Root
5 posters
Sida 1 av 1
Root
De var bra! Öststats-Bathory. Roooooootan.
Hoppas de kommer till Sverige snart.
Hoppas de kommer till Sverige snart.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: Root
Ja fan, ett av mina favoritband! Särskilt Temple in the Underworld är en favorit. Fast de är inte lika kul sedan Blackie stack...
Det säger du bara!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Zjeveni är iaf smått magisk
ElectricWizard- Antal inlägg : 254
ElectricWizard skrev:Zjeveni är iaf smått magisk
tack
zjeveni- Antal inlägg : 54
Nya plattan släpps nästa tisdag. Fyfan, ser fram emot det! Visst, den senaste var ingen större hit, utan Blackie på gura och så vidare... Men har av någon anledning stora förhoppningar på den här.
/edit
Hmm, gick in på Agonia's hemsida för att se om jag kunde bekräfta datumet som var uppe på metal-archives. Tydligen så började de skicka ut förbeställningar redan för två dagar sedan, och en låt (Revenge of Satan) började spelas överst på sidan.
http://www.agoniarecords.com/index.php?pos=site&lang=en
Det lät jävligt Rootigt i alla fall, fast modernare. Typiska Big Boss-arrangemang på sången i alla fall, haha. Lite kluven till hur mycket jag gillar det, men det känns som Root, så det bådar gott för resten av plattan antar jag. Flumdum.
/edit
Hmm, gick in på Agonia's hemsida för att se om jag kunde bekräfta datumet som var uppe på metal-archives. Tydligen så började de skicka ut förbeställningar redan för två dagar sedan, och en låt (Revenge of Satan) började spelas överst på sidan.
http://www.agoniarecords.com/index.php?pos=site&lang=en
Det lät jävligt Rootigt i alla fall, fast modernare. Typiska Big Boss-arrangemang på sången i alla fall, haha. Lite kluven till hur mycket jag gillar det, men det känns som Root, så det bådar gott för resten av plattan antar jag. Flumdum.
Vore fan guld om dom kunde bokas till Muskelrock i sommar!
Christless- Antal inlägg : 278
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet