Muskelrock 2011 - 2-4:e Juni
+30
Sictorment
Countess
patologen
schizo
Metaltrash
Antagonist
Tompus
pissmannen
Tobiee
Svartesmeden
BIFFonen 666
daninsky
ThrashDave
Fiskpinne666
Geten
Carrion
M-Morbid
Sire-Nahvas
ElectricWizard
Vargr
pompepg
Xemtoth
Karate-Molin
Monoliten
Gutterslut
Halonen666
Hammerheart
Vitus
Stenberg
Atlas Musclecore
34 posters
Sida 29 av 39
Sida 29 av 39 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 39
Sv: Muskelrock 2011 - 2-4:e Juni
Fan vad bra det hade varit med en bandare på muskelrock. Känns som att det fattades förra året.
Gäst- Gäst
Slaughter skrev:Så jag får alltså finally träffa Sebban? otroligt!
Bara jag får min feta tumme ur min betydligt fetare röv och beställer biljettjäveln så blir det av, ska bli jävligt mustigt att träffas alltså.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hellbastard skrev:Fan vad bra det hade varit med en bandare på muskelrock. Känns som att det fattades förra året.
Tja, hade inte ni vart så djävla tråkiga, hade ni säkerligen lagt märke till att det var en del personer i vårat umgänge som faktiskt hade portabla kassettbandspelare med sig som gärna delade med sig av sin musik.
Så ärligt talat förstår jag inte vad det är du försöker påpeka.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Witchryder skrev:Hellbastard skrev:Fan vad bra det hade varit med en bandare på muskelrock. Känns som att det fattades förra året.
Tja, hade inte ni vart så djävla tråkiga, hade ni säkerligen lagt märke till att det var en del personer i vårat umgänge som faktiskt hade portabla kassettbandspelare med sig som gärna delade med sig av sin musik.
Så ärligt talat förstår jag inte vad det är du försöker påpeka.
Dock så försvann den. Men ja, den fanns där emellanåt och det var härligt.
Angående tråkigheten så kan jag ju inte säga att jag hade tråkigt direkt. Sen är att ha tråkigt rätt subjektivt, somliga tycker kanske det är roligt att bete sig på andra sätt och göra andra saker än vad jag sysselsatte mig med.
Jag mådde som en kung när jag kom dit och jag mådde som en kung när jag åkte därifrån.
Gäst- Gäst
Tråkigt ur mitt perspektiv = Tråkigt i mina ords mening.
om allting går som planerat så släpar jag med min bandare
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Jo, fast Kuk1-soundtracket är det enda som ska spelas, annars är det fan bara löjligt att ha med bandare.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
ingen tvingar dig att vistas i närheten av bandaren ändå så attÈÈÈ :arrow:Antagonist skrev:Jo, fast Kuk1-soundtracket är det enda som ska spelas, annars är det fan bara löjligt att ha med bandare.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Ingen tvingar dig att vara bög, så var vänlig och sluta med det.
Åh, just det, ironi fungerar inte så bra över internet.
Åh, just det, ironi fungerar inte så bra över internet.
Eviscerator skrev:
Carrion- Antal inlägg : 5778
...näAntagonist skrev:Åh, just det, ironi fungerar inte så bra över internet.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Lär ta med min bandare med!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Snart dags för förfesten i Stockholm, är ni peppade?
Tobiee- Antal inlägg : 90
Nej. För den riktiga förfesten är "Fest i Logen" utanför Växjö, helgen innan!
Witchryder skrev:Nej. För den riktiga förfesten är "Fest i Logen" utanför Växjö, helgen innan!
kollade precis upp det där, lagom random att witchgrave och the orlocs ska lira!
Haha Jajo. Men det kommer bli trefligt!
Kära Muskelrockare,
vi sliter hårt för att göra årets festival till en magisk händelse och för att kunna överraska våra älskade besökare med små detaljer som de flesta festivalerna inte tänker på. Vi planerar, renoverar i parken, städar och donar dagarna i ända. Bara två veckor kvar till årets händelse här i parken.
Det finns fortfarande plats för funktionärer, hör av till Jacob Hector här på Facebook eller på info@tyrolen.se om du är intresserad av att bli en del av festivalen. 6timmar arbete per dag belönas med fribiljett, mat, fika och en inblick i föreningen. Vi försöker lägga upp passen så att alla funktionärer kan njuta av sina favoritorkestrar, så det är inget dåligt sätt att åka på festival. Men om man inte sköter sina sysslor blir man slängd i fängelsehålan så klart.
Vi har bokat in konferencieren till lördagen och det blir ingen mindre än HELLBUTCHER, den ståtlige frontmannen från Nifelheim. Som ni säkert vet så spelar ju Iron Maiden i Hamburg den 3e juni så han ska skynda sig till Tyrolen efter giget och hoppas kunna komma i tid för att presentera första bandet. På fredagen sköter THOR presentationerna och på thorsdagens filmfestival får han även sällskap av JOHN CODY FASANO som regiserat den nya filmen THOR the rock opera som kommer att ha europapremiär på Muskelrock.
SCOTT COLUMBUS TÄVLINGEN har avgjorts i dagarna och vinnaren är ingen mindre än SANDRA ÖSTERBERG BROLIN som kommer att belönas med en fribiljett till festivalen. Tack för alla fina bidrag.
PÅ FREDAG händer det grejor, Stockholmare bör bege sig till MUSKELROCK FÖRFESTEN och kolla in GRIFTEGÅRD, RISE AND SHINE, WITCHGRAVE & NOCTUM. Mer info: https://www.facebook.com/event.php?eid=112045938877505
Smålänningar bör bege sig till TYROLEN och kolla in LILL-BABS på friluftscenen och dansa till LARZ KRISTERZ på dansbanan, kommer bli en magisk afton. Mer info: https://www.facebook.com/event.php?eid=135557896517662
TRANSPORTER:
Vi jobbar fortfarande på att få till de ultimata transportlösningarna inför festivalen, det kommer att gå en del bussar mellan VÄXJÖ-ALVESTA-TYROLEN, tiderna kommer när de är helt bekräftade.
Sen erbjuder ALVESTA TAXI specialpris för våra besökare:
ALVESTA till TYROLEN
1-4pers 200kr, 5-6pers 250kr, 7-8pers 280kr
VÄXJÖ till TYROLEN
1-4pers 600kr, 5-6pers 750kr, 7-8pers 900kr
BOKA TAXI PÅ:0472-19100
Det var allt för idag, mer info kommer snart.
Vi ses snart i världens starkaste folkpark.
/Tyrolerhattarna
vi sliter hårt för att göra årets festival till en magisk händelse och för att kunna överraska våra älskade besökare med små detaljer som de flesta festivalerna inte tänker på. Vi planerar, renoverar i parken, städar och donar dagarna i ända. Bara två veckor kvar till årets händelse här i parken.
Det finns fortfarande plats för funktionärer, hör av till Jacob Hector här på Facebook eller på info@tyrolen.se om du är intresserad av att bli en del av festivalen. 6timmar arbete per dag belönas med fribiljett, mat, fika och en inblick i föreningen. Vi försöker lägga upp passen så att alla funktionärer kan njuta av sina favoritorkestrar, så det är inget dåligt sätt att åka på festival. Men om man inte sköter sina sysslor blir man slängd i fängelsehålan så klart.
Vi har bokat in konferencieren till lördagen och det blir ingen mindre än HELLBUTCHER, den ståtlige frontmannen från Nifelheim. Som ni säkert vet så spelar ju Iron Maiden i Hamburg den 3e juni så han ska skynda sig till Tyrolen efter giget och hoppas kunna komma i tid för att presentera första bandet. På fredagen sköter THOR presentationerna och på thorsdagens filmfestival får han även sällskap av JOHN CODY FASANO som regiserat den nya filmen THOR the rock opera som kommer att ha europapremiär på Muskelrock.
SCOTT COLUMBUS TÄVLINGEN har avgjorts i dagarna och vinnaren är ingen mindre än SANDRA ÖSTERBERG BROLIN som kommer att belönas med en fribiljett till festivalen. Tack för alla fina bidrag.
PÅ FREDAG händer det grejor, Stockholmare bör bege sig till MUSKELROCK FÖRFESTEN och kolla in GRIFTEGÅRD, RISE AND SHINE, WITCHGRAVE & NOCTUM. Mer info: https://www.facebook.com/event.php?eid=112045938877505
Smålänningar bör bege sig till TYROLEN och kolla in LILL-BABS på friluftscenen och dansa till LARZ KRISTERZ på dansbanan, kommer bli en magisk afton. Mer info: https://www.facebook.com/event.php?eid=135557896517662
TRANSPORTER:
Vi jobbar fortfarande på att få till de ultimata transportlösningarna inför festivalen, det kommer att gå en del bussar mellan VÄXJÖ-ALVESTA-TYROLEN, tiderna kommer när de är helt bekräftade.
Sen erbjuder ALVESTA TAXI specialpris för våra besökare:
ALVESTA till TYROLEN
1-4pers 200kr, 5-6pers 250kr, 7-8pers 280kr
VÄXJÖ till TYROLEN
1-4pers 600kr, 5-6pers 750kr, 7-8pers 900kr
BOKA TAXI PÅ:0472-19100
Det var allt för idag, mer info kommer snart.
Vi ses snart i världens starkaste folkpark.
/Tyrolerhattarna
Jacob Hector frågade mig om jag ville jobba men jag tackade nej eftersom jag redan köpt biljett.
Var det dumt gjort?
Var det dumt gjort?
Sire-Nahvas- Fast Taker
Sida 29 av 39 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 39
Liknande ämnen
» Muskelrock 2012 - 31:a Maj - 2:a Juni.
» Copenhell 11-13 Juni
» Master 9 Juni i Malmö
» Copenhell 2013, 14-15 juni
» Kiss - Malmö 13 juni
» Copenhell 11-13 Juni
» Master 9 Juni i Malmö
» Copenhell 2013, 14-15 juni
» Kiss - Malmö 13 juni
Sida 29 av 39
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet