Offtopic
+25
Bestial Death
Johan
Andersson
Svullet_Rektum
Rob
Friberg
Hammerheart
Jandelin
Vargr
Svartesmeden
pissmannen
Sire-Nahvas
Naurbereth
piik
pompepg
Xemtoth
Geten
Wolvie
Halonen666
Snikich
Vitus
Monoliten
Karate-Molin
Jihad
Atlas Musclecore
29 posters
Sida 28 av 40
Sida 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Sv: Offtopic
Dem såg inte ut som nå jävla goth-rockare, sen när man är full är allt tillåtet.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Svullet_Rektum skrev:Varför det?
För att han två gånger var noga med att poängtera att de är "gothrockare".
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Men bortsett från det så var det en ganska smart idé.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Säg gärna till om han svarar, skulle vara intressant att veta vad en man kan säga som inte ens kan stava till "orange".
Gäst- Gäst
Snacka fyllehunger!
Är det felaktigt att de var gothrockare då?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Man kan ju fråga sig om det verkligen är relevant information..
Spelar väl ingen roll om de är gothrockare, hippies eller syntare, det har ingenting med själva dådet att göra.
Spelar väl ingen roll om de är gothrockare, hippies eller syntare, det har ingenting med själva dådet att göra.
Gäst- Gäst
:lol!:
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Jag var ute och gick idag. Helt plötsligt dyker det upp ett par kärringar. Den ena frågar mig:
"Ursäkta, men det är inte så att du tror på Jesus?"
"Om jag tor på Jesus?" frågar jag, osäker på om jag verkligen hörde rätt.
"Ja."
"Öh... nej...", svarar jag medan jag gör mitt bästa för att inte skratta rakt ut.
Jag menar, var hon allvarlig? Jag gick liksom omkring i en svart tröja med Bathory-geten på. I vilket fall som helst så fortsatte hon:
"Jesus älskar dig, han tycker att du är jättefin"
Jag tittar på henne ett tag och svarar: "I så fall är han fan både blind och dum i huvudet."
Fyfan, ansiktsuttrycket jag fick till svar var helt jävla underbart. Det där gjorde min dag.
"Ja."
"Öh... nej...", svarar jag medan jag gör mitt bästa för att inte skratta rakt ut.
Jag menar, var hon allvarlig? Jag gick liksom omkring i en svart tröja med Bathory-geten på. I vilket fall som helst så fortsatte hon:
Jag tittar på henne ett tag och svarar: "I så fall är han fan både blind och dum i huvudet."
Fyfan, ansiktsuttrycket jag fick till svar var helt jävla underbart. Det där gjorde min dag.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Hårdrockar'n.
Geten- Profeten Geten
Hahaha fan det lät jävligt kul
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Haha, jag vill inte påstå att jag direkt gillar pilgrimer, men det där var fan det roligaste som hänt på länge, så hon ska fan ha cred för att hon frågade.
När jag gick på stan med några polare för några år sen så kom det fram nåt präst tjosan och frälste oss.
Snubben som gjorde det verkade dock lite utväcklingstörd men men.
Jag blev tydligen guds bästa vän!
Snubben som gjorde det verkade dock lite utväcklingstörd men men.
Jag blev tydligen guds bästa vän!
pompepg- Antal inlägg : 567
Kom in på msn Pg!!! Måste skicka lite saker
Halonen666- FÄRS
Halonen666- FÄRS
Uppsala hårdrockarn. Hail satan, ruler of the retarded souls.
Dock har jag fått liknande förfrågelser, speciellt av kristna fanatiker, Livets ord etc.
Dock har jag fått liknande förfrågelser, speciellt av kristna fanatiker, Livets ord etc.
Halonen666 skrev:Kom in på msn Pg!!! Måste skicka lite saker
pompepg- Antal inlägg : 567
Bestial Death skrev:Jag var ute och gick idag. Helt plötsligt dyker det upp ett par kärringar. Den ena frågar mig:
"Ja."
Påminner lite om när jag i fredags stod utanför Slussens tunnelbanestation här i Stockholm och väntade på en polare för att dra på Morbus Chron. Då stod ett gäng kristna ifrån kyrkan och delade ut gratis pannkakor, en kom fram till mig och frågade om jag ville ha, jag sa nej och att jag hade käkat middag nyligen. (Fast egentligen var jag ashungrig och hade inte käkat på hela dagen, men tänker inte ta emot i alla fall!) Så frågar han mig vad jag hade tänkt göra en sån här fredagskväll - sa att jag var påväg till en dödsmetall-konsert vid Telefonplan och väntade på polaren. Sa han att han själv hade lyssnat lite på hårdrock förr, Children of Bodom bla. och undrade om jag lyssnade på annat än dödsmetall, svarade att jag lyssnade på allt - heavy metal, power metal, thrash metal, black metal... Sa att Black Metal nog inte är så kristet i alla fall, så kontrar han med att det faktiskt finns kristna band som spelar inom genren, vilket jag svarar på att det går emot ideologin i genren och att de nog kan hålla sig till andra genres om de vill sprida sitt budskap. Så snackade vi lite runt det tills polaren ringde och jag fick kuta som fan ner till tåget... Tror nästan att han antog att jag var kristen själv, men jag pallade inte käfta utan var mitt fina, snälla jag och talade väldigt öppensinnat om det hela.
Hahaha, det där påminner om förra sommaren när jag var i Öregrund. Där var det ett gäng kristna som bjöd på pannkakor. Fast de pratade inte så mycket om Jesus när vi var där. Men det var fan goda pannkakor, och brudarna som bjöd på dem var dessutom rätt krispiga.
På tal om kristen BM så har jag hört snack om så kallad "Unblack metal", som tydligen ska vara kristen black metal. Det låter rätt skumt.
Hail Satan!
På tal om kristen BM så har jag hört snack om så kallad "Unblack metal", som tydligen ska vara kristen black metal. Det låter rätt skumt.
Xemtoth skrev:Uppsala hårdrockarn. Hail satan, ruler of the retarded souls.
Hail Satan!
Kristen black metal är oärlig musik och alltså ogiltig som konst av något slag - an abomination!
Allright mina vänner, Oscar på expressen har svarat mig..
"Tack för ditt mejl.
Jag tror inte att de gjorde detta för att de är gothrockare, men det är en bra detalj att de var det.
Hade de varit en slaktare hade även det varit intressant.
Eller om de varit... något annat som står ut på nåt sätt.
Dessutom förklara det väl delvis kläderna de bär på bilderna."
Ok, dags att gå in grizzly mode, första växeln. Vilket jävla korkat svar.. ÅÅ jag orkar inte med det här, är för fan bakis
"Tack för ditt mejl.
Jag tror inte att de gjorde detta för att de är gothrockare, men det är en bra detalj att de var det.
Hade de varit en slaktare hade även det varit intressant.
Eller om de varit... något annat som står ut på nåt sätt.
Dessutom förklara det väl delvis kläderna de bär på bilderna."
Ok, dags att gå in grizzly mode, första växeln. Vilket jävla korkat svar.. ÅÅ jag orkar inte med det här, är för fan bakis
Haha, jag dör här.
Geten- Profeten Geten
Mitt svar till honom
"Det spelar alltså ingen roll att du svartlistar en hel kultur, så länge artikeln får mer "krydda" och säljer bättre? En slaktare är dessutom ett yrke som säkert på något konstigt sätt kan påverka, men det vet jag inget om så därför drar jag inte det som slutsats att det är så. Du får gärna förklara för mig vad du menar med "Dessutom förklara det väl delvis kläderna de bär på bilderna." Ni hade en bild knuten till artikeln, den visar två unga män som inte har ett skit gemensamt med gothrockare, för tro mig, det är folk som sticker ut ur mängden. Det gör inte de där två."
Blir så jävla trött asså.
"Det spelar alltså ingen roll att du svartlistar en hel kultur, så länge artikeln får mer "krydda" och säljer bättre? En slaktare är dessutom ett yrke som säkert på något konstigt sätt kan påverka, men det vet jag inget om så därför drar jag inte det som slutsats att det är så. Du får gärna förklara för mig vad du menar med "Dessutom förklara det väl delvis kläderna de bär på bilderna." Ni hade en bild knuten till artikeln, den visar två unga män som inte har ett skit gemensamt med gothrockare, för tro mig, det är folk som sticker ut ur mängden. Det gör inte de där två."
Blir så jävla trött asså.
Sida 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Sida 28 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet