Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...

4 posters

Gå ner

Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...  Empty Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...

Inlägg av infinito ons 4 aug - 22:12:59

sålt


Senast ändrad av infinito den tor 23 feb - 19:43:06, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Sålt)

infinito

Antal inlägg : 1
Join date : 10-08-04

Till överst på sidan Gå ner

Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...  Empty Sv: Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...

Inlägg av Carrion ons 4 aug - 22:45:46

En jävla massa du hade! Synd att jag inte har tillräckligt med svenska dineros för annars hade jag gärna paxat Darkthrone-skivorna. Någon annan gång maybe.
Carrion
Carrion

Antal inlägg : 5778
Join date : 10-03-10
Age : 32
Ort : Isle Of Avalon

Till överst på sidan Gå ner

Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...  Empty Sv: Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...

Inlägg av Hammerheart tor 5 aug - 14:47:35

Vad vill du ha för kristallnacht-tapen och nunslaughter-vinylen? Är lite sugen på dem! Som hederlig nsbmsupporter, tycker jag att den spliten helt klart är värd att köpas!
Hammerheart
Hammerheart
The Banhammer

Antal inlägg : 4278
Join date : 10-02-05
Ort : Kristianstad/Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...  Empty Sv: Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...

Inlägg av Sire-Nahvas lör 7 aug - 19:16:24

fan davve.
tror inte att jag hade haft råd å köpa men kristallnacht frågar jag också pris på! :D
Sire-Nahvas
Sire-Nahvas
Fast Taker
Fast Taker

Antal inlägg : 2630
Join date : 10-02-02
Age : 32
Ort : Örebro

Till överst på sidan Gå ner

Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...  Empty Sv: Säljes: Black metal cd:s, vinyler, kassetter...

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet