Får hoppas att jag har rätt
Får hoppas att jag har rätt
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag har mina höga tvivel men jag hoppas på det bästa.
Carrion skrev:Deras produktion har varit bedrövlig de senaste plattorna. Detsamma gäller Destruction.
PFF! Senaste Sodom sög på alla sätt!
Hammerheart skrev:Carrion skrev:Deras produktion har varit bedrövlig de senaste plattorna. Detsamma gäller Destruction.
PFF! Senaste Sodom sög på alla sätt!
Icke!
Kreator har inte släppt något riktigt vettigt sedan Coma Of Souls. Sodom har ännu ej släppt en taskig skiva. M-16 t.ex var en höjdare. In War And Pieces har flera bra spår. Knarrenheinz, Murder One och Hellfire för att nämna några.
Sictorment skrev:Cruel Force ÄR BRA, David
De får vara hur bra de vill, de är töntar! Jag hatar alla äckliga tyskar med sina fula djävla västar och "JAAA WE ARE GURMÄN TRÄSHURS! JAAA WE LIKE TO PAAARTIII AND TRINK BIEEER! WE ARE ANIMULLS! VERES ZE MONEY LEBOWSKI?! JA TOMORROW WE COME BACK AND WE CUT OFF YOUR JOHNSON!" USCH! Fyfan!
Lite nyheter om nya plattan:
http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/
Kan passa på att tillägga att jag faktiskt ser fram emot detta släpp även om jag sällan lyssnar på Thrash och att jag inte riktigt instämmer i det senaste inlägget (före mitt då såklart) i denna tråd.
http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/
Kan passa på att tillägga att jag faktiskt ser fram emot detta släpp även om jag sällan lyssnar på Thrash och att jag inte riktigt instämmer i det senaste inlägget (före mitt då såklart) i denna tråd.
Pallar inte lyssna på bara ett spår, väntar till hela platta släppts. Den får gärna vara bättre än förra skivan!
Sictorment skrev:Pallar inte lyssna på bara ett spår, väntar till hela platta släppts. Den får gärna vara bättre än förra skivan!
Jag pallade och jag tycker faktiskt det lät riktigt riktigt bra. Fast jag är ju långt ifrån något troget fan om man så säger.
savopipo skrev:Sictorment skrev:Pallar inte lyssna på bara ett spår, väntar till hela platta släppts. Den får gärna vara bättre än förra skivan!
Jag pallade och jag tycker faktiskt det lät riktigt riktigt bra. Fast jag är ju långt ifrån något troget fan om man så säger.
Bara att vänta och hoppas på det bästa, Kreator har lyckats göra bra skivor förr så man ska aldrig säga aldrig
Sictorment skrev:savopipo skrev:Sictorment skrev:Pallar inte lyssna på bara ett spår, väntar till hela platta släppts. Den får gärna vara bättre än förra skivan!
Bara att vänta och hoppas på det bästa, Kreator har lyckats göra bra skivor förr så man ska aldrig säga aldrig
Jag kan säga så här .. jag lyssnade på en av UDO's plattor häromdagen (bara för att jag var nyfiken) och jag fick lite vibbar från Accept när de var bra. Jag tänker mig att det är ungefär så det kommer att kännas för dig. Det var hur som helst schysst thrash.
Kreator's Pleasure to kill och Coma of souls är fina mästerverk!
SwordOfFire- Antal inlägg : 14
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet