Köpes: Rutten jeansjacka
+9
Geten
Stenberg
Vitus
Atlas Musclecore
Monoliten
Sire-Nahvas
Hammerheart
M-Morbid
Carrion
13 posters
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Köpes: Rutten jeansjacka
Jag tror Sebban försöker säga att män med jeansjacka vill bli penetrerade genom brunögat.
Det stämmer ju såklart inte!
Själv diggar jag jeansjackor.
Det stämmer ju såklart inte!
Själv diggar jag jeansjackor.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Räcker det inte bara med att säga att det helt enkelt är fult?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Jeansjackor = (N)
Snake skin jacket = (Y)
The jacket is a symbol of individuality and belief in personal freedom.
Snake skin jacket = (Y)
The jacket is a symbol of individuality and belief in personal freedom.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Men då får man alla djurrättsaktivister efter sig.
Atlas Musclecore skrev:Vadå, var jag ful som barn?
Nej, finast i världen!
Atlas Musclecore skrev:Och fakepäls är bög?
Ja vad annars? Man ska ha dräpt djuret själv.
Ja om man har dräpt djuret är det väl ok, men inte om man köper det i butik.
Det hela är en fråga om manlighet. Ut och jaga, spjut och höftskynke, det är det enda rätta.
Kan man döda djur för att äta dem så kan man lika gärna döda djur för att ha dem som kläder.
Kan man döda djur för att äta dem så kan man lika gärna döda djur för att ha dem som kläder.
Man måste vara naken också!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Atlas Musclecore skrev:Ja om man har dräpt djuret är det väl ok, men inte om man köper det i butik.
Äh. Folk köper skinnjackor och verkar inte bry sig om att det är ett djur på det.
Därför finns det ingen skillnad på det eller päls, förutom att det just är skinn och päls.
Hela den debatten är uppblåst... Ifall man ska vara djurrättsaktivist så ska man ge fan i äta eller använda produkter från döda djur. Vilket många inte tänker på, heh!
Gäst- Gäst
Grejen med päls, är ju att man faktiskt slaktar djur enbart för pälsens skull. Skinn gör man ju av slaktavfall, väl?
Är vad jag trott iaf haha. Sen så brukar väl levnadsförhållandena på t.ex. minkfarmar inte vara de bästa vad jag vet, gör många upprörda.
Gäst- Gäst
Fortfarande så är aktionen att släppa ut dessa förvirrade djur i skogen så att de krossas till döds av någon lastbil, eller att de svälter ihjäl mer omoraliskt än att göra päls av dom...
David: Ja, men att köpa skinn som vegetarian eller djurrättskämpe är ju fortfarande ett jävla hyckleri. Det är ju inte så att slakterierna ger bort skinnet gratis till de som gör det till kläder.
David: Ja, men att köpa skinn som vegetarian eller djurrättskämpe är ju fortfarande ett jävla hyckleri. Det är ju inte så att slakterierna ger bort skinnet gratis till de som gör det till kläder.
Gäst- Gäst
Ja har inte försvarat deras handlingar, även om jag till viss del förstår hur de tänker.
Har faktiskt aldrig sett en vegeterian eller djurrättsaktivist bära skinn vad jag kan komma ihåg, men om det förekommer så ja, då är det lite hyckleri över det hela. Om man inte är vegeterian av andra anledningar...
Har faktiskt aldrig sett en vegeterian eller djurrättsaktivist bära skinn vad jag kan komma ihåg, men om det förekommer så ja, då är det lite hyckleri över det hela. Om man inte är vegeterian av andra anledningar...
Gäst- Gäst
Ja samma här, såklart att det är gött att de kämpar för något...Men ja.
Har sett någon enstaka, fast ja, det är ju precis som vegetarianer som äter kyckling eller fisk. Då kan man ju lika bra käka kött liksom.
Men ja, vi kanske gick lite för OT antar jag...
Har sett någon enstaka, fast ja, det är ju precis som vegetarianer som äter kyckling eller fisk. Då kan man ju lika bra käka kött liksom.
Men ja, vi kanske gick lite för OT antar jag...
Gäst- Gäst
Garf: Man kan vara vegetarian av olika skäl. Jag har en tjejpolare som är vegetarian, men hon är det för att hon helt enkelt inte klarar av att äta kött. Har en annan tjejpolare som är ex-vegetarian men nog fan använder hon skinnjacka för det.
Witchryder skrev:Garf: Man kan vara vegetarian av olika skäl. Jag har en tjejpolare som är vegetarian, men hon är det för att hon helt enkelt inte klarar av att äta kött. Har en annan tjejpolare som är ex-vegetarian men nog fan använder hon skinnjacka för det.
Ja absolut, nu är ju dock de flesta vegetarianer det eftersom det tycker man behandlar djuren oetiskt och att de inte förtjänas att ätas osv.
Beror väl på vad man går ut ifrån.
Men, om hon är ex-vegetarian så kvittar väl det?
Gäst- Gäst
Man kan tycka det. BUT HERE COMES THE TWIST! Hon bar även skinnjacka under tiden hon var det.
HAHA, fyfan vad bra det hade vart med en Vegetarian som HATAR djur och inte tycker de förtjänar att vara i hans system!
NAZISTVEGETARIANER!!!!!!!!!!!! Som Hitler!
HAHA, fyfan vad bra det hade vart med en Vegetarian som HATAR djur och inte tycker de förtjänar att vara i hans system!
NAZISTVEGETARIANER!!!!!!!!!!!! Som Hitler!
Aha! Ja jag tyckte det lät helt ologiskt.
Absolut, jag tycker vi borde starta något sånt!
Absolut, jag tycker vi borde starta något sånt!
Gäst- Gäst
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» KÖPES - tygmärken
» köpes Skiva!
» Jeansväst Köpes!
» KÖPES: Morbid t-shirt
» Köpes: Iron Maiden singlar
» köpes Skiva!
» Jeansväst Köpes!
» KÖPES: Morbid t-shirt
» Köpes: Iron Maiden singlar