Favoritbandet - ett ämne för diskussion
+8
Bestial Death
Antagonist
M-Morbid
Monoliten
Atlas Musclecore
Scullicon
Vargr
Sire-Nahvas
12 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Favoritbandet - ett ämne för diskussion
Men det är ju sjyst, inga dumma band att ha som favoriter direkt!
Judas och Hellhammer är grymma dem med.
Judas och Hellhammer är grymma dem med.
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Sv: Favoritbandet - ett ämne för diskussion
Nu kommer min brutalt försenade lista.
Alice Cooper, Iron Maiden, Kiss, Queen, Guns N' Roses, Black Sabbath, Brownsville Station, Grand Funk Railroad, Status Quo, Dio, Death och Neil Young.
Det är enligt mig de bästa banden som någonsin spelat musik.
Dock säger säger jag detta under en fylla så jag kan ha glömt bort något band men dessa som jag nämnt är självklara.
För övrigt är Death det enda extrema band som är värt att slänga upp på denna lista. Inget döds-, black-, doom- eller thrash-band kommer någonsin piska Death.
Alice Cooper, Iron Maiden, Kiss och Guns N' Roses är band som jag vuxit upp med och de kommer jag aldrig sluta att lyssna på. De ligger extremt nära hjärtat. Resten har kommit vid ett senare skede i livet och de är minst lika jävla bra som de föregående banden man nämnt.
Alice Cooper, Iron Maiden, Kiss, Queen, Guns N' Roses, Black Sabbath, Brownsville Station, Grand Funk Railroad, Status Quo, Dio, Death och Neil Young.
Det är enligt mig de bästa banden som någonsin spelat musik.
Dock säger säger jag detta under en fylla så jag kan ha glömt bort något band men dessa som jag nämnt är självklara.
För övrigt är Death det enda extrema band som är värt att slänga upp på denna lista. Inget döds-, black-, doom- eller thrash-band kommer någonsin piska Death.
Alice Cooper, Iron Maiden, Kiss och Guns N' Roses är band som jag vuxit upp med och de kommer jag aldrig sluta att lyssna på. De ligger extremt nära hjärtat. Resten har kommit vid ett senare skede i livet och de är minst lika jävla bra som de föregående banden man nämnt.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sida 2 av 2 • 1, 2
Metalforum Exiles :: Musik :: Chillout
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet