Foton
+13
Carnated
Monoliten
Jon
pompepg
Svullet_Rektum
Hammerheart
Seroth
Wolvie
Vitus
Xemtoth
Atlas Musclecore
Snikich
piik
17 posters
Sida 1 av 4
Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Foton
eftersom jag startade tråden så börjar jag slänga in lite foton också.
SECRET RIVER
Sandra Hjälmgren, PiiK
DRACONIAN
Sandra Hjälmgren, PiiK
SHADOW GARDEN
Sandra Hjälmgren, PiiK
700 DRONES
Sandra Hjälmgren, PiiK
THE GODDAMNED, KIMSAN
Sandra Hjälmgren, PiiK
så, nu har jag visserligen sålt kameran. men har funderingar på att köpa en ny.. saknade visst fotograferandet mer än vad jag hade väntat mig. det här är bara bandfoton som jag slängt upp här.. har också en del modell och hundfoton, men antog att det inte intresserade er lika mycket kanske
men what do ya think?
SECRET RIVER
Sandra Hjälmgren, PiiK
DRACONIAN
Sandra Hjälmgren, PiiK
SHADOW GARDEN
Sandra Hjälmgren, PiiK
700 DRONES
Sandra Hjälmgren, PiiK
THE GODDAMNED, KIMSAN
Sandra Hjälmgren, PiiK
så, nu har jag visserligen sålt kameran. men har funderingar på att köpa en ny.. saknade visst fotograferandet mer än vad jag hade väntat mig. det här är bara bandfoton som jag slängt upp här.. har också en del modell och hundfoton, men antog att det inte intresserade er lika mycket kanske
men what do ya think?
Senast ändrad av piik den mån 1 feb - 15:46:16, ändrad totalt 1 gång
Sv: Foton
ja, senaste blev inte så bra eftersom jag hade sådant jävla sugigt objektiv. sålde alla objektiv nu också, så allt blir nytt nästa gång. så SJÄLVKLART ska vi plåta lite roliga rövkräm kortSnikich skrev:Du får köpa kamera till Rövkräms nästa fotosession.. Men det lär ju iofs dröja..
Atlas Musclecore skrev:Det var snyggt, gillar särskilt kompositionen på 700 DRONES-bilden!
tack! jag gillar också den. det var en kul utmaning. han ville ha promo-shoots men hans ansikte fick inte synas... så det var en kul utmaning!
Johan Vilken jävla musiker! Gillar förövrigt bilden på Andreas och Johan som fan! Andreas minns jag var förbannat trevlig med
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Xemtoth skrev:Johan Vilken jävla musiker! Gillar förövrigt bilden på Andreas och Johan som fan! Andreas minns jag var förbannat trevlig med
johan är guld, både som musiker och som vän. jag är väldigt glad att ha honom i min närhet. och ja, andy är väldigt trevlig. synd att han ska bo ända bort i stockholm! och tack för berömmet
nae, det är mot duse typ... hm, någon stid som går i skogen och så var den åkrar runt omkring!
Här är två foton jag tog när jag var vid Siljan i Dalarna i somras som jag är väldigt nöjd med. Ingen egentlig fotokonst, men de blev rätt så bra och platsar inte riktigt i IRL-tråden.
Först en brygga som låg ut i Siljan vid våran tomt, väldigt mysigt.
Och här är en vy ut ifrån bryggan, storm var på väg och jag tycker om den här bilden pga. den där virveln som håller på att uppstå bland molnen - i symbios med allt annat.
Först en brygga som låg ut i Siljan vid våran tomt, väldigt mysigt.
Och här är en vy ut ifrån bryggan, storm var på väg och jag tycker om den här bilden pga. den där virveln som håller på att uppstå bland molnen - i symbios med allt annat.
jättesnygga foton atlas, mörka ner dom lite och fixa lite mer kontrast så kommer det bli over the top
Tycker de är hemskt vackra som de är.
Dalarna har ett förbenat vackert landskap, hyrde en stuga där en sommar.
Dalarna har ett förbenat vackert landskap, hyrde en stuga där en sommar.
Gäst- Gäst
Kanske det! Men det där är de naturliga färgerna, och jag tycker det blev fina kontraster som det var på det viset.piik skrev:jättesnygga foton atlas, mörka ner dom lite och fixa lite mer kontrast så kommer det bli over the top
Atlas Musclecore skrev:Kanske det! Men det där är de naturliga färgerna, och jag tycker det blev fina kontraster som det var på det viset.piik skrev:jättesnygga foton atlas, mörka ner dom lite och fixa lite mer kontrast så kommer det bli over the top
ja absolut! det är assnygga foton verkligen. menade bara att man kunde förstärka dom om man ville. men dom är verkligen snygga som dom är också!
Har inget stativ heller... så du får tänka dig hur stilla jag fick hålla i kameran med den slutningstid jag var tvungen att ha, haha.
Atlas, den första bilden gillade jag riktigt mycket. Kan inte sätta fingret på det riktigt, kanske det är bryggan som gör det lilla extra. Mycket fridfullt iaf.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
En av de första bilderna jag tog med min systemkamera, en grå och mulen dag gav denna bild:
https://2img.net/r/ihimizer/img148/8071/915d9f3e8147c1ab882b54a.jpg
Edit: 700 Drones-bilden var förresten skitfrän, känns stilren och lätt att kolla på, ger en viss känsla av lugn.
https://2img.net/r/ihimizer/img148/8071/915d9f3e8147c1ab882b54a.jpg
Edit: 700 Drones-bilden var förresten skitfrän, känns stilren och lätt att kolla på, ger en viss känsla av lugn.
Seroth- Aggressor
- Antal inlägg : 142
Här är några bilder jag har tagit/redigerat idag:
Ni måste klicka på dom, särskilt bild #1, för högersidan klipps av när de ska visas som miniatyrer.
Ni måste klicka på dom, särskilt bild #1, för högersidan klipps av när de ska visas som miniatyrer.
Seroth- Aggressor
Riktigt bra foton.. får man fråga om de är korrigerade på något vis i PS eller liknande?
Gäst- Gäst
Tackar!
Första bilden är ju rätt självklar då det är en genomskinlig tjej på bilden. I resten har jag lagt på en svag sepia/grön ton för att framhäva "smutsigheten" samt fxat skärpan.
Första bilden är ju rätt självklar då det är en genomskinlig tjej på bilden. I resten har jag lagt på en svag sepia/grön ton för att framhäva "smutsigheten" samt fxat skärpan.
Seroth- Aggressor
Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 1 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet