Stockholm Metal Valborg - 29:e April
4 posters
Sida 1 av 1
Stockholm Metal Valborg - 29:e April
20:00 - 20:35 Coercion
20.45 - 21:20 Interment
21:30 - 22:15 Blackshine
22:30 - 23:15 Trident
23:30- 00:45 Spazmosity
18-årsgräns.
150:- förköp
200:- i dörren.
Var? Mosebacke Etablissemang.
http://www.mosebacke.se/ver2/show.asp?id=2292
Är faktiskt väldigt pepp på att se de flesta de där banden, även om jag inte har lyssnat särskilt mycket på några av dem. Såg ju Spazmosity live när de hade sin originalvokalist, och det var väl helt ok grejer, var lite trista riff och så vill jag dock minnas. Tydligen har de rekryterat Ola ifrån Grave som ersättare, så kan väl vara kul att se snubben köra vocals utan att spela något annat instrument! De andra är jag inte helt inne på, men Trident har jag hållt ögonen på ett tag nu, lyssnade på några spår ifrån nya plattan och produktionen hade tyvärr förstört den, men kan nog bli bättre live.
20.45 - 21:20 Interment
21:30 - 22:15 Blackshine
22:30 - 23:15 Trident
23:30- 00:45 Spazmosity
18-årsgräns.
150:- förköp
200:- i dörren.
Var? Mosebacke Etablissemang.
http://www.mosebacke.se/ver2/show.asp?id=2292
Är faktiskt väldigt pepp på att se de flesta de där banden, även om jag inte har lyssnat särskilt mycket på några av dem. Såg ju Spazmosity live när de hade sin originalvokalist, och det var väl helt ok grejer, var lite trista riff och så vill jag dock minnas. Tydligen har de rekryterat Ola ifrån Grave som ersättare, så kan väl vara kul att se snubben köra vocals utan att spela något annat instrument! De andra är jag inte helt inne på, men Trident har jag hållt ögonen på ett tag nu, lyssnade på några spår ifrån nya plattan och produktionen hade tyvärr förstört den, men kan nog bli bättre live.
Sv: Stockholm Metal Valborg - 29:e April
Varför jag skulle vilja gå dit är för jag pratat en hel del med Johan Norman (han som lira gura i Dissection på Storm). Vore coolt o ta lite på honom för o säga att man tagit på johan från dissection... men nej jag tror inte jag drar dit
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sv: Stockholm Metal Valborg - 29:e April
Interment är faktiskt rätt feta live. Visst är man sugen, men planerar att vara i Örebro vid det laget.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Liknande ämnen
» Abramis Brama 22 april
» Desultor, The Generals & Insision - 23:e April
» Sweden Rock-Kryssning | 8-9 April
» Methane: Groove/Thrash Metal / Southern Metal
» Watain i Stockholm
» Desultor, The Generals & Insision - 23:e April
» Sweden Rock-Kryssning | 8-9 April
» Methane: Groove/Thrash Metal / Southern Metal
» Watain i Stockholm