Rövkräm!
+3
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
7 posters
Sida 1 av 1
Rövkräm!
Jag känner att det är dags, bandet finns ju i princip inte alls men det finns ju lite material att lyssna på ifall någon skulle känna suget, mongodödsblack med lite punk, med jävligt varierande låtar. Spännande grejer och riktigt vidriga texter, grejer!
www.bajsa.nu
Där har ni grejen, ska finnas nån jävla soundclickjävel med riktigt gamla fina inspelningar som man får ont i öronen av, men pallar inte. Jag och Snikich/Deall är/var med i bandet sett till forumiter, ta en lyssning för fan. På bajsa.nu kan ni ladda hem alla låtar vi spelade in med bättre produktion om ja inte minns fel. Tjofräs!
Edit: Skiter i myspacen, alla låtar finns ju ändå på hemsidan så gå dit, fina bilder, lite historia och annat onödigt finns att hitta.
www.bajsa.nu
Där har ni grejen, ska finnas nån jävla soundclickjävel med riktigt gamla fina inspelningar som man får ont i öronen av, men pallar inte. Jag och Snikich/Deall är/var med i bandet sett till forumiter, ta en lyssning för fan. På bajsa.nu kan ni ladda hem alla låtar vi spelade in med bättre produktion om ja inte minns fel. Tjofräs!
Edit: Skiter i myspacen, alla låtar finns ju ändå på hemsidan så gå dit, fina bilder, lite historia och annat onödigt finns att hitta.
Senast ändrad av Pappa Doom den ons 18 aug - 11:46:06, ändrad totalt 2 gånger
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sv: Rövkräm!
Vågar jag?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Det tycker ja verkligen! Gå in på bajsa.nu och upplev det horribla Säfflefenomenet som var Rövkräm. Haha du ska vara lycklig att du inte behöver höra de riktigt gamla inspelningarna i alla fall, tvi vale så värdelöst det var. Charmigt, men värdelöst.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Helt fantastisk musik!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
http://thepiratebay.org/torrent/4149364/Rovkram_Presents__Asscream_(2008)
Seedar albumet när jag är online, bara å tanka, nog lite bättre kvalité än på bajsa.nu samt får man med fina fodralbilderna å allt!
Seedar albumet när jag är online, bara å tanka, nog lite bättre kvalité än på bajsa.nu samt får man med fina fodralbilderna å allt!
Jag kan meddela att webplatsen precis har fått en ny, fräsh design. Nu med engelsk avdelning
jag tankar från hemsidan nu asså å ja ska fan lyssna
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet