Sweden Rock Kryssning - 7-8:e Oktober
+7
M-Morbid
Antagonist
Edenborg
Karate-Molin
Svullet_Rektum
Snikich
Atlas Musclecore
11 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
Sweden Rock Kryssning - 7-8:e Oktober
http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/galaxy/swedenRock2010.htm
Dio-tribute (Med bla. Messiah Marcolin )
Nifelheim
Grand Magus
Tiamat
Hardcore Superstar
Alien
Behöver 3 pers till att åka med... Någon som är på?
Dio-tribute (Med bla. Messiah Marcolin )
Nifelheim
Grand Magus
Tiamat
Hardcore Superstar
Alien
Behöver 3 pers till att åka med... Någon som är på?
Sv: Sweden Rock Kryssning - 7-8:e Oktober
Synd att du inte sa till innan, Hietala och kompani letade efter en medresenär, men det kanske inte är för sent?
Gäst- Gäst
Vet inte! Vargr kanske är på, samt två han känner - men tänkte se om det fanns intresse ifrån vissa här i alla fall!
Imorn smäller det! Vart ska vi möts upp Atlas? Vi anländer till Sthlm runt 13:00 så skulle vi hänga på nå sunkhak nära station innan vi drar nån hemlig buss Chrish listat ut för å ta oss dit.
Finns det någon sämre "metal"-festival än SRF?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Äh, du är bara avis.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Varför skulle jag vara det? Alltid samma skitkassa line-up och samma 45-åriga rockers som sitter i öltälten och snackar Status Quo år ut och år in.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Ni anländer på Centralstationen antar jag? Är förövrigt utfattig, bara så att du vet, så kan inte betala dig förns jag lyckas få in deg. Kommer inte ens ha råd att köpa något på kryssningen.Snikich skrev:Imorn smäller det! Vart ska vi möts upp Atlas? Vi anländer till Sthlm runt 13:00 så skulle vi hänga på nå sunkhak nära station innan vi drar nån hemlig buss Chrish listat ut för å ta oss dit.
Svullet_Rektum skrev:Varför skulle jag vara det? Alltid samma skitkassa line-up och samma 45-åriga rockers som sitter i öltälten och snackar Status Quo år ut och år in.
Skämtar du?
Edenborg- Antal inlägg : 108
Edenborg skrev:Svullet_Rektum skrev:Varför skulle jag vara det? Alltid samma skitkassa line-up och samma 45-åriga rockers som sitter i öltälten och snackar Status Quo år ut och år in.
Skämtar du?
Det ligger något i det han säger, faktiskt.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Antagonist skrev:Edenborg skrev:Svullet_Rektum skrev:Varför skulle jag vara det? Alltid samma skitkassa line-up och samma 45-åriga rockers som sitter i öltälten och snackar Status Quo år ut och år in.
Skämtar du?
Det ligger något i det han säger, faktiskt.
Skämtar du?
SRF.. Ja, det är för dyrt för vad det är i mitt tycke, grisfolk som skiter i band som mig kommer inte och kanske därför det är mer städat och göbbar som tölar gamalt?
Men nu vart det en väldans snack om Sweden Rock och inte kryssningen! Otroligt bra line up med kanske undantag för Hardcore Superstar...
Men nu vart det en väldans snack om Sweden Rock och inte kryssningen! Otroligt bra line up med kanske undantag för Hardcore Superstar...
Hade hakat på om jag inte varit upptagen 8 oktober!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Man hade gärna sett Nifelheim.
Jag med, och så Messiah på Dio-tributen!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Snikich skrev:SRF.. Ja, det är för dyrt för vad det är i mitt tycke, grisfolk som skiter i band som mig kommer inte och kanske därför det är mer städat och göbbar som tölar gamalt?
Vilka är de där Alien eller vad de nu hette?
Gammalt Göteborgs band som jag förstått det.. Får lov å säga att man inte hört nått särskilt med dem innan men man ska allt ge dem chansen.
hahahaha, vadfan! Var inte riktigt vad jag hade trott.
Fan lyckat förresten, på något vis somnade jag för 3-4 timmar sedan och vaknade nu. Hoppas jag lyckas sova någon timme till senare, annars lär jag ju krascha vid midnatt.
Fan lyckat förresten, på något vis somnade jag för 3-4 timmar sedan och vaknade nu. Hoppas jag lyckas sova någon timme till senare, annars lär jag ju krascha vid midnatt.
Det där var nästan så långt ifrån vad jag hade förväntat mig man kunde komma. Alien, jag var beredd på skitkonstig dödsmetall eller utflippad industrimetal.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
HELVETE vad bra! Blir lite sur över att jag missade det där nu alltså! Älskar att Messiah inte ger upp sin image, trots att han inte är särskilt aktiv i musikindustrin längre!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
håller med totalt. den användaren har flera klipp ifrån kryssningen uppe. riktigt bra kvalité på allihopa också. bland annat en video där man ser vår kära atlas flippa ur och rådigga till stargazer. han får värsta religiösa upplevelsen mot slutet ser det ut som. dock ingen messiah på sång i den. synd!
Ooooh! Fifan vad ballt! Messiah alltså!
Nu blir det Candlemass!
Nu blir det Candlemass!
Gäst- Gäst
Vitus skrev:håller med totalt. den användaren har flera klipp ifrån kryssningen uppe. riktigt bra kvalité på allihopa också. bland annat en video där man ser vår kära atlas flippa ur och rådigga till stargazer. han får värsta religiösa upplevelsen mot slutet ser det ut som. dock ingen messiah på sång i den. synd!
Haha, det måste jag se! Och ja, jag flippade ur... grät floder av tårar av pur lycka.
/edit
Grejer!
Sida 1 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Sweden Rock-Kryssning | 8-9 April
» MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober
» Thunder Metal Massacre - 27:e Oktober
» The Coffinshakers, 29:e Oktober, Stockholm
» Nordfest 2011, 7-8 oktober
» MUSKELROCK De Luxe ENTOMBED 26 oktober
» Thunder Metal Massacre - 27:e Oktober
» The Coffinshakers, 29:e Oktober, Stockholm