Offtopic
+25
Bestial Death
Johan
Andersson
Svullet_Rektum
Rob
Friberg
Hammerheart
Jandelin
Vargr
Svartesmeden
pissmannen
Sire-Nahvas
Naurbereth
piik
pompepg
Xemtoth
Geten
Wolvie
Halonen666
Snikich
Vitus
Monoliten
Karate-Molin
Jihad
Atlas Musclecore
29 posters
Sida 35 av 40
Sida 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Sv: Offtopic
Atlas Musclecore skrev:Halonen666 skrev:Om man äter rätt mat så går man upp om man är smal som fan simpelt sagt..
När jag knegade och åt "rätt", tre mål om dagen, massa apelsinjuice och en del snacks däremellan vägde jag 62kg som mest och stannade där under ett år tills jag slutade och gick ner till 58-60 istället. Det jag tror att jag skulle kunna gå upp i vikt är om jag hade mer muskelmassa på överkroppen.
Du får ta o börja träna då och kanske käka sånt dära kosttillskott o skit.. (Använder själv inte det)
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ja, o sprunga runt med den där jäveln i röven med!Pappa Doom skrev:Kul att ta på sig den och tappa bort nyckeln
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Haha precis!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Jag gillar inte att träna, skulle isf. vara att jag gör något fysiskt till vardags som gör att jag bygger upp samtidigt. Praktisk fysisk träning före träning bara för att bygga muskler med onormala rörelser. Annars kanske jag börjar med lite yoga eller något! Inte för att det är så mycket mer normalt att sitta med benen i konstiga vinklar, men jag tycker det är coolt med vighet. Samt att jag skulle bibehålla min egentliga kroppsbyggnad fast med den grundstyrka jag söker.Halonen666 skrev:Atlas Musclecore skrev:Halonen666 skrev:Om man äter rätt mat så går man upp om man är smal som fan simpelt sagt..
När jag knegade och åt "rätt", tre mål om dagen, massa apelsinjuice och en del snacks däremellan vägde jag 62kg som mest och stannade där under ett år tills jag slutade och gick ner till 58-60 istället. Det jag tror att jag skulle kunna gå upp i vikt är om jag hade mer muskelmassa på överkroppen.
Du får ta o börja träna då och kanske käka sånt dära kosttillskott o skit.. (Använder själv inte det)
fan vad gott det är med ostchips!
ligger i sängen och käkar och lyssnar på running wild, just nu känns allt jävligt bra.
ligger i sängen och käkar och lyssnar på running wild, just nu känns allt jävligt bra.
Jag dricker te och äter bullar!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
piik skrev:fan vad gott det är med ostchips!
Ett gott recept för att må bra, jävlar i havet vilken lyx. Ostchips nästa helg, ja tack!
Gäst- Gäst
Jag gillar inte ostsmak på något förutom, ja, riktig ost. Som man sedan visserligen kan smälta och ha på annat eller i matlagning!
allt med ost är gott, är galet förälskad i ost. (föruom mögelost, det är seriöst jättevidrigt)
men lagrad cheddar är godast, eller bara vanlig hederlig hushållsost
Hushållsost? Menar du Herrgårdsost?piik skrev:allt med ost är gott, är galet förälskad i ost. (föruom mögelost, det är seriöst jättevidrigt)
Mögelost ftw. förresten.
nej menar hushållsost
!! smält mozarella är fan otroligt.
dela en fläskfile till mitten (inte helt igenom) och banka ut den. så den blir lång och platt.
lägg i 4 skivor parmaskinka
ca 10 hackade soltorkade tomater
färsk rosmarin och timjan
och 1 cm tjocka mozarella skivor i, snurra ihop köttet med hjälp av kökstråd.
stek snabbt för att få en stekyta, och sen in i ugnen i ca 25 min på 200 grader.
släng ihop en sås på stekspadet bara att hälla i grädde (eller matlagningsgrädde den lila med lite fett, men ändå tjock och bra och utan kemiska medel), lite lite soya (halv tesked) en köttbuljong(börja med en halv och smaka av) och lite peppar salt behövs inte pga. buljongen
till det hasselbakspotatis.
det här ett recept som jag komponerat ihop själv. fick inspiration från ett annat, men har bytt ut kryddorna och bytt skinka och ändrade såsen. men det är så sjukt gott. fixade det här på nyår till ett par st och JA vad gott det var. och gjorde det faktiskt på jobbet i fredags också kom jag på nu. så börja laga mat nu!!!!
(och har ni idetorka på vad ni ska laga för käk så säg till, jag är världsbäst i köket. precis där som en kvinna ska vara!)
!! smält mozarella är fan otroligt.
dela en fläskfile till mitten (inte helt igenom) och banka ut den. så den blir lång och platt.
lägg i 4 skivor parmaskinka
ca 10 hackade soltorkade tomater
färsk rosmarin och timjan
och 1 cm tjocka mozarella skivor i, snurra ihop köttet med hjälp av kökstråd.
stek snabbt för att få en stekyta, och sen in i ugnen i ca 25 min på 200 grader.
släng ihop en sås på stekspadet bara att hälla i grädde (eller matlagningsgrädde den lila med lite fett, men ändå tjock och bra och utan kemiska medel), lite lite soya (halv tesked) en köttbuljong(börja med en halv och smaka av) och lite peppar salt behövs inte pga. buljongen
till det hasselbakspotatis.
det här ett recept som jag komponerat ihop själv. fick inspiration från ett annat, men har bytt ut kryddorna och bytt skinka och ändrade såsen. men det är så sjukt gott. fixade det här på nyår till ett par st och JA vad gott det var. och gjorde det faktiskt på jobbet i fredags också kom jag på nu. så börja laga mat nu!!!!
(och har ni idetorka på vad ni ska laga för käk så säg till, jag är världsbäst i köket. precis där som en kvinna ska vara!)
hushållsost kan jag äta en hel jävla ost bara med osthyvel rakt av. så jävla gott, speciellt om den är färsk!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Måste ha haft ost på mina mackor i 20 år innan jag lade av med det. Ångrar inte beslutet även om det uppkom vissa abstinensbesvär inledningsvis.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Geten skrev:Måste ha haft ost på mina mackor i 20 år innan jag lade av med det. Ångrar inte beslutet även om det uppkom vissa abstinensbesvär inledningsvis.
varför?
piik skrev:
*snyft*
Så vackert sagt!
Geten, blev du laktos eller?
Gäst- Gäst
Atlas Musclecore skrev:Jag gillar inte att träna, skulle isf. vara att jag gör något fysiskt till vardags som gör att jag bygger upp samtidigt. Praktisk fysisk träning före träning bara för att bygga muskler med onormala rörelser. Annars kanske jag börjar med lite yoga eller något! Inte för att det är så mycket mer normalt att sitta med benen i konstiga vinklar, men jag tycker det är coolt med vighet. Samt att jag skulle bibehålla min egentliga kroppsbyggnad fast med den grundstyrka jag söker.Halonen666 skrev:Atlas Musclecore skrev:Halonen666 skrev:Om man äter rätt mat så går man upp om man är smal som fan simpelt sagt..
Det låter ju inte helt fel! Du får ju även ta promenader som ska vara väldigt bra.
Dendära yogasaken vore tufft att testa
Halonen666- FÄRS
Den osten funkar men tycker att präst är god som fan!
Halonen666- FÄRS
Sida 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Sida 35 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet