Offtopic
+25
pissmannen
Sictorment
Svartesmeden
Sire-Nahvas
M-Morbid
Jihad
Scullicon
Stenberg
Friberg
Hammerheart
Vargr
Naurbereth
Svullet_Rektum
Snikich
Vitus
BIFFonen 666
Atlas Musclecore
pompepg
Karate-Molin
Monoliten
Johan
Antagonist
Geten
Xemtoth
Halonen666
29 posters
Sida 31 av 40
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sv: Offtopic
Jafan, osten är mördaren.Svullet_Rektum skrev:Brödet, osten och köttet är nog mer boven i dramat.
Tror ingen av forumets medlemmar klarar av att sluka OMG burger inom en timme. Nuh-uh, no way.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Geten skrev:Jafan, osten är mördaren.Svullet_Rektum skrev:Brödet, osten och köttet är nog mer boven i dramat.
Tror ingen av forumets medlemmar klarar av att sluka OMG burger inom en timme. Nuh-uh, no way.
Jodå, med tillräckliga förberedelser hade säkert någon kunnat klara det. Fast jag hade inte klarat det.
Gäst- Gäst
När jag var 15 lyckades jag klämma i mig tre pizzor, då kanske jag hade klarat det!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Nej, jag tvivlar starkt på det om inte någon råkar vara professionell tävlingsätare och inte berättat det. Mycket mer på den där tallriken än vad man kan tro.Hellbastard skrev:Jodå, med tillräckliga förberedelser hade säkert någon kunnat klara det.
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Nej, jag tvivlar starkt på det om inte någon råkar vara professionell tävlingsätare och inte berättat det. Mycket mer på den där tallriken än vad man kan tro.Hellbastard skrev:Jodå, med tillräckliga förberedelser hade säkert någon kunnat klara det.
Det är ju bara de som underskattar uppgiften som faktiskt vågar att försöka och alternativt klara det.
Gäst- Gäst
En smalare och lite mer vältränad människa har nog större chans. Att hetsäta kräver uthållighet!
Geten- Profeten Geten
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Den såg ju inte god ut iaf.....
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Såg ut som en bajsfläck i ett bröd.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
En fläck? Snarare ett jävla berg! Nej, fy fan så äckligt...
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Jag skulle fortfarande inte käka en så där stor brownie!
Kanske! Hade du?
Ni måste skämta! Fattar ni hur dyrt det hade vart?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!?!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Om man odlar själv vore det väl inte alltför dumt!
Nä, hade väl käkat lite i alla fall. Sedan haft värsta filmkvällen med alla jag känner. Typ sitta och käka haschbrownien i en biosalong.
Nä, hade väl käkat lite i alla fall. Sedan haft värsta filmkvällen med alla jag känner. Typ sitta och käka haschbrownien i en biosalong.
Då vet jag vad vi ska göra nästa gång vi umgås!
jag stödjer haschbrownien. men såna dära super mega ultra alpha & omega hamburgare är så värdelösa. det går ju inte att äta som en hamburgare och definitivt inte som en muskelrock HANDburgare. lär bli hur smuligt och pilligt som helst för man vill ju ha lite av allt i varje tugga. pff!
Lika bra att låta ungarna knarka, så får dom i allafall lite roliga minnen ur sin barndom! Önskar att jag fick knarka som barn.
Så vackert.culminating in the wish to leave this world for a better place, where dreams are understood and the dictatorship of intellect makes way for the spiritual nature of life.
Geten- Profeten Geten
Sitter och tittar på klipp ifrån ThunderCats och blir lite lissen när jag tänker på att min lillebror inte tittade på sådana här episka TV-serier när han var liten. (Eller ja, liten är han väl fortfarande, men snart 12 bast!)
THUNDERCATS! Minns hur jag och lillebrorsan brukade kolla på det när vi var små knattar. Barnprogrammen VAR bättre förr.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sitter och loopar introlåten nu, dör av nostalgi.
Thundercats are on the move, Thundercats are loose! Feel the magic, hear the roar - Thundercats are loose!
Mumm-Ra är ju kanske den läskigaste antagonisten någonsin dessutom.
Från >
Till >
Kommer ihåg när de slogs vid/i hans pyramid, spännande grejer. Brukade leka Thundercats med mina syskon dessutom... Självklart var min storebror Lejon-O, jag var typ Snark för jag gillade de underliga karaktärerna i TV-serier, och syrran fick vara Cheetara.
Thundercats are on the move, Thundercats are loose! Feel the magic, hear the roar - Thundercats are loose!
Mumm-Ra är ju kanske den läskigaste antagonisten någonsin dessutom.
Från >
Till >
Kommer ihåg när de slogs vid/i hans pyramid, spännande grejer. Brukade leka Thundercats med mina syskon dessutom... Självklart var min storebror Lejon-O, jag var typ Snark för jag gillade de underliga karaktärerna i TV-serier, och syrran fick vara Cheetara.
Luminous beings are we, not this crude matter.
Geten- Profeten Geten
Hört talas om Thundercats hur länge som helst känns det som. aldrig kollat på det. minns inte ens att det gick på tv. träffande en brud med en thundercats tatuering en gång. man kanske borde kolla in detta. ser ju ballt ut.
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sida 31 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet