Aura Noir
+9
M-Morbid
Hellhammer
Hammerheart
Sire-Nahvas
Edenborg
BIFFonen 666
Johan
Carrion
Göteborgs Rapé
13 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Aura Noir
Sictorment skrev:Nå, någon som gett Out To Die några rundor ännu?
Nej har blivit bortglömt på något djävla vis, men så såg jag att de skall spela på metaltown snart, så fan.
Måste ju mästan åka dit nu ju.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Funderar på att sticka upp i alla fall en dag, fast det lär inte bestämmas förrens några veckor innan då. Metaltown har ju faktiskt för ovanlighetens skull lyckats få fram en ganska bra uppställning
Aura Noir kommer antagligen att spela inne i "Döds/black metaltältet" som skulle vara nytt för 2012
Aura Noir kommer antagligen att spela inne i "Döds/black metaltältet" som skulle vara nytt för 2012
Sictorment- Antal inlägg : 930
Jo de kommer de förmodligen göra, men efter förra årets fiasko när det kommer till området och busstrafiken till området så känner jag inte för att åka dit igen...
Har aldrig varit där själv, men efter all den kritik de fick ta emot efter förra årets upplaga så vore jag väldigt förvånad om de inte tagit åt sig av den kritiken och gjort förändringar till i år.
Jo, området var ju nytt för förra året så.
de höll ju till på en pir bra mycket mer i stan innan, nu måste man ju åka ut i skogen fan.
de höll ju till på en pir bra mycket mer i stan innan, nu måste man ju åka ut i skogen fan.
Fast bussarna fram och tillbaka ifrån centrum skulle ingå i biljettpriset som jag förstod det?
Håll till godo! Tältspelning, antagligen något liknande på Metaltown i sommar då. Svettig spelning att vänta
Håll till godo! Tältspelning, antagligen något liknande på Metaltown i sommar då. Svettig spelning att vänta
Black Thrash Attack är fortfarande starkaste plattan
Införskaffade Out to Die tidigare i år och förbannar mig själv över hur jag kunnat missa detta gäng trots att de släppt plattor sedan 1995.
Blir dock bakläxa framöver!
Blir dock bakläxa framöver!
Torzul- Antal inlägg : 168
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet