Nagelfar
4 posters
Sida 1 av 1
Nagelfar
Nej, inte svenska Naglfar. Jag menar det gamla tyska bandet. Återupptäckte nämligen dem idag och fyfasiken säger jag bara. Some epic shit right here! Men samtidigt går det snabbt och är aggressivt. Lite lätt progressivt är det också, med många långa snåriga låtar. Me likey.
Så nu är det min tur att fråga. Några fans här? Säkert inte när de inte kom från Skandinavien.
Så nu är det min tur att fråga. Några fans här? Säkert inte när de inte kom från Skandinavien.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: Nagelfar
Hört för typ... evigheter sedan, minns inte alls vad jag tyckte då. Får ta och kolla in igen!
De låter definitivt tyska om man säger så. Av samma tradition som (gamla) Empyrium, Nocte Obducta, Lunar Aurora, etc. Lite untrue är de väl också så är ni rädda för lite sporadisk rensång och piano m.m. får ni nog vandra vidare. Fast vafan, gillar man Farsot, som jag minns att en del här (eller gamla forumet) gjorde, så borde man ge Nagelfar en chans.
Kan iofs nämna Drudkh också. De var Durdkh:iga flera år före Drudkh.
Kan iofs nämna Drudkh också. De var Durdkh:iga flera år före Drudkh.
Geten- Profeten Geten
Jag gillart 8)
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Bra grejer det här, som ett stort fan av Drudkh så klingar det fint i öronen må jag säga. Riktigt mysigt.
Gäst- Gäst
En aning OT, men är det någon som lyssnat Alexander von Meilenwalds enmansprojekt 'The Ruins of Beverast'?
Göteborgs Rapé- Antal inlägg : 32
Ja-a då. Första plattan är tråkig. Andra plattan tyckte jag mycket om i början men finner den numera tråkig. Tredje plattan är tråkig.
Geten- Profeten Geten
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet