Blackmore's Night
4 posters
Sida 1 av 1
Blackmore's Night
Har blivit en del snurr på deras två första plattor de senaste veckorna... Ger mig någon slags mysig känsla när jag lyssnar på det, ligger bra som kontrast mot all hårdrock man annars lyssnar på. Riktigt softa grejer helt enkelt.
Här får ni ett live-klipp att glo på, er som aldrig har hört förut:
Candice Night har verkligen det där klassiska utseendet, och gillar hennes scenkläder. Tar verkligen fram hur vacker hon är.
Här får ni ett live-klipp att glo på, er som aldrig har hört förut:
Candice Night har verkligen det där klassiska utseendet, och gillar hennes scenkläder. Tar verkligen fram hur vacker hon är.
Sv: Blackmore's Night
Gillar dem lite sådär. Rätt mysiga att lyssna på men rätt tråkiga i längden.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
vill inte se en gitarrhjälte på detta sättet
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Richie har fan tur, han har snygga boots och en vacker dam. Han har nog jobbat för det, men ändå.
Gillar't, lite väl för glatt ibland men det är inget hemskt precis. Har sett någon DVD med dem om jag inte minns fel som bror'n min har.
Gillar't, lite väl för glatt ibland men det är inget hemskt precis. Har sett någon DVD med dem om jag inte minns fel som bror'n min har.
Gäst- Gäst
Lite för glatt? Ska inte en glad låt vara... glad?
Jag vet inte, jag gillar det mer och mer ju mer jag lyssnar. Har letat efter lite lugnare musik som jag kan acceptera en lång tid nu... Tidigare har det typ blivit Summoning's "Nightshade Forests" EP osv. när det humöret har slagit på, så det här kom som en skänk från ovan.
Jag vet inte, jag gillar det mer och mer ju mer jag lyssnar. Har letat efter lite lugnare musik som jag kan acceptera en lång tid nu... Tidigare har det typ blivit Summoning's "Nightshade Forests" EP osv. när det humöret har slagit på, så det här kom som en skänk från ovan.
jag gillar det!
har bara sett i tidningar och sånt om blackmore's night men aldrig hört det
har bara sett i tidningar och sånt om blackmore's night men aldrig hört det
Countess- Antal inlägg : 1265
Liknande ämnen
» 26/2 - Thrashing the Night vol.2 (Uppsala)
» Vinn ett signerat ex av Katatonia - Night Is The New Day (tour edition) + Minoras debutalbum Imago
» Vinn ett signerat ex av Katatonia - Night Is The New Day (tour edition) + Minoras debutalbum Imago
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet