Offtopic
+25
Bestial Death
Johan
Andersson
Svullet_Rektum
Rob
Friberg
Hammerheart
Jandelin
Vargr
Svartesmeden
pissmannen
Sire-Nahvas
Naurbereth
piik
pompepg
Xemtoth
Geten
Wolvie
Halonen666
Snikich
Vitus
Monoliten
Karate-Molin
Jihad
Atlas Musclecore
29 posters
Sida 8 av 40
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sv: Offtopic
Gay is okay!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Precis! Jag gillar båda lika mycket, även om jag tycker det är roligare att strötitta på friidrott än olika skidsporter, vilket visserligen kan vara intressant det med.
Men hockeyn är det som ligger närmast hjärtat! Krossa Kanadensarna på hemmaplan säger jag bara!
Men hockeyn är det som ligger närmast hjärtat! Krossa Kanadensarna på hemmaplan säger jag bara!
enda positiva hockeyupplevelsen jag haft är när vi såg på hockey i säffle hos Deall. slagsmål hela tiden, dumma kommentatorer, ständiga reklamer om magiska burritos osv. det var fan kul. MANLIGT som fan också.
Den bästa hockeyupplevelsen var finalen mot Finland i Vinter-OS 2006, samt matchen (mot Finland igen) där vi vände ett 1-5 läge till 6-5. Fifan alltså.
Vitus skrev:enda positiva hockeyupplevelsen jag haft är när vi såg på hockey i säffle hos Deall. slagsmål hela tiden, dumma kommentatorer, ständiga reklamer om magiska burritos osv. det var fan kul. MANLIGT som fan också.
Haha ja, det var fan grejer!
Gäst- Gäst
Eviscerator skrev:Vitus skrev:enda positiva hockeyupplevelsen jag haft är när vi såg på hockey i säffle hos Deall. slagsmål hela tiden, dumma kommentatorer, ständiga reklamer om magiska burritos osv. det var fan kul. MANLIGT som fan också.
Haha ja, det var fan grejer!
shoouhhh *pustar ut*
Klassiker! Mats Sundin: "You motherfucker! You motherfucker!" efter 6-5-målet. 8)Atlas Musclecore skrev:Den bästa hockeyupplevelsen var finalen mot Finland i Vinter-OS 2006, samt matchen (mot Finland igen) där vi vände ett 1-5 läge till 6-5. Fifan alltså.
Geten- Profeten Geten
Lasse Granqvist alltså!
https://www.youtube.com/watch?v=YJY-6BkpPq0
Finns ingen bättre kommentator i Sverige. Sedan är Sverige - Finland matcher alltid guld! Då blir jag fan barbar på riktigt, där har vi äkta rivalitet.
https://www.youtube.com/watch?v=YJY-6BkpPq0
Finns ingen bättre kommentator i Sverige. Sedan är Sverige - Finland matcher alltid guld! Då blir jag fan barbar på riktigt, där har vi äkta rivalitet.
Nadja kommer visst till Sverige i början av maj. Spelningen i Göteborg verkar bokad. Spelningen i Stockholm är förstås TBA.
Geten- Profeten Geten
Att man måste se dem live om man får chansen? Absolut.
De släpper dock så massivt mycket att det ödesbestämt blir hit & miss.
De släpper dock så massivt mycket att det ödesbestämt blir hit & miss.
Geten- Profeten Geten
Nu jävlar är jag rökt kan man minst säga. Detta var då den våldsammaste skiten någonsin. Får man ett stort Hallejävlalujah på det då!?
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Jihad skrev:Nu jävlar är jag rökt kan man minst säga. Detta var då den våldsammaste skiten någonsin. Får man ett stort Hallejävlalujah på det då!?
https://www.youtube.com/watch?v=Q6bARIaMhCM
jag jublar inombords men visar det inte PGA min stenhårda image...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Äsch, din snällhet lysser igenom den ändå.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Såg en skylt där det stod "RASRISK!" på, förväntade mig ett gäng negrer springandes. På tal om Echmil.
Gäst- Gäst
Den gamla godingen.
Geten- Profeten Geten
Jag har faktiskt aldrig hört någon dra det innan, jag måste leva för öde för sånna populära skämt.
Gäst- Gäst
Hört rough mixes på Jex Thoth nya material. Mycket bra! Det bästa de gjort hittills. Mörkare och doomigare än förut.
Edit: Och mer melankoliskt.
Edit: Och mer melankoliskt.
Geten- Profeten Geten
Hur är lyriken då?!? Det var mest texterna jag störde mig på förut, tyckte inte om dem i vissa stunder på förra plattan, lät i princip barnsliga.
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sida 8 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet