Tröj-tryckeri, någon?
4 posters
Sida 1 av 1
Tröj-tryckeri, någon?
Vet någon nåt ställe där man kan trycka upp tröjor relativt billigt? vill ha lite Reverend Bizarre t-shirts, har googlat lite, men hittar bara Harbinger of Metal tröjan och nån till, vill ha någon med bara loggan eller nåt annat ballt omslag, då är det kanske lika bra o bootlegga en. Tips någon? Tacksam för svar!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sv: Tröj-tryckeri, någon?
Vad är "relativt billigt" enligt dig då? I Stockholm nånstans kan (kunde?) man iaf trycka upp tröjor själv för en spottstyver.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Ja har inte lust o betala mer än 200kr tröjan dåGeten skrev:Vad är "relativt billigt" enligt dig då? I Stockholm nånstans kan (kunde?) man iaf trycka upp tröjor själv för en spottstyver.
Måste ju få ett jävligt bra tryck med, det är ju inte lätt o få för mig, jag kan förfan inte ens skriva ut ett skivomslag!Vinterväsen skrev:Köp en vanlig svart t-shirt och sånt där strykpapper.
Jag använde zazzle.com för ett bra tag sedan för att göra en Vesalius-tröja, bra tryck som fortfarande håller. Ganska dyrt dock, tror tröjan inklusive frakt gick på runt 250 kronor, så det var väl något av en engångsföreteelse. Men man vet aldrig
Jag fick betala någonstans mellan 300-400 spänn när jag tryckte en tröja på zazzle.com, blev grymt dyrt.
Seroth- Aggressor
- Antal inlägg : 142
Liknande ämnen
» Någon som pysslar med film?
» Finns det någon jävel här i Luleå?
» Gods of Metal festivalen i Milano, någon som är intresserad? Intressekoll
» Y-front eller boxer? (eller någon annan variant?)
» Finns det någon jävel här i Luleå?
» Gods of Metal festivalen i Milano, någon som är intresserad? Intressekoll
» Y-front eller boxer? (eller någon annan variant?)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet