Offtopic
+25
pissmannen
Sictorment
Svartesmeden
Sire-Nahvas
M-Morbid
Jihad
Scullicon
Stenberg
Friberg
Hammerheart
Vargr
Naurbereth
Svullet_Rektum
Snikich
Vitus
BIFFonen 666
Atlas Musclecore
pompepg
Karate-Molin
Monoliten
Johan
Antagonist
Geten
Xemtoth
Halonen666
29 posters
Sida 38 av 40
Sida 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Sv: Offtopic
Grejer. Vem av er har med sig liggunderlag och skit förresten?
Funderar på om jag ska sova inne i farsans sovrum på min lillebrors säng mellan fredag/lördag förresten - då blir det två golvplatser samt min säng. Tänkte att Svullom och Johannifer kunde få sova på golvet, och The Big Man min säng.
Funderar på om jag ska sova inne i farsans sovrum på min lillebrors säng mellan fredag/lördag förresten - då blir det två golvplatser samt min säng. Tänkte att Svullom och Johannifer kunde få sova på golvet, och The Big Man min säng.
Vitus bör sova inne hos din farsa!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Härligt, blir förfest för oss på tåget då. Kan se vad jag får med mig, har sovit på golv utan liggunderlag förr så jag klarar mig annars!
Jo det har du rätt i, och vill väl inte vara för mör på lördagen. Eller någonsin, för den delen! Syns i morgon!
Drar mot Uppsala snart, sen mot stockholm. ATLAS OCH PEGGY!! Jag kommer till stockholm 18:49 så ni vet.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
GOD JUL!A boat carrying approximately 70 asylum seekers sinks off the coast of Christmas Island, killing at least 27 people.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Får be om ursäkt till folket jag ringde inatt mellan 2 och 4 här på forumet. I min fylla hade jag fått för mig att Candlemassgigget var igår och inte idag, därav mitt ringande.
Gäst- Gäst
Då var man hemkommen och mätt! Haft sjukt kul i helgen, träffat några man känner sen tidigare, sen fick man ju träffa nya ansikten som...Alexandra (vafan hon nu heter här, hon gillar iaf sagan om ringen), Svullet_Rektum, Johan och M-Morbid! Candlemass var tammefan det bästa jag någonsin sett live, nu kan jag dö lycklig känner jag!
Senast ändrad av Xemtoth den sön 19 dec - 23:08:43, ändrad totalt 1 gång
Ja man får tacka för en härlig kväll och bara ge spelningen beröm! något man kommer komma ihåg
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Fan vad kasst med aktivitet det har varit idag!
Är väl ingen som bryr sig om något, som vanligt. :bom:
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Vart till framtida Anguish repan. Woho. 3,5 mil ut i skogen.
edit: Woho, så fick man en för tidig julklapp av morsan i brevlådan: Astrala resor ut ur kroppen av Thomas Karlsson.
edit: Woho, så fick man en för tidig julklapp av morsan i brevlådan: Astrala resor ut ur kroppen av Thomas Karlsson.
Behöver du verkligen en bok för att kunna det svaret? LSD kallas det.
Geten- Profeten Geten
Då har du som Anton och jag hade det förut då! 3,5 mil ut i skogen..Xemtoth skrev:Vart till framtida Anguish repan. Woho. 3,5 mil ut i skogen.
Hörde att det även blev ett av de mindre garagen och inte det stora jävliga, asbra!
Hejdå, skägget.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Varför hamnar jag inte längre på senast skrivna inlägg när jag klickar på en tråd? Irritatus maximus.
Geten- Profeten Geten
Kollade in forumsupporten, tydligen är det ett utbrett problem som flera forum lider av just nu, men de håller på och försöker fixa det. Så vi får väl hoppas att det sker snart!
Svettas som en gris av febern... Och om jag öppnar fönstret lite på glänt frossar jag ihjäl istället. Inte kul.
Svettas som en gris av febern... Och om jag öppnar fönstret lite på glänt frossar jag ihjäl istället. Inte kul.
Hörde att din farsan nämde att ni har bastu!!
Ta användning med den!
Ta användning med den!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
WTF?! Har ni bastu, Atlas?!
Jofan, finns en i fastighetens källare som alla som bor här får använda. Är bara att använda någon jävla kodbricka så kan man använda skiten.
Ah, så jävla pass! Om det blir någon nästa gång hos dig, så tycker jag du och jag bör bruka den!
Sedan: Erkänn att enda anledningen till att Gerard (det är la så din far heter?) tog upp det med bastun, är för att du är finne, Halonen!
Sedan: Erkänn att enda anledningen till att Gerard (det är la så din far heter?) tog upp det med bastun, är för att du är finne, Halonen!
Senast ändrad av Witchryder den tor 23 dec - 9:56:40, ändrad totalt 1 gång
Sida 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Sida 38 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet