Torture Division
+3
Horrified
Halonen666
Wolvie
7 posters
Sida 1 av 1
Torture Division
I dagarna släppte Sveriges bästa dödsmetallband sin nya demo Evighetens Dårar II. Jag fick reda på detta idag och har inte än kunnat tanka ner den för hemsidan funkar inte för mig (FAAAAAN!! ) men det kanske bara är för mig. Jag är spänd som fan på detta, bandet sviker mig aldrig.
Tankar från någon som har hört?
Tankar från någon som har hört?
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sv: Torture Division
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge 8)
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Nä han blir aldrig fetHalonen666 skrev:Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge 8)
Wolvie- Soulreaper
Jag gillar allt Torture Division har gjort tidigare. Men den här gången blev jag besviken.
Horrified- Antal inlägg : 58
Jag är faktiskt kluven nu när jag väl har fått ner den. Det är inte dåligt men det saknar något. Det är inte samma känsla som på de tre första. Overtorture är ju en klar hit för min del dock, så mycket kan jag säga.
Wolvie- Soulreaper
Jag tyckte det var svinbra, vafan det är ju vad man hade förväntat sig, ett jävla rens! Det är det enda jag vill ha av dem, och de ger mig det återigen. Jag klagar fan inte 8)
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Manglar på gör de ju, men jag tycker fortfarande första (With endless wrath) är starkast
Sictorment- Antal inlägg : 930
Evighetens Dårar del 3 är ute nu tydligen, tankar den när detta skrivs. Denna består av fyra låtar också.
Edit: Hehe tydligen så va den första låten en 9 sek lång grindcorelåt. Annars låter det som förväntat. Jörgen låter lite tröttare än vanligt, han har en lite kvävd, väsande röst nu. "Ravishing Rampage Sluts" är ju klart bästa låttiteln hittills. Näe måste säga att Evighetens Dårar trilogin va aningen svagare än första. Det fanns en del guldkorn (Traumatic Inhuman Severance och Overtorture framförallt) men overall inte lika bra som tidigare. Jag gillar dock skarpt att dom börjar köra med mer svenska texter.
Edit igen: Hahaha låten Evighetens Dårar har snubben från Raubtier på backing sång.
Edit: Hehe tydligen så va den första låten en 9 sek lång grindcorelåt. Annars låter det som förväntat. Jörgen låter lite tröttare än vanligt, han har en lite kvävd, väsande röst nu. "Ravishing Rampage Sluts" är ju klart bästa låttiteln hittills. Näe måste säga att Evighetens Dårar trilogin va aningen svagare än första. Det fanns en del guldkorn (Traumatic Inhuman Severance och Overtorture framförallt) men overall inte lika bra som tidigare. Jag gillar dock skarpt att dom börjar köra med mer svenska texter.
Edit igen: Hahaha låten Evighetens Dårar har snubben från Raubtier på backing sång.
Wolvie- Soulreaper
Ja fan ja diggade den här demon, riktigt kul med The Axe Murderer där. Raubtierinhoppet var också lekfullt! Diggade skiten skarpt.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Trean va ett snäpp upp från tvåan tror jag. Lekfullhet i musiken uppskattar jag väldigt mycket.
Wolvie- Soulreaper
Har inte gillat det de gjort tidigare. Dock ska jag ge denna demo en chans.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet