Offtopic
+25
Bestial Death
Johan
Andersson
Svullet_Rektum
Rob
Friberg
Hammerheart
Jandelin
Vargr
Svartesmeden
pissmannen
Sire-Nahvas
Naurbereth
piik
pompepg
Xemtoth
Geten
Wolvie
Halonen666
Snikich
Vitus
Monoliten
Karate-Molin
Jihad
Atlas Musclecore
29 posters
Sida 23 av 40
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sv: Offtopic
Jag saknar Jihad Jag vet faktiskt inte! Jag tycker jag borde dragit några rundor av den, har även världsrekord i det också, dansade den 7 minuter i sträck, vilket är cirka 6½ minut längre än det förra rekordet, så atteeeeh.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Haha du är fan sjukt
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ska det stå; det är fan sjukt eller du är fan sjuk?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Lite halvsliten idag. Krökade med En polare, gamla basisten och Vargr igår, riktig jävla trevlig kväll om jag minns rätt. Klämmde en kebabtallrik nu innan jag drog till bussen för o åka hem med. det var trevlans
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Haha bäst.Xemtoth skrev:om jag minns rätt.
Geten- Profeten Geten
Haha ja man kan ju inte ljuga!Geten skrev:Haha bäst.Xemtoth skrev:om jag minns rätt.
Föresten. Igår så råkade jag slå in 740st citroner på en kille, som handlade lite grann bara..
Jag: Var det bra så?
Han: Ja
Jag: Tvåtusentrehu.....
Han: NAAEEEEJ FÖR HELVETE!!
Haha var askul.
Hårdrock!
Geten- Profeten Geten
Haha jävlar va kul!
Nu blir det till att tvätta, ugh
Edit: Var tvungen att headbanga röven av mig till Funeral Summer först 8)
Nu blir det till att tvätta, ugh
Edit: Var tvungen att headbanga röven av mig till Funeral Summer först 8)
Geten skrev:Nobody expects the Spanish Inquisition!
I am the black wizards!
Den låten är i så fall "ledsnare" än Anywhere. I Anywhere är döden/självmord en utväg till ett peppigt liv efter (döden) fyllt med sex och konstiga fåglar. Funeral Summer däremot handlar ju om att döden tar något ifrån en och att förlusten lämnar en lissen och förstörd i livet/verkligheten.Pappa Doom skrev:Edit: Var tvungen att headbanga röven av mig till Funeral Summer först 8)
Geten- Profeten Geten
Är det så du kategoriserar oss Är inte vi dina vänner också vaXemtoth skrev:En polare, gamla basisten och Vargr
EDIT: Förövrigt så sitter jag och suger på ett äppelskrutt. Fan gött asså
Måste ju rama in min polare som inte hänger här, för ingen vet vem det är, och vår gamla basist vet folk inte heller vem det är, bara att han spelat med oss, och du heter Vargr här och folk vet vem du är.Vargr skrev:Är det så du kategoriserar oss Är inte vi dina vänner också vaXemtoth skrev:En polare, gamla basisten och Vargr
EDIT: Förövrigt så sitter jag och suger på ett äppelskrutt. Fan gött asså
Nu ska jag berätta om en sak som jag var med om idag!
Skulle iväg och repa med Decap så jag tog tåget. Väl på tåget så står man för det finns inte några sittplatser och efter ett tag kommer en man fram till mig som ser ut att vara den förlorade bröderna hårdrocksbrodern i princip, fast fräschare. Han vill veta när tåget är framme i bromölla så jag svarar 3 helt enkelt. Sen börjar han snacka med mig om hårdrock och grejer, och mitt i allt frågar han mig om jag gillar funeral doom! Haha.
Så började vi snacka om massa olika band och blev lika chockad varje gång han kände till något av dom, Ea, Comatose Vigil, Monolithe och alla kände han fan till. Han diggade the funeral orchestra eller vafan dom heter också. Och han skulle möjligtvis gå med i ett nystartat funeraldoomband i Malmö.
Sen fortsatte vi snacka om allt mellan himmel och gjord, som hans aggressionsproblem som fått honom att flytta ut från Malmö till landet och grejer. Skitskön snubbe. Han älskade Motörhead också!
Skulle iväg och repa med Decap så jag tog tåget. Väl på tåget så står man för det finns inte några sittplatser och efter ett tag kommer en man fram till mig som ser ut att vara den förlorade bröderna hårdrocksbrodern i princip, fast fräschare. Han vill veta när tåget är framme i bromölla så jag svarar 3 helt enkelt. Sen börjar han snacka med mig om hårdrock och grejer, och mitt i allt frågar han mig om jag gillar funeral doom! Haha.
Så började vi snacka om massa olika band och blev lika chockad varje gång han kände till något av dom, Ea, Comatose Vigil, Monolithe och alla kände han fan till. Han diggade the funeral orchestra eller vafan dom heter också. Och han skulle möjligtvis gå med i ett nystartat funeraldoomband i Malmö.
Sen fortsatte vi snacka om allt mellan himmel och gjord, som hans aggressionsproblem som fått honom att flytta ut från Malmö till landet och grejer. Skitskön snubbe. Han älskade Motörhead också!
Gäst- Gäst
Du träffar alltid dom bra personerna! Själv träffar jag fan bara "hårdrockare" som gillar In Flames. :.ech:
Friberg- Antal inlägg : 370
Eviscerator skrev:Nu ska jag berätta om en sak som jag var med om idag!
Jag blev fan lycklig av det där, riktigt jävla lycklig
@Get: För dig kanske, men jag har en mer personlig relation till Anywhere än till Funeral Summer, det handlar för mig inte om vad låten står för utan vad den betyder för mig, inte i alla fall, men i det här fallet. Funeral Summer är lissen, men slutet kan jag inte låta bli att headbanga till, går fan inte.
När första riffet i Anywhere går igång kan jag inte låta bli att headbanga heller. Och jag tycker inte Reverend Bizarre har några ledsna låtar. =)
Geten- Profeten Geten
Du e bara så Reverend Bizarre skadad så du inte hör sorgen i det. The Festival är skitledsen tycker jag. Strange Horizon är också lisset tycker jag, allt som är lite långsammare med lite mera "känsla" i sången berör mig på ett vis som annan sorgsen musik skulle göra.Geten skrev:När första riffet i Anywhere går igång kan jag inte låta bli att headbanga heller. Och jag tycker inte Reverend Bizarre har några ledsna låtar. =)
"skadad". Nej, jag hör mycket annat i musiken men inte ledsamhet eller sorg. Jag tycker inte The Festival är ledsen. Får snarare en känsla av mystik. Liten kuststad i vintern. Vem vet vad som ligger dolt under kullerstenarna?
Men övervägande känslan jag får av nästan alla låtar är coolhet. Absolut, optimal coolhet.
Men övervägande känslan jag får av nästan alla låtar är coolhet. Absolut, optimal coolhet.
Geten- Profeten Geten
The festival är inte lissen i mina öron heller, där är jag på GETens sida.
Jag tycker mycket sånt är lisset lyssnar ofta på sånt när jag e lissen.
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sida 23 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet