Thyrfing
4 posters
Sida 1 av 1
Thyrfing
vad tycker folk om thyrfing?
själv fick jag upp ögonen för detta band för ett par veckor sedan, när jag slösurfade på tuben. de flesta skivorna har väl sina guldkorn, men mest gillar jag väl farsotstider.
själv fick jag upp ögonen för detta band för ett par veckor sedan, när jag slösurfade på tuben. de flesta skivorna har väl sina guldkorn, men mest gillar jag väl farsotstider.
Sv: Thyrfing
Valdr Galga är ett mästerverk. Har inte hört så mycket av "Farsotstider" dock. Vet bara att den har lite mer "medeltidskoncept" än de tidigare så den är väl mer folk metal än viking metal. Bra band i alla fall!
MetalManiac87- Antal inlägg : 88
Lyssnade OTROLIGT mycket på dessa för en tid sedan. Bra band, skickliga musiker. Men är inte ett dugg intresserad utav det som kommit efter Farsotstider.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Witchryder skrev:Lyssnade OTROLIGT mycket på dessa för en tid sedan. Bra band, skickliga musiker. Men är inte ett dugg intresserad utav det som kommit efter Farsotstider.
Samma här, fast mitt intresse dog efter Vansinnesvisor.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Ja jävlar, lyssnade väldigt mycket på dem jag med för ett par år sen, ska nog kolla in igen och se om jag gillar det lika mycket fortfarande eller om det har tappat på mig med åren. Då var det väl iaf Vansinnesvisor som spelades mest vad jag kommer ihåg.
Edit: Eller ja, Urkraft spelades nog lika frekvent som Vansinnesvisor.
Edit: Eller ja, Urkraft spelades nog lika frekvent som Vansinnesvisor.
Gäst- Gäst
Urkraft tycker jag ändå är bäst! Titelspåret är =
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet