Offtopic
+25
Bestial Death
Johan
Andersson
Svullet_Rektum
Rob
Friberg
Hammerheart
Jandelin
Vargr
Svartesmeden
pissmannen
Sire-Nahvas
Naurbereth
piik
pompepg
Xemtoth
Geten
Wolvie
Halonen666
Snikich
Vitus
Monoliten
Karate-Molin
Jihad
Atlas Musclecore
29 posters
Sida 10 av 40
Sida 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Sv: Offtopic
Jävligt skumt faktist, alltid varit den som hängt utaför bolaget och viftat med pengar Fast du är ju typ 35 år så du har ju kunnat handla där i 15 år asså!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Ska fan tända ett ljus för dig Kribbe, eftersom jag inte kan komma upp ikväll. Vi får bestämma någon mer konkret efterfest nästa helg eller helgen därpå!
Tack piik
Atlas: Ja... vi får väll det.. verkar bara som ingen vill eller kan vara med mig på min 20 års dag... fan får sitta ensam med vincent och dricka öl kasst.
Atlas: Ja... vi får väll det.. verkar bara som ingen vill eller kan vara med mig på min 20 års dag... fan får sitta ensam med vincent och dricka öl kasst.
Alltså, om jag hade fått lite mer konkreta detaljer hade jag kanske kunnat fixa det tidigare i veckan, men du lämnade ju allt i luften och nu sket sig allt för min del.
Är ingen dirket planerare.. visste att vi skulle kröka hos vincent bara, sen blir det bara som det blir.. ungefär
Vad gjorde jag för fel? jag sade ju att vi skulle vara hos vincent bara, trodde inte direkt man skulle behöva gå in något djupare på det än så..
Xemtoth skrev:Jävligt skumt faktist, alltid varit den som hängt utaför bolaget och viftat med pengar Fast du är ju typ 35 år så du har ju kunnat handla där i 15 år asså!
Så jag skulle börja köpa i systemet när jag var 2 år..
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
För att summera detta års alla hjärtans dag (och påminna alla er som hade turen att glömma): Sov till 5 på eftermiddagen (ensam) och sitter nu i mina kallingar och kollar på Community på datorn. Yay!
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
har luggit i soffan och sovit hela dagen och varit bakis. nu fastnade jag framför datorn och på tvn är det dedliest catch. så, inget hjärtafirande här inte!
Vakna 08:15, vänta på att bruden som bor borta i USA som jag råkar gilla ska vakna i 6 timmar, badar/läser, gulligull med henne när hon kommer online, sedan var hon tvungen att arbeta och skit så sedan dess har jag... ja... varit på forum, facebook osv. Stuckit ut för att möta Rob för att betala för Rammstein-biljett, väntar i 35 minuter och hon kommer inte, ser att hon hade lämnat meddelande på FB att det sket sig och att vi får ta det imorgon när jag kommer hem. Lirar WoW nu. MLIA
Höhö, glad alla hjärtans dag.
Höhö, glad alla hjärtans dag.
Jag fattar inte riktigt den här dagen. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra året då jag faktiskt hade en flickvän
Wolvie- Soulreaper
man ska inte göra något denna dagen. fifan om man ens gillar någon lär man inte gilla dom mera eller mindre just idag. sen om man inte har någon spelar det ingen roll heller för det är inte olikt de andra dagarna.
och om man tror det så är DU a fucking monkey, mate.
Vitus skrev:man ska inte göra något denna dagen. fifan om man ens gillar någon lär man inte gilla dom mera eller mindre just idag. sen om man inte har någon spelar det ingen roll heller för det är inte olikt de andra dagarna.
Jag sprider kärlek till alla. Love you Vitus! Alla Exiles är älskade!
Skulle ha "depp-dag" idag med några andra singelpolare men det sket eftersom att ingen har pengar x( Inte mitt förslag btw
Känner mig rätt uppe endå ;> har ju ialla fall polare som betyder massor för mig och det uppskattas!
Känner mig rätt uppe endå ;> har ju ialla fall polare som betyder massor för mig och det uppskattas!
Senast ändrad av Naurbereth den sön 14 feb - 17:28:50, ändrad totalt 1 gång
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Äsch.. det är bara påökat stress på en redan allt för stressad samhälle samt en stor slev med depression anar jag...
Du är inne på något smart här...Snikich skrev:Äsch.. det är bara påökat stress på en redan allt för stressad samhälle samt en stor slev med depression anar jag...
Wolvie- Soulreaper
Jag är nog bara göbbgrinig idag! Men det börjar gå över, knäcka en bärs nu så är det fint igen!
Alla hjärtans dag är ju skapad av företagen för att de ska tjäna pengar på kort, strumpor, godis och allt möjligt skräp.
Skola imorrn, och jag har inte uppnått något alls med helgen, hade nästintill haft mer roligt av att vara i skolan och glida...Woho...
Skola imorrn, och jag har inte uppnått något alls med helgen, hade nästintill haft mer roligt av att vara i skolan och glida...Woho...
Gäst- Gäst
Sida 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Sida 10 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet