Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

3 posters

Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Tobiee mån 5 jul - 15:21:38

Vi har startat upp gamla Hitman igen och än så länge är vi bara en gitarrist och en basist och letar framförallt efter en sångare just nu.

en låt går att lyssna på ;
http://myspace.com/Sinnersblade

och 3 andra på gamla myspacen
http://myspace.com/hitmanspeedmetal

Du når oss via sinnersblade myspacen eller igenom PM här/Maila mig på Tobiee_@hotmail.com

Du som sångare ska förutom teknisk skicklighet vara mogen,dedikerad och ambitiös.
Repning kommer ske i Uppsala och Du kommer göra audition till att spela in valfri låt av det 4 som finns att lyssna på.

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Vitus mån 5 jul - 16:52:41

fan, så sjukt mycket potential i detta. hade ställt upp på direkten om ja bodde i era trakter. hoppas att ni hittar någon med schysta pipor i alla fall, ser fram emot att få höra nått i framtiden.
Vitus
Vitus
Sloth Warrior
Sloth Warrior

Antal inlägg : 3482
Join date : 10-01-31
Age : 32
Ort : Rydaholm

http://www.last.fm/user/public_library

Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Tobiee mån 5 jul - 16:54:24

Vitus skrev:fan, så sjukt mycket potential i detta. hade ställt upp på direkten om ja bodde i era trakter. hoppas att ni hittar någon med schysta pipor i alla fall, ser fram emot att få höra nått i framtiden.

Tack tack!

Jo detta är fan svinbra, vore en skam att bara låta det dö ut, därför jag valde att ta tag i det så vi hoppas att vi hittar någon.

Tack för supporten, ska försöka hålla alla här underrättade om vad som pågår

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Gäst mån 5 jul - 17:00:10

Bara lyssnat på låten som ligger på Sinners Blade-myspacen och jag gillar't!

Som sagt, hoppas ni får en värdig sångare så kan detta bli asballt. Jag vet inte varför men låten påminner mig lite om japanska Sabbat, kan vara sättet sången är lagd på! Men jag gillar ju Sabbat som fan så det är ju bara positivt.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Tobiee mån 5 jul - 17:01:03

Eviscerator skrev:Bara lyssnat på låten som ligger på Sinners Blade-myspacen och jag gillar't!

Som sagt, hoppas ni får en värdig sångare så kan detta bli asballt. Jag vet inte varför men låten påminner mig lite om japanska Sabbat, kan vara sättet sången är lagd på! Men jag gillar ju Sabbat som fan så det är ju bara positivt.

Haha Wink

Men fan in på hitman myspacen , du kommer gilla det med..3 låtar finns där,samma sångare, samma skit.

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Xemtoth mån 5 jul - 17:03:28

Hitman? alltså det Mika och Nino lirade/lirar i?
Xemtoth
Xemtoth
Aspect of Albert
Aspect of Albert

Antal inlägg : 3977
Join date : 10-01-30
Age : 34
Ort : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Tobiee mån 5 jul - 17:04:11

Xemtoth skrev:Hitman? alltså det Mika och Nino lirade/lirar i?

Mhm, Jag och nino startar upp det.

Tobiee

Antal inlägg : 90
Join date : 10-04-18

Till överst på sidan Gå ner

Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare Empty Sv: Sinners Blade (F.d Hitman) Letar sångare

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet