Sodom
+13
Thrasharn
Fidde
Atlas Musclecore
M-Morbid
Sire-Nahvas
Halonen666
Hammerheart
Countess
Bestial Death
Snikich
Jandelin
Stenberg
Carrion
17 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Sodom
Äntligen har jag funnit lite vettigt folk! Sodom är dom bästa och kommer alltid vara dom bästa. Och bästa plattorna är, In The sign of Evil, Obsessed By Cruelty, Persecution Mania, Tapping The Vein och M-16.
Better Of Dead får inte glömmas!
Christless- Antal inlägg : 278
Persecution mania,Agent orange,Better of dead, Tapping the vain och M16 säger jag iaf!
Fidde- Antal inlägg : 209
Öhhe! Obssesed By Cruelty ju.
David Junior- Antal inlägg : 189
Behöver lyssna mer på deras 90-talsperiod, men favoriterna är Agent orange, code red o M-16. deras cover på Iron fist är också bra, och Surfin Bird.
EddieTheHead1989- Antal inlägg : 150
Jag tror att jag bestämt anser att det inte finns någon nödvändighet i att lyssna på deras 90-talsprylar.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
hehe ja så är det kanske. fan att nästan alla metal-band blev dåliga där.
90-talet var verkligen sämst på alla sätt oavsett band (som var aktiva på 80-talet).
Ett fåtal bra plattor kom mellan 90 och 92 men 93 var det kört.
Med dessa kriterier kan jag nog räkna upp 10 bra plattor från åren 93-99 om jag tänker efter ordentligt.
Ett fåtal bra plattor kom mellan 90 och 92 men 93 var det kört.
Med dessa kriterier kan jag nog räkna upp 10 bra plattor från åren 93-99 om jag tänker efter ordentligt.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Ja det gjordes väl några bra plattor men fan inte många, 10 låter som en bra gissning. Pantera kommer man ju att tänka på direkt iaf.
Code Red är fan inte så tokig har jag kommit fram till!
nej den e grym, jävligt jämn platta tycker jag.
Tapping The Vein (visserligen från 92 men ändå) kan vara den jag håller högst delat med Persecution.
Tycker att Sodoms nittiotal var avsevärt mycket bättre än t.ex Kreators och Destructions. Visst, Cracked Brain är bra men The Least Successful Human Cannonball är en jävla katastrof.
Tycker att Sodoms nittiotal var avsevärt mycket bättre än t.ex Kreators och Destructions. Visst, Cracked Brain är bra men The Least Successful Human Cannonball är en jävla katastrof.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Tycker mer om deras 80-tal som de visserligen inte blev kända på...EddieTheHead1989 skrev:Ja det gjordes väl några bra plattor men fan inte många, 10 låter som en bra gissning. Pantera kommer man ju att tänka på direkt iaf.
Glömde bort Saxon och Iron Maiden så höj 10 till 15 så stämmer det nog.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Jag står inte ut med panteras 80-tal jaså Saxon var bra på nittio-talet, får kollas upp! någon speciellt bra platta?
EddieTheHead1989 skrev:Jag står inte ut med panteras 80-tal jaså Saxon var bra på nittio-talet, får kollas upp! någon speciellt bra platta?
Panteras 80-tals grejer är ju det enda bra de gjorde.
David Junior- Antal inlägg : 189
Har precis börjat ta tag i det och jag har bara hunnit fixa 2 av 5 hittills (såvida man inte räknar solid ball of rock) så är det forever free och dogs of war jag har men fler är påväg.EddieTheHead1989 skrev:Jag står inte ut med panteras 80-tal jaså Saxon var bra på nittio-talet, får kollas upp! någon speciellt bra platta?
Har bara lyssnat på dessa en gång men första lyssningen överraskade mig verkligen.
Kanske är bättre att avvakta tills jag vet mer ordentligt. Kan skriva mer i tråden om Saxon sen när jag är färdig med inlyssning osv.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Nu ska Sodom släppa sitt nya album den 29 april! tror ni det blir bra?
Är dåligt inlyssnad på släppen efter M-16. Men vetifan om jag har så stora förväntningar. Men det kan ju bli bra.
EddieTheHead1989 skrev:Nu ska Sodom släppa sitt nya album den 29 april! tror ni det blir bra?
Det kommer nog bli bra.
Sodoms nya album kommer att heta "Epitome Of Torture" och släpps den 29 April, det ser man riktigt fram emot.
Fan det låter ju rått
Jandelin skrev:Lyssnade igenom deras nya album idag, riktigt bra var den.
ja har också hört det men fastnade inte för det direkt. får bli några genomlyssningar till
Sodom är bäst för.. Det är Sodom, finns bara ett Sodom och det är Sodom.. Inget annat kan vara just Sodom för Sodom gör Sodom bäst, och eftersom Sodom är bäst så blir dom klar favorit.. Eller nåt.
Gillar man inte Sodom, så ska man Sodomisera öronen, igen, och igen, och igen, och igen tills man förstått att Sodom är just Sodom och Sodom helt enkelt bara är bäst..
Eller i allafall näst efter Manowar enligt mig är dom klar favorit.
Struntsamma, ni hajar, jävligt bra band.
Blasphemer!
Gillar man inte Sodom, så ska man Sodomisera öronen, igen, och igen, och igen, och igen tills man förstått att Sodom är just Sodom och Sodom helt enkelt bara är bäst..
Eller i allafall näst efter Manowar enligt mig är dom klar favorit.
Struntsamma, ni hajar, jävligt bra band.
Blasphemer!
Snöbollskriegaren- Antal inlägg : 69
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet