Windir
3 posters
Sida 1 av 1
Windir
Här är ett Black/pagan metal band jag gillar
Älskar låtarna journey to the end, ja även ''techno'' outrot och sen dance of mortal lust. resten av låtarna på 1184 tycker jag kan vara lite långtråkiga och inte så spektakulära. men som sagt fortfarande ett bra band!
Älskar låtarna journey to the end, ja även ''techno'' outrot och sen dance of mortal lust. resten av låtarna på 1184 tycker jag kan vara lite långtråkiga och inte så spektakulära. men som sagt fortfarande ett bra band!
Countess- Antal inlägg : 1265
Sv: Windir
har inte den skivan, har bara hört den på datorn. och då kan jag inte riktigt få mig en uppfattning... får köpa den och köra den i CD-spelaren istället
Countess- Antal inlägg : 1265
Jag tycker att många av windirs låtar har otroligt vackra melodier och bra texter i många av fallen så valfar kommer alltid förbli en legend inom scenen.
Jon- Antal inlägg : 67
Vinterväsen skrev:Den är lite råare i soundet med och har så sinnessjukt vackra gitarrslingor.
Hell yeah. Fan va ja älskar Windir. Saknet har man ju grinat till några gånger, fått öronorgasm åtskilliga gånger till Svartesmeden og Lundamyrstrollet också m.m. m.m.
Edit: Ja menar.. Vafan liksom!
Njut.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet