Now Playing
+35
Tompus
slothmachine
Slaphappy
Sire-Nahvas
Stenberg
ThrashDave
Adde
Edenborg
pissmannen
Göteborgs Rapé
Carrion
delarge
Svartesmeden
Bestial Death
patologen
Sictorment
Hammerheart
Jandelin
Karate-Molin
Naurbereth
Svullet_Rektum
M-Morbid
Vitus
ShieldsOfGold
BIFFonen 666
Geten
Monoliten
Scullicon
Jon
Xemtoth
Halonen666
Atlas Musclecore
Jihad
Vargr
Antagonist
39 posters
Sida 27 av 40
Sida 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Sv: Now Playing
Måste kollas in!
Claws - Vaultshriek
Ganska trevlig finsk döds.
Claws - Vaultshriek
Ganska trevlig finsk döds.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Bolt thrower - Wolrd eater.
WOOOOOOOORLD EATER!
WOOOOOOOORLD EATER!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Aphrodite's Child - All The Seats Were Occupied
Var fan länge sedan jag verkligen hade rysningar till någon musik ö.h.t faktiskt... Men den här plattan gick verkligen hem idag alltså. Har hänt under flera tillfällen under hela albumets gång. Så otroligt underbart! Vilken platta!
Var fan länge sedan jag verkligen hade rysningar till någon musik ö.h.t faktiskt... Men den här plattan gick verkligen hem idag alltså. Har hänt under flera tillfällen under hela albumets gång. Så otroligt underbart! Vilken platta!
Bolt Thrower - CENO...........TAAAAAAAAPH!!
Räcker fan så, blir man inte danssugen och überkåt av Willetts vrål där så, nej fan. Ännu ett ståfräs signerat riffkungarna.
Edit: Eller varför inte No Guts, No Glory som bara SMÄLLER AV med värsta jävla artillerijäveln, sen PANG startar ett så förbannat bra riff att man insta-dör. Jävla britter.
Räcker fan så, blir man inte danssugen och überkåt av Willetts vrål där så, nej fan. Ännu ett ståfräs signerat riffkungarna.
Edit: Eller varför inte No Guts, No Glory som bara SMÄLLER AV med värsta jävla artillerijäveln, sen PANG startar ett så förbannat bra riff att man insta-dör. Jävla britter.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Opeth - When
Första gången man lyssnar får man fan hjärtattack. Superb låt i varje fall. <3<3<3<3<3<3<3
Första gången man lyssnar får man fan hjärtattack. Superb låt i varje fall. <3<3<3<3<3<3<3
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Pestilence - Dehydrated
Det blir nog inte bättre än så här för Pestilence's del!
Varför lirade de inte så här hela tiden för FAAAN!?!?!?!?!?!
Det blir nog inte bättre än så här för Pestilence's del!
Varför lirade de inte så här hela tiden för FAAAN!?!?!?!?!?!
Pappa Doom skrev:Bolt Thrower - CENO...........TAAAAAAAAPH!!
*Dubble tummen upp*
No guts, No glory är bara mer än ståfräs. Det är den ultimata "mörda på cod"-låten. Bara springa runt och få perfekta kills och fina avslut.
NP:
Candlemass - Black dwarf.
Ni vet vad det handlar om.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Pink Floyd - Animals
Hela albumet är orgasssssm. Detta är kvalitetsmusik.
Hela albumet är orgasssssm. Detta är kvalitetsmusik.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Bolt Thrower - World Eater
Världens kanske bästa dödslåt KROSSAR min lägenhet just nu, förhoppningsvis även grannarnas, det här är fan mäktigare än släggan i Sweatshop, fetare än Jabba the Hut, fläskigare än mamma scan, hårdare än en stadig penis med blueballs, tyngre än mig. Fattar man inte grejen så ja.. Verkligen synd om den jäveln alltså. WORLD EATAAH! Den här ska in i mobilen, sen ska jag ge mig ut på en promenad i natt, 2 bostadsdelar av Säffle kommer vara bortsprängda, mängder av barn mördade och den där så fruktansvärt vackra damen jag såg på doomus förut kommer uppvaktas. Den här låten borde spelas för soldater i strid, mer taggande än alla droger i världen kombinerat (så är det bara) och fy fan. Bolt Thrower är hat och krig på riktigt, inget jävla vapenrunkande och krigsglorifierande som Sabaton, det här är HAT. Fy fan, taggad man blir. Detta lär vara ultimat träningsmusik också, kanske även matlagning och sex, allt kommer vara hatiskt och stenhårt. Riffkungarna slår hårdare än alla andra. Kärlek.
You stand alone
The final parody
As you realize - your mortality
For you cannot change your destiny
To die at the hands - of the unknown enemy
Your death - you can't deter
As the silence - returns
WORLD EATER
Orgasm, himmelriket. Jävla britter.
Världens kanske bästa dödslåt KROSSAR min lägenhet just nu, förhoppningsvis även grannarnas, det här är fan mäktigare än släggan i Sweatshop, fetare än Jabba the Hut, fläskigare än mamma scan, hårdare än en stadig penis med blueballs, tyngre än mig. Fattar man inte grejen så ja.. Verkligen synd om den jäveln alltså. WORLD EATAAH! Den här ska in i mobilen, sen ska jag ge mig ut på en promenad i natt, 2 bostadsdelar av Säffle kommer vara bortsprängda, mängder av barn mördade och den där så fruktansvärt vackra damen jag såg på doomus förut kommer uppvaktas. Den här låten borde spelas för soldater i strid, mer taggande än alla droger i världen kombinerat (så är det bara) och fy fan. Bolt Thrower är hat och krig på riktigt, inget jävla vapenrunkande och krigsglorifierande som Sabaton, det här är HAT. Fy fan, taggad man blir. Detta lär vara ultimat träningsmusik också, kanske även matlagning och sex, allt kommer vara hatiskt och stenhårt. Riffkungarna slår hårdare än alla andra. Kärlek.
You stand alone
The final parody
As you realize - your mortality
For you cannot change your destiny
To die at the hands - of the unknown enemy
Your death - you can't deter
As the silence - returns
WORLD EATER
Orgasm, himmelriket. Jävla britter.
Eller vafan, det finns bara en seriös utmanare om titeln världens bästa dödslåt och det är Unas, Slayer of the Gods av Nile. Annars är det fan ingen tvekan. Helvetet. HATET!
Haha och det är ganska stor skillnad på de låtarna. Hade lagt min röst på World Eater utan tvekan om jag valt.
Ljudet på Realm of Chaos skulle man lätt kunna spräng berg med.
Ljudet på Realm of Chaos skulle man lätt kunna spräng berg med.
Sictorment- Antal inlägg : 930
Ja verkligen, men jag känner lika mycket ståfräs och jävelskap från båda låtarna. Sen är de ju bra på olika sätt, Unas är mer episk och World Eater krossar allt.
Den produktionen kan man fan spränga kontinenter med, månen ryker också. Helvete vilket ös det är.
Den produktionen kan man fan spränga kontinenter med, månen ryker också. Helvete vilket ös det är.
Ja, precis det jag menar, två olika typ av låtar.
Älskar den låten jag också, den är sådär lugn och sansad i början för att sedan tappa all kontroll och bara krossa allt.
Älskar den låten jag också, den är sådär lugn och sansad i början för att sedan tappa all kontroll och bara krossa allt.
Jo jag vet. Grejer.
Ja och med alla sjuka mellanpartier och uppbyggnader och lugna partier och sen JÄVLAR, HIS EXISTENCE IS EVERLASTIIIIING *BAM* världens tyngsta parti nånsin. Fy fan får bli den låten. Var ett tag sen, eller egentligen inte men ändå, man får aldrig för mycket Nile.
Ja och med alla sjuka mellanpartier och uppbyggnader och lugna partier och sen JÄVLAR, HIS EXISTENCE IS EVERLASTIIIIING *BAM* världens tyngsta parti nånsin. Fy fan får bli den låten. Var ett tag sen, eller egentligen inte men ändå, man får aldrig för mycket Nile.
Ingen idé att stå emot, för man blir ändå golvad.
Tycker gott att Bolt Thrower kan göra ett Sverige-besök snart, för övrigt.
Tycker gott att Bolt Thrower kan göra ett Sverige-besök snart, för övrigt.
Tycker jag verkligen, många jag känner samt andra randomnissar som har sett Bolt Thrower har sagt att det är bland det bästa de nånsin sett, och då är det inga 17åringar som sagt det utan äldre snubbar. Så ja, fan dags.
Sebbans beskrivning av World Eater är så jävla klockren. Kunde verkligen inte ha sagt det bättre själv.
NP: WOOOOOORLD EATEEEEEEER!
NP: WOOOOOORLD EATEEEEEEER!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Ja fy fan. Men nu drog jag vidare till något helt annat som smeker penis precis lika hårt:
Finntroll - Svartberg
En av mina absoluta favoritplattor sen många år tillbaka. Bästa spåret på den plattan. Orkar inte förklara Midnattens Widunder för det känns som jag redan gjort det så många gånger. Satanas vilket ös alltså.
Finntroll - Svartberg
En av mina absoluta favoritplattor sen många år tillbaka. Bästa spåret på den plattan. Orkar inte förklara Midnattens Widunder för det känns som jag redan gjort det så många gånger. Satanas vilket ös alltså.
The Aggrovators - Fatty Boom Boom Dub
Gammal härlig dub när den är som bäst. Atmosfäriskt.
Gammal härlig dub när den är som bäst. Atmosfäriskt.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Reverend Bizarre - Cirith Ungol
Nu blir det åka av, sakta men säkert. Farfarsbilarna goes mardrömmar och hobbits. Asbra. 21 minuter jävla doomfest.
Nu blir det åka av, sakta men säkert. Farfarsbilarna goes mardrömmar och hobbits. Asbra. 21 minuter jävla doomfest.
Kände mig som en liten hob när jag satt på något tåg i mörkret och lyssnade på den där en gång.
Du är alldeles för söt för att vara en hob, och lång för den delen
Trouble - Psalm 9
Jo fan, jag ger Trouble en seriös lyssning, snart lyssnat på hela plattan och ja, hade Trouble bara kört slött tempo och skitit i heavydelarna hade de kunnat vara en av de bästa akterna inom doomvärlden nånsin alltså, för när de får till det är det en jävla doomhammare som slår knäskålarna av en. Ska definitivt ge Trouble fler lyssningar för det här har potential att växa, jag som aldrig fattat grejen med dem heller. Dooming in the night! Snart blir det "The Wizar'd"s senaste, ska bli intressant.
Trouble - Psalm 9
Jo fan, jag ger Trouble en seriös lyssning, snart lyssnat på hela plattan och ja, hade Trouble bara kört slött tempo och skitit i heavydelarna hade de kunnat vara en av de bästa akterna inom doomvärlden nånsin alltså, för när de får till det är det en jävla doomhammare som slår knäskålarna av en. Ska definitivt ge Trouble fler lyssningar för det här har potential att växa, jag som aldrig fattat grejen med dem heller. Dooming in the night! Snart blir det "The Wizar'd"s senaste, ska bli intressant.
Men när jag kurar ihop mig i fosterställning och släpper fram min håriga sida kan jag vara som en liten hob.
Det här lyssnar jag på! Americas finest.
Det här lyssnar jag på! Americas finest.
Repugnant - Hungry Are The Damned
Satte precis igång vinylen och det är så jävla bra!
NOSFERATUUUUU, INSIDE OF YOUUUUUU!!!!!
Satte precis igång vinylen och det är så jävla bra!
NOSFERATUUUUU, INSIDE OF YOUUUUUU!!!!!
Sida 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Sida 27 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet