The Obsessed
+3
Vitus
Xemtoth
Geten
7 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Doom Metal
Sida 1 av 1
The Obsessed
Kom igen, vi trogna måste prata lite om riffmeistern Wino och hans The Obsessed också.
Första plattan är bäst? Eller kanske den andra? Tredje är också bra men kvaliteten sjönk lite. Ja-a. Nä, hade egentligen ingenting att säga. Men ni kanske har om ni lyssnat på plattorna.
Första plattan är bäst? Eller kanske den andra? Tredje är också bra men kvaliteten sjönk lite. Ja-a. Nä, hade egentligen ingenting att säga. Men ni kanske har om ni lyssnat på plattorna.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sv: The Obsessed
Fick ju dem två första av dig nu. Har lyssnat på dem tidigare lite på youtube o nån strölåt och jag har gillat det. Ska gräva mig in i plattorna nu!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
GTFO
Geten- Profeten Geten
Give The Fuckers (the) Obsessed!
Geten- Profeten Geten
The Obsessed är damn najs.
Slaphappy- Antal inlägg : 21
Carrion- Antal inlägg : 5778
Man känner sig tuffast i stan när man promenerar till The Obsessed märkte jag idag. Särskilt till Tombstone Highway och Forever Midnight. I brist på en bättre liknelse kan ni tänka på Peter Parker i Spider-Man 3. Har ni sett filmen vet ni vilken scen jag menar. Den där I know you know I am cool walk. Visst, han var rätt töntig där men gångstilen i sig är det inte. Lyssnar man på The Obsessed och promenerar tror man att man klarar av den utan att det blir pinsamt. Straight up pimpin'!
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Man känner sig tuffast i stan när man promenerar till The Obsessed märkte jag idag. Särskilt till Tombstone Highway och Forever Midnight. I brist på en bättre liknelse kan ni tänka på Peter Parker i Spider-Man 3. Har ni sett filmen vet ni vilken scen jag menar. Den där I know you know I am cool walk. Visst, han var rätt töntig där men gångstilen i sig är det inte. Lyssnar man på The Obsessed och promenerar tror man att man klarar av den utan att det blir pinsamt. Straight up pimpin'!
Haha, det stämmer faktiskt!
Countess- Antal inlägg : 1265
Hur ligger till med dessa herrar? Är de igång på riktigt igen eller ska de bara lira några gig och sen kasta in handduken än en gång?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Metalforum Exiles :: Musik :: Doom Metal
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet