Oz återförening på G
5 posters
Sida 1 av 1
Oz återförening på G
Legendary 1980s Finnish heavy metal band OZ has reunited and is working on a new album for a tentative November 2010 release.
OZ is best known in the metal underground for its 1983 "Fire In The Brain" album and the classic "Turn The Cross Upside Down" single (a song that was subsequently covered by the band STORMWARRIOR). It has also come to light that BATHORY mastermind Quorthon was responsible for designing the cover art for both "Fire In The Brain" and "Turn The Cross Upside Down".
Vocalist Ape DeMartini, bassist Jay C. Blade and drummer Mark Ruffneck have decided to reform OZ 19 years after the band's final release, "Roll The Dice" (1991)
For more information, visit www.ozofficial.com.
OZ is best known in the metal underground for its 1983 "Fire In The Brain" album and the classic "Turn The Cross Upside Down" single (a song that was subsequently covered by the band STORMWARRIOR). It has also come to light that BATHORY mastermind Quorthon was responsible for designing the cover art for both "Fire In The Brain" and "Turn The Cross Upside Down".
Vocalist Ape DeMartini, bassist Jay C. Blade and drummer Mark Ruffneck have decided to reform OZ 19 years after the band's final release, "Roll The Dice" (1991)
For more information, visit www.ozofficial.com.
Sv: Oz återförening på G
har typ bara hört turn the cross upside down och den är svinbra. men vet att det finns vissa oz-fans här på forumet så ja slängde upp infot.
Turn the cross... Är en klassiker på mina fester nu mera. De är bra annars också men inte lika bra som den låten. De tar ett tag att lyssna in sig på dock...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Är väl Turn the cross... jag har lyssnat på. Älskar den men känner faktiskt inte så mycket för att kolla upp resten. Vet inte varför...
pompepg- Antal inlägg : 567
Kommer nog skita ner mig om jag ser dem live...
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
farsan sade att av alla hårdrocksband han sett på 80-talet så var OZ det bästa/tuffaste just för att de såg så tuffa ut. hoppas att de kan leverera fortfarande...
de såg ju gamla ut redan på den tiden BTW så undrar hur de ser ut idag. XD
de såg ju gamla ut redan på den tiden BTW så undrar hur de ser ut idag. XD
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet