Senast lästa bok
+31
Torzul
Mira Black
Countess
Pava
Xemtoth
pompepg
Tartaros11
Sire-Nahvas
Evilkillerrrrrr
Svartesmeden
Halonen666
M-Morbid
BIFFonen 666
AdverseSphere
Scullicon
Friberg
Stenberg
Tompus
Antagonist
Wolvie
Atlas Musclecore
Jon
Monoliten
Naurbereth
Johan
Vitus
Geten
Hammerheart
flutmyrg
Carrion
Svullet_Rektum
35 posters
Sida 1 av 8
Sida 1 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Senast lästa bok
Såg pinsamt tomt ut här så jag drar igång nåt. Senaste boken ni läste, vad tyckte ni om den osv osv.
Senaste boken jag läste var Minns du den stad ut Per Anders Fogelströms serie om Stockholm. som historieintresserad så gillar jag dessa böcker skarpt! Kan ses som lite torra men man får en fin bild av Stockholm under 1850 och framåt.
I övrigt så håller jag på med Stridens Skönhet och Sorg av Peter Englund.
Senaste boken jag läste var Minns du den stad ut Per Anders Fogelströms serie om Stockholm. som historieintresserad så gillar jag dessa böcker skarpt! Kan ses som lite torra men man får en fin bild av Stockholm under 1850 och framåt.
I övrigt så håller jag på med Stridens Skönhet och Sorg av Peter Englund.
Gäst- Gäst
Sv: Senast lästa bok
Läser just nu första delen ur The Dark Tower-serien. Läste den för inte så länge sedan men gjorde ett stort uppehåll i mitten så jag mindes inte så mycket av den.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Den är grymt bra!
Själv har nyligen läst ut novellsamlingen Skräckens Hus av H.P Lovecraft och Moonchild med Aleister Crowley.
Själv har nyligen läst ut novellsamlingen Skräckens Hus av H.P Lovecraft och Moonchild med Aleister Crowley.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Senaste jag läste ut var nog Den där boken som bröderna hårdrock skrev, rätt så underhållande. Nu håller jag på med "When Giants walked the Earth". en biografi om Led Zeppelin. Hittils jävligt bra, rekommenderar den till de flesta.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
flutmyrg skrev:nån jävla trilogi maj bylock skrivit.
Jag hatar Maj Bylock! Hon förkortar och förstör klassiska verk.
Gäst- Gäst
The Call of Cthulhu läste jag senast. Perfekt längd på den för min nuvarande otålighet.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Maj Bylock är en av de sämsta författarna jag läst.. satt och trampade i hennes bok som när man gör vin, fast vindruvorna är stora spikar istället.
Gäst- Gäst
ja, för jävla hemska var bokjävlarna. jag kan sitta och läsa min necronomicon som inte är necronomicon, och så snor jag tre lättlästa jävla böcker. hur fan tänker jag?
( de var utgallrade och låg i en container)
( de var utgallrade och låg i en container)
läser just nu the holy sinner av thomas mann.
den är ball som fan, check it out. för fans av riddare, religion, incest, fint språk och ödet
den är ball som fan, check it out. för fans av riddare, religion, incest, fint språk och ödet
Läser Celinés Död På Krita, och jävlar i mig det märks att Sture Dahlström var inspirerad av honom.
The Children of Húrin av JRR Tolkien
Underbar bok baserad på en av mina favoritsagor tagen från The Silmarillion.. Skulle jag någonsin filmatisera något skulle det bli denna bok.
Vackert men tragiskt på samma gång, här är det starkare krafter än Sauron som härjar..
Underbar bok baserad på en av mina favoritsagor tagen från The Silmarillion.. Skulle jag någonsin filmatisera något skulle det bli denna bok.
Vackert men tragiskt på samma gång, här är det starkare krafter än Sauron som härjar..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Så jävla tragisk historia tillomed! Haha fy fan satt ju och tänkte "Tolkien var ju fan sjuk på riktigt " Vilken jävla historia.. Men den är bra.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Håller på att läsa vargtimmen en engelsk deckare som verkar otroligt spännande.
Jon- Antal inlägg : 67
Precis läst ut Dorian Grays Porträtt av Oscar Wilde. Skitbra bok, men den blir obehagligt homoerotisk ibland haha.
den är asbra, davve. tror inte en snubbe som varit med om vissa saker som du ska klaga på homoerotiken i boken!
Of mice and men av John Steinbeck.
riktigt riktigt bra. kort som fan också. cirka hundra sidor. en jävligt vacker berättelse om vänskap helt enkelt. får mig att uppskatta polarna ännu mera bara.
riktigt riktigt bra. kort som fan också. cirka hundra sidor. en jävligt vacker berättelse om vänskap helt enkelt. får mig att uppskatta polarna ännu mera bara.
It av Stephen King, väldigt lång och imponerande i sin detaljrikedom och sitt omfång. Gillar många Stephen King-böcker men de har en tendens att flippa ur mot slutet av böckerna, så första tre fjärdedelarna är oftast de jag gillar bäst, när man inte får reda på allt utan allt bara är läskigt. Som It. Brrr, Clowner.
Gäst- Gäst
Antingen Q.E.D av Richard Feynman eller Imagining The Tenth Dimension av Rob Bryanton. Har beställt Dawkins The God Delusion också, borde komma vilken dag som helst.
Jepp jag läser i princip bara sånt.
Jepp jag läser i princip bara sånt.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Senaste boken jag läste var "Into The Wild" av Jon Krakauer.
Boken är baserad på en verklig händelse; en ung man flyr från sitt liv för att finna lyckan i Amerika. Han reser omkring mycket och träffar många olika människor, och strävar hela tiden mot att åka till Alaska.
Ger boken 8/10.
Boken är baserad på en verklig händelse; en ung man flyr från sitt liv för att finna lyckan i Amerika. Han reser omkring mycket och träffar många olika människor, och strävar hela tiden mot att åka till Alaska.
Ger boken 8/10.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Senaste boken jag läste ut var "Mörkret Faller" av Dean R. Koontz. Jag brukar gilla hans böcker. Denna var rätt bra faktiskt, men allt voodoo-snack baseras på rätt många myter osv. Men annars så var den rätt gripande i sin läsning.
Läste ut tredje delen av Vargbröder "sagan", och har nu börjat på fjärde boken.
Tompus- Antal inlägg : 657
Sida 1 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast införskaffat spel
» Senast sedda film
» Senast införskaffad merchandise
» Senast införskaffat spel
» Senast sedda film
» Senast införskaffad merchandise
Sida 1 av 8
Behörigheter i detta forum: