Muskelrock 2011 - 2-4:e Juni
+30
Sictorment
Countess
patologen
schizo
Metaltrash
Antagonist
Tompus
pissmannen
Tobiee
Svartesmeden
BIFFonen 666
daninsky
ThrashDave
Fiskpinne666
Geten
Carrion
M-Morbid
Sire-Nahvas
ElectricWizard
Vargr
pompepg
Xemtoth
Karate-Molin
Monoliten
Gutterslut
Halonen666
Hammerheart
Vitus
Stenberg
Atlas Musclecore
34 posters
Sida 18 av 39
Sida 18 av 39 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39
Sv: Muskelrock 2011 - 2-4:e Juni
Det borde vi fan göra! Sitta i doom baren och suga i oss det!Atlas Musclecore skrev:Kribbe, tycker vi fixar en flaska fishshot i år igen, bara för att! Tredje året, dags att börja bli nostalgisk tycker jag.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Jag och hammerharry ska ligga i ett tält och fingermåla hela natten medan vi tänker på döden och dricker whiskey.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
ja just det, kanske vore en idé att ta upp det nu.
jag har ju inget tält, vill någon dela med mig? de senaste två åren har jag delat med atlas och det tycker jag har varit najs som fan och jag fortsätter gärna med det men jag vet ju att jag är jobbig att sova bredvid så om han inte vill mera så är det nått jag förstår helt och hållet.
jag har ju inget tält, vill någon dela med mig? de senaste två åren har jag delat med atlas och det tycker jag har varit najs som fan och jag fortsätter gärna med det men jag vet ju att jag är jobbig att sova bredvid så om han inte vill mera så är det nått jag förstår helt och hållet.
Är ju inga problem om man har öronpropparna i.
Kribbe: Fast det måste ju småregna eller så... skulle kännas fel som solen sken för fulla muggar.
Kribbe: Fast det måste ju småregna eller så... skulle kännas fel som solen sken för fulla muggar.
Faktiskt. Första året var ett riktigt doomigt år. Fan så glad jag blev när det regnade!
Atlas: Det är inga problem om man är full vafan! Då är det ingen fara. Sov ju brevid Vitus hemma hos dig när jag var.. okej jag var väl full, men det var inga problem alls. Om jag får tummen ur arslet o grejar en biljett, skulle jag kanske få dela tält med er två igen, precis som första året? Eller är det upptaget?
Atlas: Det är inga problem om man är full vafan! Då är det ingen fara. Sov ju brevid Vitus hemma hos dig när jag var.. okej jag var väl full, men det var inga problem alls. Om jag får tummen ur arslet o grejar en biljett, skulle jag kanske få dela tält med er två igen, precis som första året? Eller är det upptaget?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Nä fan, är väl bara Vitus.
Men Kribbe, det är ju annorlunda på festival... Man sover oroligare (eller jag gör det i alla fall), och eftersom sömnen är knapp så är det segt att vakna och hamna i ett irriterat läge. Lättare att somna om ifall det är lite mindre brus så att säga.
Men Kribbe, det är ju annorlunda på festival... Man sover oroligare (eller jag gör det i alla fall), och eftersom sömnen är knapp så är det segt att vakna och hamna i ett irriterat läge. Lättare att somna om ifall det är lite mindre brus så att säga.
Någon som tror att de 2000 biljetterna kommer sälja slut snabbt?
Gäst- Gäst
Jag trorv det, hoppas det finns kvar någon när man kommer hem om drygt en timme.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Tror inte det går åt snabbt, har ju inte gjort det de andra åren.
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Tror de flesta biljetter som säljs till mindre festivaler är "sista minuten"-köp.
Jag tror inte ens det kommer 2000 besökare iår. Förra året var det väl 800 pers?
ElectricWizard- Antal inlägg : 254
750-800 ca. tror jag det var. Ännu färre året dessförinnan.
Men det är väl bara att anta att antalet kommer öka år för år så länge de håller någon slags standard... men 2000 lär nog inte komma i år i alla fall.
Men det är väl bara att anta att antalet kommer öka år för år så länge de håller någon slags standard... men 2000 lär nog inte komma i år i alla fall.
Ja de är släppta, hittar dock inte min jävla bankdosa!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
det är eventim och inte ticnet i år ser jag. spelar väl ingen roll antar jag men jag hade vant mig vid ticnet nu. vet att ja måste ha använt eventim för köp av biljetter till andra konserter men kommer inte ihåg inloggningsuppgifter eller nått. aja, det fixar sig. är för trött för att hålla på med det nu. nu blire film!
Införskaffat biljett nu! Dock ingen EXTRA STARK, men det är okej.
Gäst- Gäst
True. Tycker de urvattnar begreppet stark på ett sätt nu, jag menar, det står redan på tröjan, både bak och fram.
Gäst- Gäst
Va, har de slängt upp bild på tröjan? Ska ju vara en överraskning när man kommer dit!
Det lär ju vara samma som förra året eller?
2010 var väl likadan som 2009, åtminstone samma koncept.
2010 var väl likadan som 2009, åtminstone samma koncept.
Gäst- Gäst
Hoppas inte det säljer slut, halva charmen med Muskelrock är att det inte är svårt att vara front row headbanger.
schizo- Antal inlägg : 7
Var ju fan inte lätt på Nifelheim förra året! Eller Portrait året dessförinnan.
Men jag gillar att det är ungefär samma koncept på tischan faktiskt.
Men jag gillar att det är ungefär samma koncept på tischan faktiskt.
Haha, rätt bra att man stod bredvid Atlas när Nifelheim började, sen såg jag inte dig för resten av spelningen. Ös var det, men ljudet var rätt dåligt, vilket var skumt.
Gäst- Gäst
Var ju galna norrmän och levrar i ansiktet som gällde då helt enkelt. Tror jag flög runt en hel del där mellan första-tredje raden större delen av deras set.
Sida 18 av 39 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39
Liknande ämnen
» Muskelrock 2012 - 31:a Maj - 2:a Juni.
» Copenhell 11-13 Juni
» Master 9 Juni i Malmö
» Copenhell 2013, 14-15 juni
» Kiss - Malmö 13 juni
» Copenhell 11-13 Juni
» Master 9 Juni i Malmö
» Copenhell 2013, 14-15 juni
» Kiss - Malmö 13 juni
Sida 18 av 39
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet