The Pacific
+4
Monoliten
Powwe
Friberg
Geten
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: The Pacific
Stenberg skrev:Hellbastard skrev:Vietnamkriget hade varit bättre om vi ska ha en amerikansk konflikt som inte ska vara patriotisk.
Eller varför inte en serie där man får följa Vietcong?
Ja precis!
Gäst- Gäst
Då ser jag hellre en serie om första världskriget och de vansinniga taktikerna som förutom det faktum att folk dog som flugor misstänksamt mycket liknade amerikansk fotboll , misären i skyttegravarna, striderna som förutom det faktum att folk dog som flugor misstänksamt mycket liknade amerikansk fotboll , lite jävla Röde Baronen och fan hans moster.
Edit: Vill även minnas att jag läste nån gång om en Briton som hade med sig en zweihander ut i strid och lyckades ha ihjäl ett helt gäng tyskar med, men om det var under första världskriget eller inte minns jag inte, tror det dock. Ha med sånt i ett avsnitt, awesomeness.
Edit: Vill även minnas att jag läste nån gång om en Briton som hade med sig en zweihander ut i strid och lyckades ha ihjäl ett helt gäng tyskar med, men om det var under första världskriget eller inte minns jag inte, tror det dock. Ha med sånt i ett avsnitt, awesomeness.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Pappa Doom skrev:Vietnamkriget hade varit bättre om vi ska ha en amerikansk konflikt som inte ska vara patriotisk.
En amerikansk krigsfilm som inte är patriotisk? Finns i sjön.
Tartaros11- Antal inlägg : 166
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet