Reportage Metal Family
+2
Atlas Musclecore
Torkelton
6 posters
Sida 1 av 1
Reportage Metal Family
Tjenare alla goa metalheads!
Jag är en kille som studerar Kreativt Skrivande i Gävle och har som uppgift att skriva ett reportage. Då tänkta jag att det finns ju fan inget bättre ämne att skriva om än Metalheads och de starka band som binds mellan varandra under och utanför konserter! Vart på en del metalkonserter och kan helt ärligt säga att man har aldrig haft en större och bättre familj som när man tacklas med riktiga headbangers. Så jag tänkte kolla om det är någon som skulle kunna tänka sig offra lite tid och hjälpa mig genom att svara på några frågor, eventuellt mötas för en intervju om du bor i Gävle!
Tack på förhand!
//Torkelton
Jag är en kille som studerar Kreativt Skrivande i Gävle och har som uppgift att skriva ett reportage. Då tänkta jag att det finns ju fan inget bättre ämne att skriva om än Metalheads och de starka band som binds mellan varandra under och utanför konserter! Vart på en del metalkonserter och kan helt ärligt säga att man har aldrig haft en större och bättre familj som när man tacklas med riktiga headbangers. Så jag tänkte kolla om det är någon som skulle kunna tänka sig offra lite tid och hjälpa mig genom att svara på några frågor, eventuellt mötas för en intervju om du bor i Gävle!
Tack på förhand!
//Torkelton
Senast ändrad av Pappa Doom den fre 15 okt - 10:38:49, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Fixat biffen fuckers! All hail the infernal bromance!)
Torkelton- Antal inlägg : 3
Sv: Reportage Metal Family
Flyttar tråden till "Promotion & Rekrytering", eftersom den här avdelningen är, som det är sagt, endast för aktiva medlemmar på forumet...
Bor inte i Gävle, men om du vill ställa lite frågor på MSN eller liknande är det ok med mig.
Bor inte i Gävle, men om du vill ställa lite frågor på MSN eller liknande är det ok med mig.
du har hittat rätt om du vill hitta en samling hårdrockare med starka band till varandra i alla fall...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Ah okej tack för flytten Atlas Muscelcore Är helt ny på denna sida så.
Ja men det vore helt klockrent om du hade lust att göra det! Väntar ännu på en respons från min föreläsare, efter det ska jag finslipa mina frågor och inriktning på repotaget. Men jag skickar dig ett personligt meddelande med min msn. Tack som fan att du ställer upp
Ja men det vore helt klockrent om du hade lust att göra det! Väntar ännu på en respons från min föreläsare, efter det ska jag finslipa mina frågor och inriktning på repotaget. Men jag skickar dig ett personligt meddelande med min msn. Tack som fan att du ställer upp
Jag skulle kunna ställa upp visa msn om du vill det.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Ta skiten i en gruppdiskussion då, så får du verkligen se kärleken flöda liksom. Det är för lite gruppsnack på msn liksom. Lycka till med skiten hörru, bra initiativ.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
ja för fan,skulle vara nice med gruppdiskusstion,alla har ju sitt persektiv på ''hårdrockslivet''
ThrashDave- Har ingen spaceknapp
- Antal inlägg : 390
Jo men fan en gruppdiskussion var ju en klockren idée! Hur fixar man en sådan? Är som sagt helt grön på denna sida och inte så klockrent bright när det kommer till datorer överhuvudtaget Men fan jag lägger ut min msn här så alla som vill svara på kanske lite mera intervjufrågor kan ta den! Skitnajs att så många vill hjälpa
MSN: thunder_torsk@hotmail.com
MSN: thunder_torsk@hotmail.com
Liknande ämnen
» Methane: Groove/Thrash Metal / Southern Metal
» Methane: Thrash Metal / Southern Metal
» Metal map
» Speed Metal
» Metal Church
» Methane: Thrash Metal / Southern Metal
» Metal map
» Speed Metal