Nifelheim
+20
Scullicon
pissmannen
schizo
Svartesmeden
Countess
Stenberg
Snikich
Edenborg
M-Morbid
Jon
Jandelin
Monoliten
Bestial Death
Hammerheart
ThrashDave
Atlas Musclecore
Sire-Nahvas
Geten
pompepg
Carrion
24 posters
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: Nifelheim
Davve säger
Alla lyder.
Alla lyder.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Luger?
Geten- Profeten Geten
Tack! Geten du börjar spåra ut mer och mer
När blir det ny skiva, någon som hört något?
När blir det ny skiva, någon som hört något?
Naaw, vill bara klappa dig på huvet. När du höjer kvaliteten på dina trådar och börjar säga något intressant skär jag ner på offtopic. Tills dess får man roa sig bäst det går för att inte gå under.
Frågan är om det någonsin kommer en ny platta. Kanske om bandet slutat vara osams! Lite soloprojekt under tiden vore nåt va.
Frågan är om det någonsin kommer en ny platta. Kanske om bandet slutat vara osams! Lite soloprojekt under tiden vore nåt va.
Geten- Profeten Geten
Visste inte att de var osams!?!
Men inte så konstigt med ett tvillingpar i bandet, då kan det säkert bli lite dubbeldiktatur.
Men inte så konstigt med ett tvillingpar i bandet, då kan det säkert bli lite dubbeldiktatur.
lite offtopic har ju inte skadat men vafan...
snackade med min brud lite om "bröderna hårdrock" som de kallas inom svensk populärkultur och så nämnde jag att de lirar i ett band...
resten kan ni väl lista ut?
nä men hon gissade på att de skulle spela något Maiden-liknande och så slog jag på låten "The Bestial Avenger" som låter ganska "standard-heavy" i början och sen brakade allting loss!
snackade med min brud lite om "bröderna hårdrock" som de kallas inom svensk populärkultur och så nämnde jag att de lirar i ett band...
nä men hon gissade på att de skulle spela något Maiden-liknande och så slog jag på låten "The Bestial Avenger" som låter ganska "standard-heavy" i början och sen brakade allting loss!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sire-Nahvas skrev:lite offtopic har ju inte skadat men vafan...
jo jag känner igen mig på något sätt.några emos/metalcore snubbar i min klass tror bröderna hårdrock är dumma i huvet och dom snackar skit om dom,men inte fan vet dom att dom kan spela.rätt drygt att dom inte kan tas seriöst.visst på bröderna hårdrock videon kanske dom är liiiiiiiiiite överdrivna men det är bara för att det är tv?
ThrashDave- Har ingen spaceknapp
- Antal inlägg : 390
Den där videon är rätt så vinklad också.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
jo kanske inte fullt seriösa
Mja, jag tror att de som redigerade videon valde att ta med de lite mindre oseriösa stunderna helt enkelt.
jo så kan det nog vara ja!har läst nånstans också att dom inte ville göra ''inslaget'' med dom blev mutade med massa ovanliga maiden saker
Haha så jävla evil-corporation det bara kan bli! Muta med Maidenprylar som är omöjliga att få tag på!
haha precis.så klart dom föll på det
Witchryder skrev:Mja, jag tror att de som redigerade videon valde att ta med de lite mindre oseriösa stunderna helt enkelt.
Jadå, det syns nästan rätt bra. Har hört att de kommenterat det också.
Gäst- Gäst
Det finns väl inte Maidenprylar som de inte inte har?
Det är ju helt sjukt hur det måste se ut allt de plockat på sig!
Det är ju helt sjukt hur det måste se ut allt de plockat på sig!
"ska vi packa extra nitar" eller vad det nu är dom säger...
grejen med filmen är att om man VERKLIGEN är hårdrockare så fattar man att dom inte är särskilt seriösa men ibland verkar de lite smått nervösa faktiskt.
min brud är ju nämligen lika mycket hårdrockare som jag och jag förstår absolut inte vad du menar.
gör en kassett (eller flera) (viktigt att det är kassett) med nifelheim på och ge det till fjantarna och säg ungefär "detta är världens hårdaste band. släng ert jävla pop-skit åt helvete för detta är...TUFFAST!!½!!" och gärna med norsk brytning...
grejen med filmen är att om man VERKLIGEN är hårdrockare så fattar man att dom inte är särskilt seriösa men ibland verkar de lite smått nervösa faktiskt.
jag förstår inte vad du menar.ThrashDave skrev:jo jag känner igen mig på något sätt.några emos/metalcore snubbar i min klass tror bröderna hårdrock är dumma i huvet och dom snackar skit om dom,men inte fan vet dom att dom kan spela.rätt drygt att dom inte kan tas seriöst.visst på bröderna hårdrock videon kanske dom är liiiiiiiiiite överdrivna men det är bara för att det är tv?
min brud är ju nämligen lika mycket hårdrockare som jag och jag förstår absolut inte vad du menar.
gör en kassett (eller flera) (viktigt att det är kassett) med nifelheim på och ge det till fjantarna och säg ungefär "detta är världens hårdaste band. släng ert jävla pop-skit åt helvete för detta är...TUFFAST!!½!!" och gärna med norsk brytning...
Sire-Nahvas- Fast Taker
Sire-Nahvas skrev:"ska vi packa extra nitar" eller vad det nu är dom säger...
[jag förstår inte vad du menar.
okej sorry då.men menar bara att som du säger,att är man inte hårdrockare så fattar man ju inte att dom är helt seriösa
skit samma!
men ja något sånt menade jag typ asså ja men gör det med kassetten till popparna.
det kommer garanterat att funka
men ja något sånt menade jag typ asså ja men gör det med kassetten till popparna.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Sire-Nahvas skrev:skit samma!
haha ja så jävla paffa dom skulle bli
de skulle inte fatta ett skit
Sire-Nahvas- Fast Taker
Riktigt bra trash influerad black metal äger en skiva servants of darkness som är otroligt bra måste fan köpa debuten snart alltså.
Jon- Antal inlägg : 67
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Vulcano och Nifelheim 29/4
» Vulcano, Nifelheim, Ram - Göteborg 27 Okt
» Nifelheim och Vulcano på turné i Sverige
» VINN BILJETTER TILL NIFELHEIM / VULCANO
» Vulcano, Nifelheim, Ram - Göteborg 27 Okt
» Nifelheim och Vulcano på turné i Sverige
» VINN BILJETTER TILL NIFELHEIM / VULCANO
Sida 2 av 4
Behörigheter i detta forum: