2010
+12
Hammerheart
Sictorment
Bestial Death
Jandelin
Angelgrinder
pompepg
Atlas Musclecore
ConnyAnderrson
Horrified
Halonen666
piik
Wolvie
16 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
2010
Skriv om alla nyheter i dödsvärlden här! Kommande skivor, turnéer, nybildade band, ja vad du nu får reda på. Förväntningar på kommande skivor kanske?
Själv ser jag fram emot kommande Desultory plattan som vad jag vet fortfarande inte har någon titel. När jag köpte en tröja i våras från bandets trummis så fick jag höra att den förväntades vara klar till november förra året, men nu står det på deras myspace att den ska komma någonstans mars/april.
Självklart ser jag även fram emot kommande Torture Division demos
Själv ser jag fram emot kommande Desultory plattan som vad jag vet fortfarande inte har någon titel. När jag köpte en tröja i våras från bandets trummis så fick jag höra att den förväntades vara klar till november förra året, men nu står det på deras myspace att den ska komma någonstans mars/april.
Självklart ser jag även fram emot kommande Torture Division demos
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sv: 2010
jag ser fram emot att aeon ska släppa nytt, marcus edvardsson på bas nu också. ska bli spännande!
Aeon nytt?? Detta ska bli intressant att höra deras antijehovakristnatexter o vad fan det nu är är
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
jajamän, dom håller på för fullt tror jag. en tjej i min hundkrets är tillsammans med basisten så hon skvallrade om det här för någon vecka sedan
Såpas!
Undra hur den kommer låta.. Tror lite åt Rise To dominate plattan
Undra hur den kommer låta.. Tror lite åt Rise To dominate plattan
Halonen666- FÄRS
Det lär ju vara på samma spår som Bleeding The False och Rise To Dominate. Det enda märkbara skillnaden jag hör på dom plattorna är ljudbilden.
Wolvie- Soulreaper
Jag tror att Bastard Priest's debutplatta kommer bli jävligt fet! Ser fram emot det som fan! Även Death Breath ska väl släppa nytt? Också kul!
Horrified- Antal inlägg : 58
Horrified skrev:Jag tror att Bastard Priest's debutplatta kommer bli jävligt fet! Ser fram emot det som fan! Även Death Breath ska väl släppa nytt? Också kul!
Bastard priest's plade blir SJUKT klockren kan ja tänka mig!
ConnyAnderrson- Antal inlägg : 65
Man får hoppas på det!
Halonen666- FÄRS
Fullängdare från Bombs Of Hades ser jag fram emot. Jag gillar verkligen deras crustiga svennedöds.
Now for something completely different, Decrepit Birth är på G med en uppföljare till Diminishing Between Worlds, vid namnet Polarity. Jag tycker senaste skivan va riktigt bra, många brutaldödsare vet jag tycker att det va ett steg i helt fel riktning men jag gillade den melodiska stilen. Hoppas Polarity blir lika bra.
Internetbaserade slamdödsbandet Malodorous håller på med inspelningen av The Carrion Recoil just nu, en teaser från sent 2009 finns på myspace. Nu är banden fulltaligt, med en mänsklig trummis och inriktningen är lite mer melodisk och teknisk, liknande Origins senaste. Jag älskar Amaranthine Redolence så jag har höga förväntningar för The Carrion Recoil. Hoppas verkligen att den hyper-bastunga ljudbilden finns kvar.
Now for something completely different, Decrepit Birth är på G med en uppföljare till Diminishing Between Worlds, vid namnet Polarity. Jag tycker senaste skivan va riktigt bra, många brutaldödsare vet jag tycker att det va ett steg i helt fel riktning men jag gillade den melodiska stilen. Hoppas Polarity blir lika bra.
Internetbaserade slamdödsbandet Malodorous håller på med inspelningen av The Carrion Recoil just nu, en teaser från sent 2009 finns på myspace. Nu är banden fulltaligt, med en mänsklig trummis och inriktningen är lite mer melodisk och teknisk, liknande Origins senaste. Jag älskar Amaranthine Redolence så jag har höga förväntningar för The Carrion Recoil. Hoppas verkligen att den hyper-bastunga ljudbilden finns kvar.
Wolvie- Soulreaper
Bombs of Hades ja! Bytte ett par ord med Stålhammar efter RIFS-gigget, jävligt trevlig snubbe. Den ska ges ut via Blood Harvest va? Men ja, det ser jag verkligen fram emot.
Blood Harvest stämmer mycker riktigt ja.
Wolvie- Soulreaper
Ser fram emot Rompeprop som fan! Vet inte riktigt om de är på G med ny platta, men ny låt finns på myspacen och har för mig att jag läst om ny platta nån stans.
http://www.myspace.com/rompepropaganda
Nya låten om någon är intresserad.
http://www.myspace.com/rompepropaganda
Nya låten om någon är intresserad.
pompepg- Antal inlägg : 567
Nej, att släppa det som vi har spelat in som ni inte har hört! 8)
It´s gonna blow your minds!!!
Gäst- Gäst
Låter inte Aeons nya som Bleeding the False så är det inte värt!
Angelgrinder- Antal inlägg : 28
Slaughter skrev:Nej, att släppa det som vi har spelat in som ni inte har hört! 8)
Får fan hojta till så man kan få en kopia 8)
Halonen666- FÄRS
Jag kanske är lite efter, men för er som är intresserade så finns det en ny omixad låt uppe på Death Breaths myspace:
http://www.myspace.com/deathbreathdeathmetal
F.ö. så har jag hört rykten om att det inte finns några aktuella planer på att släppa en ny platta i år, utan möjligen nästa vinter.
http://www.myspace.com/deathbreathdeathmetal
F.ö. så har jag hört rykten om att det inte finns några aktuella planer på att släppa en ny platta i år, utan möjligen nästa vinter.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Värd att kolla upp är Nominon's nya
Sictorment- Antal inlägg : 930
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet