Introduktioner
+97
oljerock
Elunaria
Elowson
Tiamat_Andre
OnePathStudios
Snöbollskriegaren
Snedseglare
EddieTheHead1989
Stoneload
Broderhardrock
Metalmaniac666
LIFAD
Torzul
Thrasharn
Mira Black
David Junior
Astaroth218
Burschk the Embalmer
Svartesmeden
AdverseSphere
Hipsterfago
Getvarg S
KreatorHammer
Fylgja
Nirusu666
savopipo
Skrattaz
Pava
Metaltrash
Fidde
Tartaros11
insulter!
Haunebu
Adde
Kiipa
M-Morbid
draåthelvete
Scullicon
BIFFonen 666
Antimosh
ShieldsOfGold
Morbid
Johan
Deathember
Antagonist
Ekstål
Tompus
Stargazer
hybris
ElectricWizard
ThrashDave
Azargoth
Slaphappy
patologen
Countess
Albinmyren
Carrion
Juck
Carnated
Jon
Stenberg
Yeti
flutmyrg
Kittie
Bestial Death
Hammerheart
Nekronaut
Geten
Rob
Seroth
Svullet_Rektum
Jandelin
Angelgrinder
Nightbringer
Powwe
Theblackhalo
pissmannen
ConnyAnderrson
Horrified
Vargr
Beerzuul
Sire-Nahvas
Friberg
pompepg
piik
Äckel
Wolvie
Jihad
Halonen666
Vitus
Karate-Molin
Naurbereth
Xemtoth
Snikich
Monoliten
Nihilist
Atlas Musclecore
101 posters
Sida 27 av 36
Sida 27 av 36 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36
Sv: Introduktioner
Nirusu666 skrev:Morsning korsning barnförlossning! Nirusu666 här, gillar doom thrash heavy etc...bor i fjollträsk!
Hail Satan!
Vi hade behövt lite fler regelbunda postare i detta forum. Just nu är det väl ett halvdussin som jag ser frekvent, och det leder ju till en ganska inavlad diskussion.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Välkommen!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Svullet_Rektum skrev:Vi hade behövt lite fler regelbunda postare i detta forum. Just nu är det väl ett halvdussin som jag ser frekvent, och det leder ju till en ganska inavlad diskussion.
Dock har det alltid varit så och kommer antagligen förbli så.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Tror att det är just p.g.a. forumet är såpass "inavlat" att folk har svårt att passa in. Kräver att bryta sig igenom kompisatmosfären för att hävda sig...
Men fan, bara att göra promotion för forumet. Försöka få polare att registrera sig, tipsa om forumet lite här och var.
Eller så startar jag mitt jävla fanzine med Billy som vi snackade om och lägger in det som länk i slutet av magasinet! Hähähähä
Men fan, bara att göra promotion för forumet. Försöka få polare att registrera sig, tipsa om forumet lite här och var.
Eller så startar jag mitt jävla fanzine med Billy som vi snackade om och lägger in det som länk i slutet av magasinet! Hähähähä
jag skriver inte så ofta längre men hej till alla nya
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Tack som fan alla för varmt mottagande! känner mig mycket välkommen nu!
Nirusu666- Antal inlägg : 23
Har du kakor med dig förresten?
lessen som fan, glömde dom ska komma ihåg nästa gång
Fean... *snyft*
Men flåt då föfan :O kommer du till fjollträsk på nåt gig kan jag väll langa en bira som plåster på såren <3 här har vi godhetens intentioner!
Hallå!
Har kikat in sporadiskt här under en längre tid utan att registrera mig men nu har det gjorts slag i saken.
Kommer ursprungligen från Norrland men har nu spenderat sammanlagt tre år i huvudstaden då jag pluggar på nördnästet KTH. Socialt missanpassad som man är har jag dock inte lyckats stifta bekantskap med några andra metalentusiaster i stan. Börjar bli trist att gå själv till nästan alla spelningar så jag tänkte att jag skulle prova lyckan här. Får väl se hur det går då aktiviteten inte verkar vara direkt sprudlande på forumet för tillfället…
Lyssnar mest på svartmetall men döds, grind och mer eller mindre folkinfluerad metal hör också till standardrepertoaren. Försöker titt som tätt vidga mina musikaliska vyer utanför metalsfären men hittills har det gått rätt trögt.
Gillar även skog, katter och suspekta böcker.
Har kikat in sporadiskt här under en längre tid utan att registrera mig men nu har det gjorts slag i saken.
Kommer ursprungligen från Norrland men har nu spenderat sammanlagt tre år i huvudstaden då jag pluggar på nördnästet KTH. Socialt missanpassad som man är har jag dock inte lyckats stifta bekantskap med några andra metalentusiaster i stan. Börjar bli trist att gå själv till nästan alla spelningar så jag tänkte att jag skulle prova lyckan här. Får väl se hur det går då aktiviteten inte verkar vara direkt sprudlande på forumet för tillfället…
Lyssnar mest på svartmetall men döds, grind och mer eller mindre folkinfluerad metal hör också till standardrepertoaren. Försöker titt som tätt vidga mina musikaliska vyer utanför metalsfären men hittills har det gått rätt trögt.
Gillar även skog, katter och suspekta böcker.
Fylgja- Antal inlägg : 83
Välkommen!
Ja, det är ju inte det störta forumet man kan tänka sig, men relativt tajt sammanhållet bland de som hänger här. Men alltid kul med nytt blod! Skräms inte bort av jargongen och så.
Finns ett par av oss ifrån Stockholm, bland annat undertecknad, och det blir ju ofta så att vi möts upp när det är en konsert i trakterna - eller någon annanstans i landet för den delen. Så sällskap för sånt finns för det mesta att hämta.
Så ja, hoppas att du kommer trivas.
Ja, det är ju inte det störta forumet man kan tänka sig, men relativt tajt sammanhållet bland de som hänger här. Men alltid kul med nytt blod! Skräms inte bort av jargongen och så.
Finns ett par av oss ifrån Stockholm, bland annat undertecknad, och det blir ju ofta så att vi möts upp när det är en konsert i trakterna - eller någon annanstans i landet för den delen. Så sällskap för sånt finns för det mesta att hämta.
Så ja, hoppas att du kommer trivas.
Ja men Välkommen !
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Det måste ju finnas rätt många hårdrockare i huvudstaden!
Själv bor ett ganska stort gäng nere i fiendeland men hälsar på där uppe några gånger per år.
Själv bor ett ganska stort gäng nere i fiendeland men hälsar på där uppe några gånger per år.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Folk är rätt så bra på att gömma sig här i urbaniteten. Eller så släpper de inte in nytt folk i sina gäng.
Jag är svag för norrlänningar alltså, både manliga och kvinnliga, helvetet. Hoppas du finner ro och sällskap att ösa med och välkommen till forumet.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Välkommen!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Välkommen
De metalheads jag känner i Stockholm har jag träffat på hak som Harry B James, Rocks och Anchor så är man superdesperat kan man alltid hitta folk där..
De metalheads jag känner i Stockholm har jag träffat på hak som Harry B James, Rocks och Anchor så är man superdesperat kan man alltid hitta folk där..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Välkommen!
Välkommen!
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Sida 27 av 36 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36
Sida 27 av 36
Behörigheter i detta forum: